Gjest Tekola Skrevet 3. oktober 2013 #4081 Del Skrevet 3. oktober 2013 Her har folk samlet smileyene og kodene man må skrive, i hvert fall Bilder vet jeg ikke. Mulig du må spørre på tekniske Det er så hyggelig å ha deg her inne igjen Odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. oktober 2013 #4082 Del Skrevet 3. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. oktober 2013 #4083 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jaaaaaaaa,jeg fikk det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. oktober 2013 #4084 Del Skrevet 3. oktober 2013 Takk Tekola og takk til Nozze som prøvde å hjelpe men det var litt vanskelig. Veldig kjekt å komme inn her også å se at en faktisk har vært savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. oktober 2013 #4085 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. oktober 2013 #4086 Del Skrevet 3. oktober 2013 I dag har jeg malt en del av stuetaket og det er stress det. Har vondt i hele armen og verker helt opp til ørene. Sliter litt med senebetennelse innimellom så når jeg er ferdig må jeg nok på ny kur,men det verker så inn i h.....e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. oktober 2013 #4087 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2013 #4088 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jaaaaa, helt enig med Tekola og de andre: det er så koselig å ha deg her igjen Odisi! UUU, det er fryktelig vondt for kroppen å male tak! Håper du kommer deg raskt til hektene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. oktober 2013 #4089 Del Skrevet 3. oktober 2013 I dag har jeg malt en del av stuetaket og det er stress det. Har vondt i hele armen og verker helt opp til ørene. Sliter litt med senebetennelse innimellom så når jeg er ferdig må jeg nok på ny kur,men det verker så inn i h.....e Åhh du må være forsiktig, odisi - høres ikke ut som det er noe du bør gjøre kanskje? Håper du føler deg bedre snart! Mener du å laste opp bilder slik som du gjorde sist gang? Brukte du ikke Imgur da, mon tro? Tror et av barna dine hjalp deg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. oktober 2013 #4090 Del Skrevet 3. oktober 2013 Takk Tekola og takk til Nozze som prøvde å hjelpe men det var litt vanskelig. Veldig kjekt å komme inn her også å se at en faktisk har vært savnet. det er det ingen tvil om at du har vært! hadde du ventet 13 år til med å dukke opp her, så hadde jeg husket deg akkuratt like godt som jeg gjorde.... i fjor! Et comeback fra surrehodet hadde vært toppen av kransekaka nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. oktober 2013 #4091 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det er jeg helt enig i,savner Surrehode med alle de goe kommentarene og sitt vittige humør du må hilse henne hvis du treffer henne i morgen Noz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. oktober 2013 #4092 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det er jeg helt enig i,savner Surrehode med alle de goe kommentarene og sitt vittige humør du må hilse henne hvis du treffer henne i morgen Noz. Det skal jeg gjøre Odisi Håper å treffe henne på søndag! (..ikke imorgen) Ja, det finnes ingen som henne- de vanvittige historiene hennes er til å le seg ihjel av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. oktober 2013 #4093 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei Odisiiiiiiiiiiiiii! Hvordan går det? Er du stiv og støl av å male ennå? Te? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. oktober 2013 #4094 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hei,hei er halvveis ferdig med taket og har fått senebetennelse så det e flott det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. oktober 2013 #4095 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hei,hei er halvveis ferdig med taket og har fått senebetennelse så det e flott det Auuuue! Da håper jeg at du tar deg en pause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 8. oktober 2013 #4096 Del Skrevet 8. oktober 2013 God bedring, Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. oktober 2013 #4097 Del Skrevet 9. oktober 2013 Huffda, så kjedelig Håper du føler deg bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2013 #4098 Del Skrevet 25. oktober 2013 God bedringsklem til min favoritt-Odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. november 2013 #4099 Del Skrevet 23. november 2013 Odiii-siiiiiiii? Hvor eeeeer duuuuuu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2013 #4100 Del Skrevet 11. desember 2013 Desemberhilsen til deg i alle fall. Håper du har det bra der du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå