Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2012 #3621 Del Skrevet 4. desember 2012 Hun jobber i selveste "Nirvana", ser det ut til... Massevis av små og store artigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. desember 2012 #3622 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg er vandrende reklame for alle stedene jeg jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2012 #3623 Del Skrevet 4. desember 2012 Bra! Det skal jeg skrive til dine overordnede om og kreve lønnsøkning så du kjenner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. desember 2012 #3624 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg ser på Klovn på tv2 zebra og tror jeg ler meg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. desember 2012 #3625 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg har lagt inn alle julesangene på lista mi i Balubatråden, så da håper jeg du kan få litt nytt til lista di. Kanskje du har noen jeg ikke har og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. desember 2012 #3626 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja,jeg hadde noen av de som var på lista di men mange jeg ikke hadde også. Det fineste julealbumet er med Kenny Rogers og Dolly Parton (once upon a christmas) heter albumet,den må du høre hvis du ikke har hørt den. Alle sangene er stemningsfulle og kjekke og svinge seg etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 4. desember 2012 #3627 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg setter et par flasker vin og Bailey's på trappen, så Odisi kan svinge seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. desember 2012 #3628 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg er vandrende reklame for alle stedene jeg jobber Det er jeg og kan jeg friste med klementiner til 9,90 kr kiloen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. desember 2012 #3629 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er jeg og kan jeg friste med klementiner til 9,90 kr kiloen? Ja! Jeg måtte handle klementiner på Prix'n i går, og de var ikke så gode som på Obs Håper du får en fin dag, Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. desember 2012 #3630 Del Skrevet 5. desember 2012 *sette igjen julegave til Odisi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. desember 2012 #3631 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg ser på Klovn på tv2 zebra og tror jeg ler meg ihjel digger den serien altså! Jeg må leite etter Zebra! Går det hver kveld? *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. desember 2012 #3632 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg setter et par flasker vin og Bailey's på trappen, så Odisi kan svinge seg! Jeg er så glad for å ha deg som venn,lar noen gode juleøl stå igjen til deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. desember 2012 #3633 Del Skrevet 5. desember 2012 *sette igjen julegave til Odisi* Wow,der var det mye godt,elsker å smake på øl,enten det er sommer,vinter,vår eller høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. desember 2012 #3634 Del Skrevet 5. desember 2012 digger den serien altså! Jeg må leite etter Zebra! Går det hver kveld? *håper* Min komifavoritt,ja det går hver kveld i halv elleve tiden ca,på Zebra da og på Søndagen går alle etter hverandre som har gått i løpet av uken. I går gikk Frank på kattedoen og gjorde sitt fornødne,og da katteeieren kom tok de med bæsjen til dyrlegen siden den så så stor ut og dyrlegen mente den luktet usedvanlig vondt og så ut som en bæsj fra en St.Bernardshund,jeg lo så jeg fikk vondt i ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. desember 2012 #3635 Del Skrevet 5. desember 2012 Min komifavoritt,ja det går hver kveld i halv elleve tiden ca,på Zebra da og på Søndagen går alle etter hverandre som har gått i løpet av uken. I går gikk Frank på kattedoen og gjorde sitt fornødne,og da katteeieren kom tok de med bæsjen til dyrlegen siden den så så stor ut og dyrlegen mente den luktet usedvanlig vondt og så ut som en bæsj fra en St.Bernardshund,jeg lo så jeg fikk vondt i ansiktet jeg har sett den!!!! Herreguuuud de er så morsomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. desember 2012 #3636 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er helt utrolig hvordan Frank havner i klammeri hver bidige gang,enten han mener det godt eller vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. desember 2012 #3637 Del Skrevet 5. desember 2012 Mhmmm haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. desember 2012 #3638 Del Skrevet 5. desember 2012 Også så ser han alltid like overrasket ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. desember 2012 #3639 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja Nå har jeg lagt inn masse av julesangene og nå er lista lang,tusentakk Mynona,Rumle og Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 5. desember 2012 #3640 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Heisann! Endret 6. desember 2012 av Farnesina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå