Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Takk! :sjenert:

Ja, det er et sånt sted man kan ha med alle generasjoner og alle kan trives! :catmilk:

Bor du i Oslo Tekola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Nei, og ville ikke bodd der om jeg fikk leilighet en gang! Vet ikke hvorfor jeg er så anti-Oslo, men jeg har alltid vært det. Mormor og morfar bodde i Oslo da jeg var liten, og faren min jobber der, men jeg har aldri likt byen i det hele tatt :fnise:

Men Oslo har sine fine steder også, da. Og når jeg leser Lars Saabye Christensen fremstår Oslo som et fint sted.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, det er ikke mange som ikke er fra Oslo som elsker denne byen. :huh:

:briller: Men du vet for en som er født og oppvokst her :hjerte::rodmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle noe ekkelt når jeg var ute og skulle henge opp klær.

Satte fra meg korga med våte klær på bakken,og tar ett og ett plagg om gangen og henger opp.

Når jeg kom til bunnen av korga så låg det en kjempestor brunsnegle der :overrasket: hvordan i alle dager den kom seg dit er meg en gåte.

De innvaderer oss i Norge :sjokkert: brunsneglen tar snart knekken på meg,hva skal jeg gjøre :vetikke:

Jeg tilbringer mer tid på sneglejakt i løpet av kvelden enn jeg gjør med barna :fnise:

:hakeslepp:

Så nydelig! :strix:

Tips: når du klikker på det bilde du har lastet opp på imgur, så skal du kopiere den teksten som står under "BBcode" boksen om du vil ha bildet postet direkte inn her :)

Vet dere hva? Rett over hodet mitt er et rede med svaleunger. De står med hodet ut og piper etter mat og mamma og pappasvalene kommer å mater de. Fascinerende å se på. Små gule nebb som stikker ut av redet :)

Så nydelig! :rodmer:

Nå prøver jeg å sende et bilde av det hyggelige stedet på Østkanten. Ikke le av meg om det ikke går!

:hoppendeglad:

Men det gjør ikke noe at det er lite bilde - det er jo stort når vi klikker på det! :jepp: Ser ut som en kjempeflott sted, som jeg ville likt meg på også! :Nikke:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heyyyyyyyyyyyyyyy :vinke: anyone

:overrasket:

Odiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisiiiiii! :hoppe:

:sjokkert:

Driver dere å roper på hverandre i nattens mulm og mørke? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

:sjokkert:

Driver dere å roper på hverandre i nattens mulm og mørke? :fnise:

Mhm det må til når hagegalskapen melder seg! :opplyser:

:hoho:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, helt fiolett i ansiktet? :hakeslepp:

Tok gårsdagens fest helt futten fra deg Odisi? :bolledeig:

Eller for å spørre på en bedre måte: :kristin: Har du hatt det hyggelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Føler meg såååååååå trett,ligger rett ut i senga og ser tv program om Amishfolket,håper og sovne snart :veslejenta:

Tror nesten jeg er litt fiolett i ansiktet ja :sprettoy:

Dagen og kvelden var helt perfekt men det tok all min søndags energi fra meg,lenge til jeg skal skåle igjen :fnise:

Håper dere andre også har hatt en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Lurer på om Hannee har det bra jeg,og om hun har hatt været med seg på Dovre?

Kanskje Tekola vet om hun har hatt fint vær hvis hun har vært på jobb i disse dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest odisi73

Da har ivertfall hun hatt nåk å gjøre på :smilorange:

Nå har det sluttet å regne men det er så grått og jeg får skikkelig høstfølelse,og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg skal fyre litt i peisen og kose meg med gårdsdagens VG og en varm kopp kaffe.

Aldrisur,det var en helt herlig kafe du viste bilde av,det er så etter min smak :klemmer:

Klarte ta bilde også du :strix: jeg har ikke øvd siden linken jeg sendte,har ikke hatt tid :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...