Mynona Skrevet 26. juni 2012 #2301 Del Skrevet 26. juni 2012 HJEM! Håper du har hatt det fint i Ryfylke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. juni 2012 #2302 Del Skrevet 26. juni 2012 Skal vi leke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. juni 2012 #2303 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) dobbel Endret 26. juni 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. juni 2012 #2304 Del Skrevet 26. juni 2012 Nei forresten. Det er på tide å dusje Og gå å legge seg: Selv om nattdyrene kanskje er litt motvillige. Her er et glass vin til Rumle og en øl til Odi: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 26. juni 2012 #2305 Del Skrevet 26. juni 2012 Søøøøøøøøøøøøøøteeeeeee! God natt kjære Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 26. juni 2012 #2306 Del Skrevet 26. juni 2012 Godnatt Kjære Hannee og selvfølgelig til dere andre som måtte stikke innom Jeg hopper til køys er så trett i dag etter all kjøringen og den verste komlen jeg noengang har spist Skriver mer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 26. juni 2012 #2307 Del Skrevet 26. juni 2012 Nei forresten. Det er på tide å dusje Og gå å legge seg: Selv om nattdyrene kanskje er litt motvillige. Her er et glass vin til Rumle og en øl til Odi: Ha,ha,ha fine bilder Mynona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. juni 2012 #2308 Del Skrevet 27. juni 2012 Jippiiiiiiii du er tilbake!!!!!!!!!!!!!!!! Har du hatt en fin tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 27. juni 2012 #2309 Del Skrevet 27. juni 2012 Hei allesammen det var så mange innlegg siden sist jeg var her så jeg svarer til alle dere også,jeg har savnet dere(digre bokstaver) Har hatt en tur i Ryfylke rundt med de tre yngste,kjempefin tur Var så utrolig trett i går av kjøring at jeg sovnet nesten sittende i sengen. Nå når jeg har vært borte noen dager så ser jeg hagen har savnet meg,så i dag i denne solskinnsvarmen må jeg ta en skikkelig økt før helgen Men nå må jeg avgårde og handle og fylle opp kjøleskapet igjen,og det blir noen handleposer av det snakkes snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. juni 2012 #2310 Del Skrevet 27. juni 2012 Så deilig å høre at du har solskinnsvarme Odisi! Jeg grugleder meg til å komme hjem etter nesten tre uker borte fra plantene. Men det er alltid litt spennende også, å se hva som blomstrer og hva nytt som har kommet opp siden sist, og som jeg helt har glemt at jeg sådde/plantet. Kos deg videre og ha en fortsatt fin onsdag Odisi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. juni 2012 #2311 Del Skrevet 27. juni 2012 Hei allesammen det var så mange innlegg siden sist jeg var her så jeg svarer til alle dere også,jeg har savnet dere(digre bokstaver) Har hatt en tur i Ryfylke rundt med de tre yngste,kjempefin tur Var så utrolig trett i går av kjøring at jeg sovnet nesten sittende i sengen. Nå når jeg har vært borte noen dager så ser jeg hagen har savnet meg,så i dag i denne solskinnsvarmen må jeg ta en skikkelig økt før helgen Men nå må jeg avgårde og handle og fylle opp kjøleskapet igjen,og det blir noen handleposer av det snakkes snart God dag, odisi Så bra at du har kost deg - ha en fin dag og hageøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juni 2012 #2312 Del Skrevet 27. juni 2012 Politiet i Oslo rykket i dag ut til Sjølyst for å hjelpe en andefamilie over veien. Vi har så snille blålysetater her i Oslo altså. Er ikke lenge siden brannvesenet reddet en måke ut av en plastpose heller. Andemor var desverre død da de kom til stedet da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juni 2012 #2313 Del Skrevet 27. juni 2012 Odiiii! Nå må du ikke glemme Criminal Minds om 15 minutter. Spenndene fortsettelse fra forrige uke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 27. juni 2012 #2314 Del Skrevet 27. juni 2012 Huff,jeg var så ivrig i hagen at jeg glemte det i dag også,må nok se reprisen. Kom inn nå jeg Stakkars små andunger uten andemor men de får nok hjelp videre. Kjempeflinke politier som hjelper til å få dem over gata. Er det hunden din som følger med på Criminal Minds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juni 2012 #2315 Del Skrevet 27. juni 2012 Hehe, nei - fant den på nett. Det er meg Nå har jeg endelig fått blomsterkassa mi i plassen sin i hengerne! Så nå kan jeg kjøpe blomster og! Orker ikke bære så mye, så tror jeg skal kjøpe jord i morgen, også blomster på fredag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 28. juni 2012 #2316 Del Skrevet 28. juni 2012 God morgen! Koselig å være hjemme igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 28. juni 2012 #2317 Del Skrevet 28. juni 2012 Hehe, nei - fant den på nett. Det er meg Nå har jeg endelig fått blomsterkassa mi i plassen sin i hengerne! Så nå kan jeg kjøpe blomster og! Orker ikke bære så mye, så tror jeg skal kjøpe jord i morgen, også blomster på fredag. Ja,det kan du gjøre hvilke blomster skal du ha oppi? God morgen! Koselig å være hjemme igjen? Hei Kjære Hannee :is: har du vært på tur du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 28. juni 2012 #2318 Del Skrevet 28. juni 2012 Nei, bare vært hjemme jeg. Har besøk av søsteren min nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2012 #2319 Del Skrevet 28. juni 2012 God dag odisiiiiiii Her er en fin link til deg, med masse roser! Du bare klikker på de forskjellige gruppene du vil se på, så er det haugevis med nydelige bilder http://www.roseexpert.no/ Har brukt mang en vinterkveld inne på den siden - drømt meg bort i roser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. juni 2012 #2320 Del Skrevet 28. juni 2012 Åhhh, glemte å kjøpe jord!! Blæ! Og i morgen skal jeg rett i middag og ikke hjemom. Men jeg har litt lyst på hortensia *googler for å se om jeg husker riktig navn*. Ja hortensia! De er så fine synes jeg. Har klart å holde liv i en sånn før. Så kanskje jeg klarer det igjen? Selv om fingrene mine er mer brune enn grønne. Får se hva de har i blomsterbutikken her borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå