Rumle Skrevet 27. september 2013 #4061 Del Skrevet 27. september 2013 God helg, odisiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. september 2013 #4062 Del Skrevet 27. september 2013 Samme sier jeg. God helg Odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. september 2013 #4063 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Husker du og ? Endret 28. september 2013 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. september 2013 #4064 Del Skrevet 29. september 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. september 2013 #4065 Del Skrevet 30. september 2013 Ha en fin dag og en fin uke, odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. september 2013 #4066 Del Skrevet 30. september 2013 Søte fine pusen Mynona og herlig muffins,den var lekker. Kjøpte meg det nyeste Hjemmet i dag og der var det noen herlige sjokoladekakeoppskrifter som jeg skal gjennomføre i høst. Kan jo ikke bake alle på en gang. Her er det sol i dag men "grævla" kaldt. Ligger under teppet med begge kattene og venter på Sinnasnekkern på TvN,syns han er flink å hjelpe mennesker. Håper alle har en fin kveld,ikke lenge til jeg fyrer i peisen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. september 2013 #4067 Del Skrevet 30. september 2013 det er ofte kaldest når det er blå himmel og sol fra nå og utover i årstiden vet du Odisi Men her i Oslo og omegn så varmer sola fremdeles nokså "Mye" når den er fremme... Du kan jo lage deg et kakebakeprosjekt utover høsten? Da blir sikkert familien glade! Du kan bake deg igjennom alle kakene i allersblade(ne) (som du pleier å kjøpe?) - velge ut de fristende og så kan dere lage en gjettelek; de andre i familien skal gjette ingrediensene eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. september 2013 #4068 Del Skrevet 30. september 2013 Ja,men det er jo litt morsomt. Det blir nok mest sjokoladekaker på de,beste jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. september 2013 #4069 Del Skrevet 30. september 2013 Ja,men det er jo litt morsomt. Det blir nok mest sjokoladekaker på de,beste jeg vet. Når det er du som baker så er det dine favoritter som bakes Det høres ut som en bra regel Odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. september 2013 #4070 Del Skrevet 30. september 2013 Sjokoladekake med baylies i kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. september 2013 #4071 Del Skrevet 30. september 2013 Helt sant Noz,mine kaker,mine oppskrifter. Sjokoladekake med baylies i kremen er nok ikke feil. Har jo rom i Kvæfjord kaka så hvorfor ikke likøkrem i sjokoladekaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. september 2013 #4072 Del Skrevet 30. september 2013 Hvordan står det til med kattene dine da, odisi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 30. september 2013 #4073 Del Skrevet 30. september 2013 Veldig bra,i dag morges etter at de hadde luftet seg i hagen lå det en stakkars død mus uten hodet på dørmatta ved kjøkkeninngangen. Tror de innviterte meg på middag. Litt merkelig for de er jo i hagen mens jeg er der. Et lite øyeblikk uten tilsyn så blir de til drapsmaskiner ha,ha,ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. september 2013 #4074 Del Skrevet 30. september 2013 Jøss! Men, så hyggelig av de å invitere deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 1. oktober 2013 #4075 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ja,ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 1. oktober 2013 #4076 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg får alle smyliene som jeg hadde før. Nå har jeg IPad og kan ikke legge ved bilder heller,det står bare at bildene er for store. Jeg fikk jo dette til tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. oktober 2013 #4077 Del Skrevet 1. oktober 2013 har du ikke smily-ikonet rett over denne boksen du skriver meldinger i da? du har kanskje brukt opp minnet for å legge ut bilder... det skjer altfor lett! om jeg skal poste bilder så ...foresten; mener du bilder som du finner på nettet eller som er lagret på din datamaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 1. oktober 2013 #4078 Del Skrevet 1. oktober 2013 På pc'en til mannen min er det ikke problem men på Ipaden er det. Ingen smiley ikoner her nei,og bilder kan jeg ikke legge ut. Jo jeg klarte å legge ut et bilde av meg selv før helgen,men klarer det ikke med andre bilder som jeg har lagret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. oktober 2013 #4079 Del Skrevet 1. oktober 2013 dette med smilysser på ipaden har jeg hørt andre sliter med også, men jeg aner ikke hvordan det løste seg. http://www.imagebam.com/basic-upload Klikk her velg fil (er) velg family safe på "select type" før du up-loader. Når bildet er innlastet, trykk på det slik at det blir stort. Høyreklikka på bilde og velg "lagre bildenettadresse" Firkanten under smily-ikonet som heter "bilde" - klikk der og lim inn bildenettadressen Post innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2013 #4080 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hvordan står det til, odisi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå