Gå til innhold

Odisis verden

Anbefalte innlegg

Skrevet
:vinke: Ha en fin fredag (for det er vel fredag :klo: ) Odisi, og kos deg med alle de fine bursdagspresangene dine! :roser:
Skrevet

Hva slags kaker hadde dere? :) Kjenner at jeg er litt sånn kakemonster i dag, og ser for meg odisi som hadde frokost bestående av deilig bløtkake fra i går, eller noe annet godt og søtt... :rodmer:

Gjest odisi73
Skrevet

Hei og god formiddag.

Så du lurte på hva kaker vi hadde,he,he, sender gjerne noe over til deg med budbil.

En diger marsipankake som svigermor lagde og den var helt nydelig men jeg er ikke så fan av å spise marsipan,men heller beskue det kunstneriske verket mange får til med figurer og blomster og slikt.

Så en stor ostekake med gelelokk,en fløtekake med vaniljekrem,bananer,mandariner på boks og oboy inni,en stor sjokoladekake,dronning Maud pudding og sitronfromasj.

Kommer du på frokost eller ;)

Skrevet (endret)

Det tok to minutter - her er jeg! :biggrin:

Ja, det er nesten litt synd at kakene blir "tatt hull på" så fort. Når en har stått og lagt sin flid i dem over mange timer, så skulle de ha blitt beundret som de kunstverkene de jo er...i alle fall litt, før de ble spist opp. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Gjest odisi73
Skrevet

I går var jeg på konsert med Vestlandsfanden og det var gøy.

I dag har jeg vannblemmer under føttene og verk i resten av bena :fnise:

Skrevet

Det hørtes knallgøy ut! Har du danset og danset hele natta lang? Ser for meg swing nå? :)

Gjest odisi73
Skrevet (endret)

Jepp,det gikk i sving og jeg ble helt svingstang i slutten :fnise:

Endret av odisi73
Skrevet

God trim i det. :) Har aldi hørt dem live,- vedder på at det var litt bedre enn ok. :)

Gjest odisi73
Skrevet

Det var kjempegøy,jeg har sett dem mange ganger live,men Reidar Brendeland begynner og drar på åra nå.

Langt grått hår og cowboyhatt på hodet,ganske tøff egentlig ;) syns jeg da.

Skrevet

Lurer på hvor lenge "de gamle" kan holde seg i gang som artister?

Det bør vel ta slutt en gang for sånne også... Pensjonsalder?

Gjest odisi73
Skrevet

Ja,og han har vært litt syk også tidligere.

Men jeg håper jo han varer i mange år enda :)

Skrevet

Rart at folk holder seg så friske som de muligens gjør i den bransjen. Sikkert mye fest, fyll, røyk og det som verre er, spesielt i starten...og de har levd sånn lenge. Dårlig hørsel også. Huff, jeg er glad det ikke ble meg. :)

Gjest odisi73
Skrevet

Han drakk mye før,men sluttet for over 20 år siden :strix: ganske flinkt gjort,tenkte jeg skulle kalle han for flinken heretter

Skrevet

Veldig godt gjort å endelig klare det løftet. En blir kanskje veldig lei det hele på et tidspunkt. :(

Gjest odisi73
Skrevet

Nei nå er det natta for meg og.

Håper at bena er bedre i morgen :)

Skrevet

Godmorgen! :) Er bena bedre? Det er det forumet lurer veldig på i dag. ;)

Gjest odisi73
Skrevet

Jeg har ligget i badekaret og bena er nesten helt i orden,har litt gangsperr enda men det er jo en bra ting.

Ellers må jeg ut å handle,det er ganske tomt i kjøleskapet nå,så vi snakkes om en stund.

Gjest Surrehodet
Skrevet
:hallo: Halloooo Odisi, håper du får en fin dag.
Skrevet

Hun ligger vel ikke i badekaret ennå vel? :klo:

Skrevet

Får virkelig ikke håpe det!

Kanskje hun har fått late seg lenge i senga, før et fint frokostbrett kom inn :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...