Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det virkelig ditt kjøkken?? Fin oldermorstil jo...masse gamle ting... :rodmer:

...og ja det første ble opp ned, det neste ble på siden og så kom det et rett vei,

men det gjør jo ingenting, for bildene blir bra uansett de. ;)

---

Jeg er mere en "eklektiker" i stilen her jeg bor. Kjenner akkurat nå at det hadde

gjort godt å få en litt mere avbalansert stil når jeg ser på ditt fine inventar. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Ja,jeg elsker gamle ting,går mye på auksjoner og tar vare på gammelt arvegods.

Det er så trist at mange kaster slike ting i dag,jeg reparerer det jeg,syns liksom det er litt mer sjel i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skjønt bord etter mitt hjerte! Og nå har jeg stått på hodet for å lese teksten også og er helt enig.

:tommelopp:

Hadde ikke rikket meg fra det kjøkkenet der jeg, i alle fall ikke på noen mnd.

I mitt drømmekjøkken er det i tillegg en liten vedovn eller (o jubel) en liten peis også.

Håper å realisere det før jeg dør... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muuuuulig!?! :daane:

Du har jo mitt kjøkken du, din heldiggris! :biggrin:

---

...og klokke med sjel og historie er jo bare helt herlig!

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så koselig kjøkken du har. Og her på min iPhone er alle bildene riktig vei. Apple kommuniserer visst bra med hverandre ;)

Sånn ovn/peis hadde vi på hytta. Med bukkene bruse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Det som er dumt er at alt er ikke ferdig og jeg blir sprø i hode av slikt.

Skjønt jeg er gift med en byggmester som alltid har masse å gjøre,de sier at barna til skomakeren har hull i skoene ;)

Det som står igjen er benkeplatene,ny innmat i viften og ny stekeovn og topp.

Jeg vet det kommer men det tar alltid sånn tid med det som jeg ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Her skal jeg gjerne sitte og vente på bildeoppdateringer, selv om jeg ikke er eier av

et sånt fabelaktig "eple" som dere andre har. Jeg har nemlig alltid bodd i leide husværer

og har måttet bo i andres stil. Har lest Bonytt m.m. i uendelige tider og har drømt like lenge

om å få mitt eget preg på mitt eget kjøkken. Så koselig å se at det går an, odisi.

Jeg gleder meg på dine vegne. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ja,det går an,men jeg har ventet endel år på det da,når det er ferdig skal jeg begynne på stuen.

Må ta et rom omgangen,og nå når jeg går inn i et nytt tiår av mitt aldrende liv så syns jeg at det var på tide med litt fornying,det bærer preg av tidlig nitti tallet en del plasser i huset.

I fjor pusset jeg opp soverommene til ungene og oss,men jeg har tid til det også innimellom.

Er sikker på du får ditt eget kjøkken en gang Hoppe,og da tror jeg det blir et hoppende bra kjøkken ;)

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...