Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Ja,det tror jeg det blir. Hvordan er det med deg og bakingen din da? Ser jeg deg på tv snart eller,kanal fem var det det ?

Det ble ikke noe tv-baking på meg denne gang. Men hvem vet? Kanskje sjansen byr seg senere :) Jeg skal derimot begynne å selge litt kaker og sånt, og jeg var akkurat på cupcakekurs i Oslo :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig det hørtes ut FruN. Er sikker på mannen din er fornøyd med alle kakene du baker hi,hi,hi.

LightBulp heeeeeeeyyyyyy,hvordan står det til i havgapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Så hyggelig det hørtes ut FruN. Er sikker på mannen din er fornøyd med alle kakene du baker hi,hi,hi.

LightBulp heeeeeeeyyyyyy,hvordan står det til i havgapet?

Bare bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal få litt kake i helga, for han har bursdag på søndag :jepp: Men han er litt ekkel :snurt: SÅ mye kake jeg har foret han med, så har han gått ned i vekt :snurt:

Han kan låne bort forbrenningen sin litt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bra! :jepp:

Ser dere er trofaste mot Kg LightBulp :) tok foresten båten til Bergen tidlig i sommer og da tenkte jeg på deg når jeg såg alle husene som lå på små øyer uti havgapet. Kanskje det er der LightBulp er nå......... ;)

Han skal få litt kake i helga, for han har bursdag på søndag :jepp: Men han er litt ekkel :snurt: SÅ mye kake jeg har foret han med, så har han gått ned i vekt :snurt:

Han kan låne bort forbrenningen sin litt! :fnise:

ja dt der er dårlig gjort,han kunne godt delt den forbrenningen med seg. Sykt plagsomt det der he,he,he
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er vi trofaste ja Odisi... Mynona, Vex, Aldrisur, FruN, Tekola, og mange andre gamle travere, noen nye også, blant annet Anje..og noen som har forvunnet, (surrehodet :grine: )

Du holder fortsatt styr på storfamilien Odisi? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at Surrehodet forsvant. Hu skrev til meg personlig melding at hun ikke ville være på Kg mer grunnet forskjellige ting. Men slik blir det jo av og til. Selv har jeg hatt en lang pause som faktisk er godt av og til,fra hele pc greia. Merkelig at jeg tenker på dere for det om. Vi sitter liksom her og skriver med hverandre uten noen form for kontakt ellers(en del av oss da) så blir det automatisk til at en lurer på hvordan det går og om de har det bra :) men det ser heldigvis ut til at de fleste har det bra. Og jaaaaaa,storfamilien er blitt et hakk mindre. De er voksne nå,unntatt tvillingene så det går fort fremover med skoler og jobbing,leiligheter og biler. Håper alt står bra til med deg og Nozze,fint å se du holder koken her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at Surrehodet forsvant. Hu skrev til meg personlig melding at hun ikke ville være på Kg mer grunnet forskjellige ting. Men slik blir det jo av og til. Selv har jeg hatt en lang pause som faktisk er godt av og til,fra hele pc greia. Merkelig at jeg tenker på dere for det om. Vi sitter liksom her og skriver med hverandre uten noen form for kontakt ellers(en del av oss da) så blir det automatisk til at en lurer på hvordan det går og om de har det bra :) men det ser heldigvis ut til at de fleste har det bra. Og jaaaaaa,storfamilien er blitt et hakk mindre. De er voksne nå,unntatt tvillingene så det går fort fremover med skoler og jobbing,leiligheter og biler. Håper alt står bra til med deg og Nozze,fint å se du holder koken her inne :)

Ja, det er trist. Jeg snakker med henne via facebukken jevnt og trutt men savner hennes store og meget spesielle morsommheter her inne :ler: Den dama er jammen et kapittel (eller en hel bok!! En triologi!) for seg selv....Hun kan ikke forklares, men er av typen som må oppleves rett og slett... De historiene hennes fra ting hun hadde opplevd.... :skratte: Har ledd så bokstavligtalt tårene har sprettet opptil flere ganger av hun der!

Er det bare mannen din og du igjen i huset nå Odisi!?

Dere var jo nettopp et helt fotballag jo :overrasket:

Tida går fort, og enda fortere går den når man tenker på hvor store og voksne barn plutselig har blitt!

Jeg holder koken ja :ler: Kanskje i en litt for høy grad også.. Men det er så deilig å fade ut verden ved å sitte og blomstre her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mynona :) ja nå var det så lenge siden at jeg måtte se hvordan det går med dere her inne. Blir nok litt oftere nå som sofakroken kaller litt mer i disse høstmånedene. Går alt fint på jobben og skal du reise på høstferie i år også? Nozze,ikke bare mannen og meg,men to barn er ute av huset så nå er vi bare fem igjen he,he. Nesten et halvt fotballag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går stadig bedre med oss! Hun er snart fem måneder, spiser grøt, ruller fra rygg til mage og mage til rygg og er stort sett strålende blid! :sol:

Vi koser oss fortsatt i Trondheim, blir her et eller to år til, tenker jeg :)

Mine foreldre har plutselig blitt alene nå, etter at lillebror begynte på FHS. De synes det er fryktelig rart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så utrolig søt alder,uansett hver alder har sin sjarm :) det går så utrolig fort før de er store. Husker fortsatt når ungene var små som det var igår og nå Jar to av dem allerede flyttet ut. Nyt det mens dere kan og ha en riktig fin helg der oppe i Nord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mynona :) ja nå var det så lenge siden at jeg måtte se hvordan det går med dere her inne. Blir nok litt oftere nå som sofakroken kaller litt mer i disse høstmånedene. Går alt fint på jobben og skal du reise på høstferie i år også? Nozze,ikke bare mannen og meg,men to barn er ute av huset så nå er vi bare fem igjen he,he. Nesten et halvt fotballag :)

DEt går bra på jobben. Vi har gjort noen endringer nå som ser ut til å love godt :)

Og ja, jeg reiser på høstferie på tirsdag. Til Sør Afrika :) Det gleder jeg meg masse til :hoppe:

Jeg husker i "gamle dager" da vi snakket hull i hodene på hverandre inni denne dagboka jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...