Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Her har folk samlet smileyene og kodene man må skrive, i hvert fall :)

Bilder vet jeg ikke. Mulig du må spørre på tekniske :)

Det er så hyggelig å ha deg her inne igjen Odisi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Takk Tekola og takk til Nozze som prøvde å hjelpe men det var litt vanskelig. Veldig kjekt å komme inn her også å se at en faktisk har vært savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

I dag har jeg malt en del av stuetaket og det er stress det. Har vondt i hele armen og verker helt opp til ørene. Sliter litt med senebetennelse innimellom så når jeg er ferdig må jeg nok på ny kur,men det verker så inn i h.....e :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst: Jaaaaa, helt enig med Tekola og de andre: det er så koselig å ha deg her igjen Odisi! :hoppendeglad:

UUU, det er fryktelig vondt for kroppen å male tak! :sad: Håper du kommer deg raskt til hektene igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg malt en del av stuetaket og det er stress det. Har vondt i hele armen og verker helt opp til ørene. Sliter litt med senebetennelse innimellom så når jeg er ferdig må jeg nok på ny kur,men det verker så inn i h.....e :(

Åhh du må være forsiktig, odisi - høres ikke ut som det er noe du bør gjøre kanskje? :klemmer: Håper du føler deg bedre snart! :blomst:

Mener du å laste opp bilder slik som du gjorde sist gang? Brukte du ikke Imgur da, mon tro? Tror et av barna dine hjalp deg med det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Takk Tekola og takk til Nozze som prøvde å hjelpe men det var litt vanskelig. Veldig kjekt å komme inn her også å se at en faktisk har vært savnet.

det er det ingen tvil om at du har vært!

hadde du ventet 13 år til med å dukke opp her, så hadde jeg husket deg akkuratt like godt som jeg gjorde.... i fjor!

Et comeback fra surrehodet hadde vært toppen av kransekaka nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det er jeg helt enig i,savner Surrehode med alle de goe kommentarene og sitt vittige humør :) du må hilse henne hvis du treffer henne i morgen Noz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det er jeg helt enig i,savner Surrehode med alle de goe kommentarene og sitt vittige humør :) du må hilse henne hvis du treffer henne i morgen Noz.

Det skal jeg gjøre Odisi :Nikke: Håper å treffe henne på søndag! (..ikke imorgen)

Ja, det finnes ingen som henne- de vanvittige historiene hennes er til å le seg ihjel av! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Hei,hei :) er halvveis ferdig med taket og har fått senebetennelse så det e flott det

Auuuue! Da håper jeg at du tar deg en pause?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...