Gå til innhold

Odisis verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har folk samlet smileyene og kodene man må skrive, i hvert fall :)

Bilder vet jeg ikke. Mulig du må spørre på tekniske :)

Det er så hyggelig å ha deg her inne igjen Odisi!

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

Takk Tekola og takk til Nozze som prøvde å hjelpe men det var litt vanskelig. Veldig kjekt å komme inn her også å se at en faktisk har vært savnet.

Gjest odisi73
Skrevet

I dag har jeg malt en del av stuetaket og det er stress det. Har vondt i hele armen og verker helt opp til ørene. Sliter litt med senebetennelse innimellom så når jeg er ferdig må jeg nok på ny kur,men det verker så inn i h.....e :(

Skrevet

:blomst: Jaaaaa, helt enig med Tekola og de andre: det er så koselig å ha deg her igjen Odisi! :hoppendeglad:

UUU, det er fryktelig vondt for kroppen å male tak! :sad: Håper du kommer deg raskt til hektene igjen. :klem:

Skrevet

I dag har jeg malt en del av stuetaket og det er stress det. Har vondt i hele armen og verker helt opp til ørene. Sliter litt med senebetennelse innimellom så når jeg er ferdig må jeg nok på ny kur,men det verker så inn i h.....e :(

Åhh du må være forsiktig, odisi - høres ikke ut som det er noe du bør gjøre kanskje? :klemmer: Håper du føler deg bedre snart! :blomst:

Mener du å laste opp bilder slik som du gjorde sist gang? Brukte du ikke Imgur da, mon tro? Tror et av barna dine hjalp deg med det :jepp:

Gjest Inggolf
Skrevet

Takk Tekola og takk til Nozze som prøvde å hjelpe men det var litt vanskelig. Veldig kjekt å komme inn her også å se at en faktisk har vært savnet.

det er det ingen tvil om at du har vært!

hadde du ventet 13 år til med å dukke opp her, så hadde jeg husket deg akkuratt like godt som jeg gjorde.... i fjor!

Et comeback fra surrehodet hadde vært toppen av kransekaka nå!

Gjest odisi73
Skrevet

Det er jeg helt enig i,savner Surrehode med alle de goe kommentarene og sitt vittige humør :) du må hilse henne hvis du treffer henne i morgen Noz.

Gjest Inggolf
Skrevet

Det er jeg helt enig i,savner Surrehode med alle de goe kommentarene og sitt vittige humør :) du må hilse henne hvis du treffer henne i morgen Noz.

Det skal jeg gjøre Odisi :Nikke: Håper å treffe henne på søndag! (..ikke imorgen)

Ja, det finnes ingen som henne- de vanvittige historiene hennes er til å le seg ihjel av! :hoho:

Skrevet

:vinke: Hei Odisiiiiiiiiiiiiii!

Hvordan går det? Er du stiv og støl av å male ennå? :kose:

Te?

ix3tOIA.jpg

Gjest odisi73
Skrevet

Hei,hei :) er halvveis ferdig med taket og har fått senebetennelse så det e flott det

Gjest Inggolf
Skrevet

Hei,hei :) er halvveis ferdig med taket og har fått senebetennelse så det e flott det

Auuuue! Da håper jeg at du tar deg en pause?

Skrevet

Huffda, så kjedelig :unsure: Håper du føler deg bedre snart :klemmer:

• 3 uker senere...
Skrevet

God bedringsklem til min favoritt-Odisi! :klem:

• 5 uker senere...
Skrevet

Odiii-siiiiiiii? Hvor eeeeer duuuuuu? :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Desemberhilsen til deg i alle fall. Håper du har det bra der du er. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...