Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søte fine pusen Mynona :) og herlig muffins,den var lekker. Kjøpte meg det nyeste Hjemmet i dag og der var det noen herlige sjokoladekakeoppskrifter som jeg skal gjennomføre i høst. Kan jo ikke bake alle på en gang. Her er det sol i dag men "grævla" kaldt. Ligger under teppet med begge kattene og venter på Sinnasnekkern på TvN,syns han er flink å hjelpe mennesker. Håper alle har en fin kveld,ikke lenge til jeg fyrer i peisen altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er ofte kaldest når det er blå himmel og sol fra nå og utover i årstiden vet du Odisi :)

Men her i Oslo og omegn så varmer sola fremdeles nokså "Mye" når den er fremme...

Du kan jo lage deg et kakebakeprosjekt utover høsten? Da blir sikkert familien glade! :biggrin:

Du kan bake deg igjennom alle kakene i allersblade(ne) (som du pleier å kjøpe?) - velge ut de fristende og så kan dere lage en gjettelek; de andre i familien skal gjette ingrediensene eller noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,men det er jo litt morsomt. Det blir nok mest sjokoladekaker på de,beste jeg vet.

Når det er du som baker så er det dine favoritter som bakes :jolie:

Det høres ut som en bra regel Odisi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant Noz,mine kaker,mine oppskrifter. Sjokoladekake med baylies i kremen er nok ikke feil. Har jo rom i Kvæfjord kaka så hvorfor ikke likøkrem i sjokoladekaka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra,i dag morges etter at de hadde luftet seg i hagen lå det en stakkars død mus uten hodet på dørmatta ved kjøkkeninngangen. Tror de innviterte meg på middag. Litt merkelig for de er jo i hagen mens jeg er der. Et lite øyeblikk uten tilsyn så blir de til drapsmaskiner ha,ha,ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg får alle smyliene som jeg hadde før. Nå har jeg IPad og kan ikke legge ved bilder heller,det står bare at bildene er for store. Jeg fikk jo dette til tidligere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

har du ikke smily-ikonet rett over denne boksen du skriver meldinger i da?

du har kanskje brukt opp minnet for å legge ut bilder... det skjer altfor lett!

om jeg skal poste bilder så ...foresten; mener du bilder som du finner på nettet eller som er lagret på din datamaskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

På pc'en til mannen min er det ikke problem men på Ipaden er det. Ingen smiley ikoner her nei,og bilder kan jeg ikke legge ut. Jo jeg klarte å legge ut et bilde av meg selv før helgen,men klarer det ikke med andre bilder som jeg har lagret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

dette med smilysser på ipaden har jeg hørt andre sliter med også, men jeg aner ikke hvordan det løste seg.

http://www.imagebam.com/basic-upload

Klikk her

velg fil (er)

velg family safe på "select type" før du up-loader.

Når bildet er innlastet, trykk på det slik at det blir stort.

Høyreklikka på bilde og velg "lagre bildenettadresse"

Firkanten under smily-ikonet som heter "bilde" - klikk der og lim inn bildenettadressen

Post innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...