Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den lukter...veldig bestemt, men virker varmende ja. Har også brukt den en gang i tiden.

Bu-hu...ingen hobbit å finne. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormoren min smurte alltid tigerbalsam på brystkassen vår når vi var små og hostet og hadde feber.

Fikk tigerbalsam på resept i Thailand når jeg var hos legen der :ler: Fikk en resept på uforstålige tegn, gikk til apotekdamen og fikk en tigerbalsam :ler: Det var mot kneet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Huff Hoppe,jeg har en sønn som er superflink med pc så han har koblet det til på en annen måte,jeg aner ikke hvordan jeg.

Hobbiten ligger nok ikke ute på den vanlige netflixen så jeg venter jeg også til den kommer med norsk tekst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sånn passelig god i engelsk selv og forstår ganske mye av det som blir sagt, men så kommer de ordene jeg ikke kan, i tillegg til "slæng" som kan være forskjellig fra sted til sted. Jeg kan jo forsøke å tenke meg til hva slags ord det kunne ha vært i forhold til handlingen, men tekst er fint å støtte seg til uansett syns jeg. En slags språk-krykke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel en del å bli "inspirert av" rundt dem da de laget sangene, vil jeg tro. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*tar nattpatruljerunden og konstaterer at alt er bra her....og går videre igjennom forumet* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

:blomst:

Heia Odisi.

Håper du har det bra.

Jeg driver å flytter, kjempetravelt siden megler (og jeg også egentlig) vil ha huset ut på markedet fortest mulig. Innimellom flytting av kasser til lager, vasking og maling må jeg få tid til å studere også.... Puuuhhh

Ha en finfin dag vakre Odisi :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fugl plystret og hvisket meg en hemmelighet i øret i natt.

Gratulerer med dagen, Odisi! :klem:

bursdagskake.jpg2-lilla-lys-jul-alt-til-jul.gifmote-flott-bursdagsgave-cubic-zirconia-ring_axcusn1342786511341.jpg

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...