Mynona Skrevet 14. januar 2012 #61 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg har fått tak i kake av huset ditt Odisi: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #62 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg var da et utrolig snilt barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #63 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Hei og hopp, odisiiiii! Hvordan er formen? Vi savnet deg i Fjasetråden i natt, du gikk glipp av spennende diskusjoner og mange tårer over gamle barndomssangminner! I dag har jeg med to geiter til hagen din! Endret 14. januar 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #64 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=9rihpED_obk Jeg tok med en sang som jeg synes er veldig kul til deg Endret 14. januar 2012 av EryMax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 14. januar 2012 #65 Del Skrevet 14. januar 2012 Hei og hopp, odisiiiii! Hvordan er formen? Vi savnet deg i Fjasetråden i natt, du gikk glipp av spennende diskusjoner og mange tårer over gamle barndomssangminner! I dag har jeg med to geiter til hagen din! Hvor finner du dyrene dine Rumle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 14. januar 2012 #66 Del Skrevet 14. januar 2012 Hvor finner du dyrene dine Rumle? Det lurer jeg også på! Jeg vil gjerne ha noen fine søte huskydyr til slottet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2012 #67 Del Skrevet 14. januar 2012 http://www.picgifs.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 14. januar 2012 #68 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Skjønner ikke no jeg Edit: Skjønte det visst likevel! Endret 14. januar 2012 av LightBulb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 14. januar 2012 #69 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) http://www.picgifs.com/ Hvilken kode bruker du? Edit: Nevermind! Endret 14. januar 2012 av LightBulb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2012 #70 Del Skrevet 14. januar 2012 Hvem er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. januar 2012 #71 Del Skrevet 14. januar 2012 Ery som sover men jeg kommer sterkere tilbake om en stund,jeg har rett og slett ikke tid til å taste med dere enda,men jeg savner dere når jeg ikke er her tusentakk for verdens fineste kaker og dyrebilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #72 Del Skrevet 15. januar 2012 God morgen kjære Odisi Håper du får en veldig fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. januar 2012 #73 Del Skrevet 15. januar 2012 God morgen Hannee håper du også får en fin dag sammen med mannen Tror jeg må reise meg opp fra senga og lage en god frokost med eggerøre og pålegg Senere i dag skal jeg stelle grava til min mor og min bror og gå tur på kirkegården,det er så utrolig stilt der. Været er stilt men kjedelig og grått Snakkes senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #74 Del Skrevet 15. januar 2012 Kan jeg flytte inn hit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. januar 2012 #75 Del Skrevet 15. januar 2012 Ja selvfølgelig kan du det. Så det ble diskusjon igjen i fjasetråden Da er det greit å finne noen andre temaer heller Ellers er dette en kjedelig og mørk dag her jeg bor,det har liksom ikke vært helt dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #76 Del Skrevet 15. januar 2012 Ja, det gjorde visst det. Men sånn er det vel med så mange forskjellige mennesker Huff, ja her er det og veldig mørkt og trist.. Og nå er det snart middag hos svigermor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. januar 2012 #77 Del Skrevet 15. januar 2012 Å du får middagen servert ja Vi var og såg om svigers var hjemme men det var de heldigvis ikke så da kan vi si vi har vært der men dere var jo ikke hjemme Må vel kanskje lage lasagna snart tenker jeg,kjenner matlysten trenger seg på kroppen,hodet blir fylt med de lekreste retter fra verdens gourmetkokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #78 Del Skrevet 15. januar 2012 Å du får middagen servert ja Vi var og såg om svigers var hjemme men det var de heldigvis ikke så da kan vi si vi har vært der men dere var jo ikke hjemme Må vel kanskje lage lasagna snart tenker jeg,kjenner matlysten trenger seg på kroppen,hodet blir fylt med de lekreste retter fra verdens gourmetkokker Lasagne er så godt! Nå har jeg lyst til å bli hjemme å lage det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. januar 2012 #79 Del Skrevet 15. januar 2012 Har du noen gang laget pastaen fra bunnen av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #80 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har aldri laget pasta fra bunnen av.... men jeg har en pastamaskin et sted da om det hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå