Gå til innhold

Odisis verden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bordet er dekket for fest i ære for Odisi!

Screen+shot+2010-06-06+at+4.12.29+PM.png

Endret av FruN
Skrevet

...men så var hun borte like fort som hun kom? :klo:

• 3 uker senere...
Gjest odisi73
Skrevet

så var jeg plutselig tilbake igjen. ville innom for å ønske dere alle en riktig fin sommer :) håper alle har det super bra. selv har vi vært mye på reisefot og båtturer og til helgen er det avgårde igjen. snakkes snart igjen mine kjære dagbokvenner. hilsen en sommertravel sjel :)

Skrevet

Gooood sommer til deg og, Odisi :strix:

Skrevet

Håper du får en god sommer, Odisi :blomst:

Skrevet

Jupp, vi snakkes. :goodbye:

• 3 uker senere...
Skrevet

*innom og sjekker at alt står bra til* :jepp:

• 3 uker senere...
Skrevet

Odiiii-siiii? Er du deeeer? :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bringer denne tråden inn i september...og venter trofast på Odisi. :)

Skrevet

Fyller opp kjøleskapet med masse godsaker og håper hun kommer når hun er sulten. :jepp:

why-a-full-213-0.jpg

• 3 uker senere...
Skrevet

Halloooooooooooo :) takk for pynting med blomster og fullt kjøleskap. Jeg har hatt en travel sommer med mye fjellturer og båtturer. Oppussing av hytten i fjellet og garden i Ryfylke. Og nå stuen i hjemmet vårt ;) håper dere alle har hatt en super sommer og at dere fortsatt har det bra kjære dagboklesere som jeg ser fortsatt er trofaste mot kvinneguiden. :)

Skrevet

Så koselig med en oppdatering, Odisi!! :hoppe: Håper du har og får en fin høst :klemmer:

Skrevet

Ja,det tror jeg det blir. Hvordan er det med deg og bakingen din da? Ser jeg deg på tv snart eller,kanal fem var det det ?

Skrevet

Odisiiiii! Du har vært så savnet, så savnet!

Var nesten litt redd for at du hadde forsvunnet fra KG jeg nå så det var jammen bra å se noe som jeg skjønte at måtte være din dagbok her på "nytt innhold" :hoppendeglad:

Skrevet

Hei på du Noz ;) måtte innom å se hva dere holdt på med og om de samme trofaste var her enda og det var derepost-41200-0-25889600-1380146029_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...