Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Hei Gia,Rumle,Surre,Tekola,Hannee og Hoppe :goodbye:

Håper jeg fikk med meg alle som har vært innom å hilst på i løpet av ettermiddagen :sjenert:

Mange herlige bilder Rumle :rodmer:

Aldri,jeg håper du har det fortreffelig i Malaysia og opplever masse spennende i løpet av turen deres :jepp:

Til dere andre,nå er jeg klar for litt bålkos eller båttur,men hvor er mannskapet :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hopper i kajakken og padler som bare F for å finne dere*

Jeg vil væææære med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Supert Mynona,da får vi seile vår egen sjø.......eller tror jeg skal holde meg på land i kveld så kan vi ha bål ute ved det gamle båthuset.

Ååååå :rodmer: det hadde vært koselig,snart er det midtsommer også.

Her hjemme er det meldt regn i fem dager f.o.m torsdag :tristbla: mistenker en regnfull St.Hans.

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Ja,der satt vi jo :fnise: det så helt vidunderlig ut.

Pilsa ligger å skvulper i strandkanten,tar meg en jeg,må finne pinne til pølsa som jeg skal grille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Joda,det er frodig her og der,men som jeg sier til mannen når han spør om det er nok blomster nå,så svarer jeg at det er aldrig nok blomster :gjeiper:

Det kvitrer i epletrærna og spirer masse i bedene,herlig å se noe nytt nesten hver dag :jepp: har lyst å kjøpe meg små løytnantshjerter :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Nei ikke sant :fnise:

Godformiddag alle :goodbye: har fortsatt litt sol jeg.

I dag må jeg sette alle krukker og blomster klart for fra i morgen skal det regne i minst 5 dager før det skal bli sommer og sol igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil noen ha marshmallows å grille på bålet? Jeg har spikket grillspyd til oss og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Så flink du er Mynona,ja jeg vil gjerne ha en pinne med marshmallows.

Er været fint i Oslo i dag? Du vet at vi hagefolk er veldig opptatt av været rundt om i Norge,eller jeg er vel litt mer entusiastisk en andre :fnise: har glemt værboka mi når jeg var på hytten sist :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i Oslo er det nydelig vær nå. Ikke en sky, bare sol. Men det skal visst gå over til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marshmellows!!!!!!!!!!!! :strix:

Men jeg liker de best før de blir grillet da ... :sjenert: Men kan godt spise de fra nyspikket pinne! :ler:

Ha en fin dag odisi :klemmer: Håper du blir ferdig med alle krukkene dine! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rofl :goodbye: ser du lurer nedi grøfta.

Skal du ha ferie i sommer da?

Hei frøken Odisi :goodbye: Ikke akkurat i sommeren men det blir nok fra august og utover på meg. Skal til Barcelona men jeg må bare få lurt med meg noen andre også for jeg tror det kan bli litt rart å dra alene :sjenert: Du og fam. noe spesielt sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...