Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2012 #3661 Del Skrevet 6. desember 2012 Må jo bli svinetungt for bygningen skulle jeg mene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. desember 2012 #3662 Del Skrevet 6. desember 2012 Holdt på å skrive det jeg og. Det må være sterke terrasser der. Hadde holdt meg inne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2012 #3663 Del Skrevet 7. desember 2012 I dag våknet jeg tidligere enn ellers og SKAL få gjort masse husarbeid. Alle i huset var ute av dørene i ca syv tiden og jeg luftet ut hele huset,fytti grisen så kaldt Nå har jeg fyrt i peisen og lukket alle dørene,spist 4 spiralloff skiver med juleskinke og eggerøre og nå har jeg meg en kopp kakao og ser på God Morgen Norge på Tv2 Pusekattene ligger foran peisen og jeg prøver å lokke meg selv i dusjen. Senere i dag skal jeg handle all maten til julebordet og den består av..........røkelaks,spekepølser av forskjellig slag,fenalår,strandaskinke,nøtteskinke,forskjellig typer sild og sylte,ellers utenom det så har jeg masse tilbehør som jeg må gå igang med om en stund Høres ut som det blir litt av et julebord! Er det nå til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2012 #3664 Del Skrevet 7. desember 2012 Stiliiiiiiiiig planteblokk, Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. desember 2012 #3665 Del Skrevet 7. desember 2012 Jepp,i dag julebordet er Nå har jeg lagt vestlandslefse i bløte håndkler og når de er ferdig så smører jeg dem med Pesto,dekker den med salatblad og Strandaskinke ,ruller dem sammen og skjærer på tvers så får jeg fine ruller som står på fat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. desember 2012 #3666 Del Skrevet 7. desember 2012 Oi, vestlandslefse som ikke har smør, sukker og kanel i seg! Spennende! Jeg skal ikke skrive at jeg håper at det blir knall, en gang, for jeg VET at det blir et knallbra julebord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 7. desember 2012 #3667 Del Skrevet 7. desember 2012 Ja,det blir det,har hatt det i 7 år nå,så rullerer vi . Men det har ofte blitt til at vi har det siden vi har en hagestue som er veldig koselig nå som det er snø og fyr i peisen. Vi har pyntet den med julelys og nisser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. desember 2012 #3668 Del Skrevet 10. desember 2012 Så var julebord helga over og jeg er klar for julebaking. Mannen og jeg er enige om å bli ferdig med alt som heter julepakker og handling av mat i denne uken slik at vi kan kose oss i neste uke og ha en avslappet førjulstid sikkert at det skjer ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2012 #3669 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Gratulere med vel overstått så langt. Jeg har vært borti den "gode idèen" før: å gjøre unna alt så en kan ta det litt mere med ro når det nærmer seg julaften. Om ikke annet, så er det en finfin idè. Endret 10. desember 2012 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. desember 2012 #3670 Del Skrevet 10. desember 2012 Ja,det blir det,har hatt det i 7 år nå,så rullerer vi . Men det har ofte blitt til at vi har det siden vi har en hagestue som er veldig koselig nå som det er snø og fyr i peisen. Vi har pyntet den med julelys og nisser jeg tipper at det blir helt perfekt når du ordner til! Så var julebord helga over og jeg er klar for julebaking. Mannen og jeg er enige om å bli ferdig med alt som heter julepakker og handling av mat i denne uken slik at vi kan kose oss i neste uke og ha en avslappet førjulstid sikkert at det skjer ja Oisann, her er ambisjonene høye! Jaja, jeg heier på dere! Hva skal du bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. desember 2012 #3671 Del Skrevet 10. desember 2012 Det går aldri i boks,det er mannen som er optimist,tror jeg dauer av latteranfall har jo aldri klart det før. Jeg skal bake Havreflarn,risboller,krumkaker,delfiakake,serinakaker og kokosmakroner. så blir det nok noen store kaker og desserter utenom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. desember 2012 #3672 Del Skrevet 10. desember 2012 Julekaker! Vi er halvveis med julegaver og slikt. Tok det i en stor handlerunde på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. desember 2012 #3673 Del Skrevet 10. desember 2012 Det går aldri i boks,det er mannen som er optimist,tror jeg dauer av latteranfall har jo aldri klart det før. Jeg skal bake Havreflarn,risboller,krumkaker,delfiakake,serinakaker og kokosmakroner. så blir det nok noen store kaker og desserter utenom Jøss, jeg vil komme på julebesøk til deg! Har du prøvd å lage delfiakake med smør i stedet for delfiafett før? Jeg så akkurat en oppskrift på det inne på tine.no - det fikk jeg litt lyst til å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. desember 2012 #3674 Del Skrevet 10. desember 2012 Delfiakake! Dét må jeg prøve meg på i år! Det er jo sååå himmelsk! Vil du dele oppskriften, Rumle? Eller andre som kanskje har en god en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. desember 2012 #3675 Del Skrevet 10. desember 2012 Her er oppskriften hvis du vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. desember 2012 #3676 Del Skrevet 10. desember 2012 Ja,jeg lager den med smør,kan ikke helt like det der Delfiafettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. desember 2012 #3677 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er ikke vanskeligere, nei! Så gøy! Mormor pleier å ha sånne små biter av et eller annet inni kaka også, lurer på hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2012 #3678 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Altså Delfiakake er den stoore, stoore fristelsen i jula. Ja den er mektig, men det er liksom ikke bunn i meg. Jeg må stadig innom og skjære av en liten iskald kakeflis rett fra fryseren. Den er himmelsk god! Endret 10. desember 2012 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 10. desember 2012 #3679 Del Skrevet 10. desember 2012 Per kjeks? Geletopper? Marsipan? Sjokoladebiter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. desember 2012 #3680 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er noe fruktlignende, tror jeg. Mulig hun deler opp sånne geletopper? Eller noe? Tror hun pleier å ha marsipan i også, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå