Rumle Skrevet 22. juni 2012 #2261 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg så disse frosne jordbærene med yogurt på en dag - de så veldig gode ut, tror jeg må prøve å lage de en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 22. juni 2012 #2262 Del Skrevet 22. juni 2012 Ja,det er jo fredag,Mynona pleier være uheldig med flammer i slutten av uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 22. juni 2012 #2263 Del Skrevet 22. juni 2012 Rumle: Selvågrosetre,engelske perlagoniaer,cosmo,riddersporer og tre spanske margeritter nå er jeg fornøyd i helgen. Men et nytt problem har oppstått,jeg har ikke mer urner igjen,alle er opptatt Må lokke,lure og lirke mannen til å være med å kjøpe urner i helgen But how to do it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 22. juni 2012 #2264 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg så disse frosne jordbærene med yogurt på en dag - de så veldig gode ut, tror jeg må prøve å lage de en dag NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2012 #2265 Del Skrevet 22. juni 2012 Rumle: Selvågrosetre,engelske perlagoniaer,cosmo,riddersporer og tre spanske margeritter nå er jeg fornøyd i helgen. Men et nytt problem har oppstått,jeg har ikke mer urner igjen,alle er opptatt Må lokke,lure og lirke mannen til å være med å kjøpe urner i helgen But how to do it ÅÅååhhhh!!!!!!!!!!!!!! Jeg begynner også å gå tom for krukker nå, og jeg har maaaange Jeg prøver å vente til de kommer på salg og da skal jeg ikke ha mange! Tror jeg Men nå skal jeg ut i hagen! Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. juni 2012 #2266 Del Skrevet 22. juni 2012 Oi, du må være forsiktig, My! Ja.. jeg og vannbad er ikke venner. Må kjøpe mikro! Det er mye enklere (og kajppere). Men de yoghurtjordbærne... Hvordan får man de runde?? og med så mye yoghurt utapå? Dette var litt mystifistisk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 23. juni 2012 #2267 Del Skrevet 23. juni 2012 God formiddag kjære Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juni 2012 #2268 Del Skrevet 23. juni 2012 --- Men de yoghurtjordbærne... Hvordan får man de runde?? og med så mye yoghurt utapå? Dette var litt mystifistisk for meg. Det er litt mystisk for meg også må jeg innrømme, her er alt som står, i den meget korte artikkelen; "You can make them by dipping strawberries (halved or whole) in vanilla yogurt (Greek might be best, because it's thicker), then putting on a sheet pan lined with parchment or wax paper and freezing. Voila: Yogurt-covered strawberries!" Link Går ut i fra at de har tatt den beste siden frem når de tok bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juni 2012 #2269 Del Skrevet 23. juni 2012 Håper du får en fiiiiiin St. Hans odisiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juni 2012 #2270 Del Skrevet 23. juni 2012 Mynona; når jeg tenker meg litt om, så tror jeg de må ha frosset de, og tatt dem ut og dyppet dem på nytt, minst en gang - de kan jo umulig få så tykt lag ved å bare dyppe de en gang i yogurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. juni 2012 #2271 Del Skrevet 23. juni 2012 Ja, det tror jeg og. Men man kan vel ikke spise de frosne? Da er de jo alt for harde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 23. juni 2012 #2272 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg er sikker på at de er dyppet i yoghurtsjokolade :gjeiper: Ha en fantastisk St.hansfeiring. Jeg drar på tur imorgen tidlig og blir borte ettpar uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 23. juni 2012 #2273 Del Skrevet 23. juni 2012 Kos deg masse Surringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juni 2012 #2274 Del Skrevet 23. juni 2012 Ja, det tror jeg og. Men man kan vel ikke spise de frosne? Da er de jo alt for harde? Jooo, de er gode frosne! Men harde ja Meget mulig at det er yogurt-sjokoalde ja, Surre - men de skriver tyrkisk yogurt Ha en fin ferie forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 23. juni 2012 #2275 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Kanskje de ikke kan stave riktig Hvit sjokolade blir fort yoghurt om man er litt sliten. Og takk for ønskene, jeg ser frem til 2 uker med Surrepleie. Endret 23. juni 2012 av Surrehodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. juni 2012 #2276 Del Skrevet 24. juni 2012 God morgen Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. juni 2012 #2277 Del Skrevet 24. juni 2012 Men de frosne jorbærne jeg har i frysern er jo harde som stein. Går ikke å spise de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. juni 2012 #2278 Del Skrevet 24. juni 2012 Mmm - de frosne yoghurtjordbærene så kjempedeilige ut! Mens vi snakker om mat Odisi (har dessverre ikke noe bilde) så var jeg på en sjømatrestaurant her forleden kveld og bestilte reker! -Vil du ha tre (3) reker eller mer, spurte den høflige kelneren. Og jeg bare, -ehh, kan jo begynne med tre, for synes jo dette virket som et ledende spørsmål, på en måte. Når rekene kom på bordet forsto jeg hvorfor. Det er absolutt de tre største rekene jeg har sett! Svære som hummere skjønner du! Har du spist det før TIGERreker? De var dynket i hvitløk og persillesmør og ble grillet på en diger steinovn. Og mens vi snakker om mat... Som forfriskning til gjesten her på hotellet, serveres mye god frukt når man ligger og slanger seg på solsenga. En god ide, synes jeg er de små iskremene de lager i små plastglass (veldig små plastglass), det er frossen fruktsmoothie av mango, grapefrukt, ananas etc. som de putter en ispinne i og vips så tar man de ut av plastglassene og så har man den sunneste og deiligste lille iskrem. Vi snakkes Odisi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. juni 2012 #2279 Del Skrevet 24. juni 2012 Det hørtes deilig ut aldrisur. Hvor er du? Jeg pleier å lage smoothieis. Har et brett med is i frysern. Kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juni 2012 #2280 Del Skrevet 24. juni 2012 Men de frosne jorbærne jeg har i frysern er jo harde som stein. Går ikke å spise de Jo du har nok rett i det, men jeg har alltid spist de likevel men de er harde ja, best når de har tint bittelitt Kanskje de bare fryser de litt, altså ikke helt gjennomfrosne? Smoothie-is høres godt ut - hva putter du i? Og så kan jeg også deg fortelle at Aldrisur er i Malaysia! Og til Aldrisur kan jeg si at de isene høres helt vidunderlige ut! Og til odisi, som jo er den jeg jo kom inn her for å si noe til i første omgang; Håper du hadde en skikkelig flott St. Hans-feiring,!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå