Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Hun jobber i selveste "Nirvana", ser det ut til... Massevis av små og store artigheter. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra! Det skal jeg skrive til dine overordnede om og kreve lønnsøkning så du kjenner det! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt inn alle julesangene på lista mi i Balubatråden, så da håper jeg du kan få litt nytt til lista di. Kanskje du har noen jeg ikke har og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ja,jeg hadde noen av de som var på lista di men mange jeg ikke hadde også.

Det fineste julealbumet er med Kenny Rogers og Dolly Parton (once upon a christmas) heter albumet,den må du høre hvis du ikke har hørt den.

Alle sangene er stemningsfulle og kjekke og svinge seg etter :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg og kan jeg friste med klementiner til 9,90 kr kiloen?

Ja! Jeg måtte handle klementiner på Prix'n i går, og de var ikke så gode som på Obs :sukk:

Håper du får en fin dag, Odisi :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på Klovn på tv2 zebra og tror jeg ler meg ihjel :skratte:

:hoho: digger den serien altså! Jeg må leite etter Zebra! Går det hver kveld? *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg setter et par flasker vin og Bailey's på trappen, så Odisi kan svinge seg!

Jeg er så glad for å ha deg som venn,lar noen gode juleøl stå igjen til deg jeg :ol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

:hoho: digger den serien altså! Jeg må leite etter Zebra! Går det hver kveld? *håper*

Min komifavoritt,ja det går hver kveld i halv elleve tiden ca,på Zebra da og på Søndagen går alle etter hverandre som har gått i løpet av uken.

I går gikk Frank på kattedoen og gjorde sitt fornødne,og da katteeieren kom tok de med bæsjen til dyrlegen siden den så så stor ut og dyrlegen mente den luktet usedvanlig vondt og så ut som en bæsj fra en St.Bernardshund,jeg lo så jeg fikk vondt i ansiktet :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min komifavoritt,ja det går hver kveld i halv elleve tiden ca,på Zebra da og på Søndagen går alle etter hverandre som har gått i løpet av uken.

I går gikk Frank på kattedoen og gjorde sitt fornødne,og da katteeieren kom tok de med bæsjen til dyrlegen siden den så så stor ut og dyrlegen mente den luktet usedvanlig vondt og så ut som en bæsj fra en St.Bernardshund,jeg lo så jeg fikk vondt i ansiktet :hoho:

:skratte: jeg har sett den!!!! Herreguuuud de er så morsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...