Rumle Skrevet 13. juni 2012 #2061 Del Skrevet 13. juni 2012 Ja, de er nok de samme Underlig at jeg ikke har sett de spise de Men, ja jeg lar de være, jeg også - får bare håpe de spiser om natten eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. juni 2012 #2062 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvordan går det med Fuksiane dine? Mine ser bra kjipe ut fremdeles Men håper stadig at de kommer seg. Heldigvis ser det ut til at de blå som jeg prøvde å ha ute i vinter har klart seg, best blader på de faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. juni 2012 #2063 Del Skrevet 14. juni 2012 Mine begynnte å spire sakte men sikkert når jeg hadde de på terrassen,men det gikk så sent i år,så jeg har tatt de inn igjen litt og nå spirer de mye mer,tipper du har fine Fuksia i slutten på Juli Det kan hende at klima er ganske forskjellig fra hvor vi bor selv om det ikke er så langt. tror også det kommer an på hvor og hvordan vi planter de forskjellige blomstersortene for ingen av de blå har kommet opp igjen hos oss Egentlig begynner jeg å bli lei av hele fuksia styret,har brukt så mye tid og penger på det i åra som har gått,tror det er på tide å prøve spesialisere seg på en annen type blomst,roser f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. juni 2012 #2064 Del Skrevet 14. juni 2012 Er det ikke godt klima for rhododendron hos deg, Odi? I Mandalstraktene bliver de i hvert fald fantastisk store og fine. Ta deg en tur ud på Risøbank i sommer og se. Det står noen helt utrolig flotte busker rundt Lordens hus. Og i drivhuset kan man gå på drueslang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. juni 2012 #2065 Del Skrevet 14. juni 2012 Ja,Lord Salvesens feristed,tror han kom fra Scottland Har feriert mye med barna når de var små på Sjøsanden Camping og det er vel ikke så langt ifra. Vet de hadde sommercafe før men har aldrig vært der,kanskje jeg må prøve på det neste gang vi er i traktene. Bare en ting som er dumt og det er det at de vi pleier å være med til Jaktholmen skal skille seg,og det er jo litt kjedelig,så vet ikke hvordan fremtidsutsiktene ser ut for å reise til holmen i sommer. Skulle gjerne vært en tur til Sjøsanden igjen da,og vekke gamle minner. Hver gang Skalldyrfestivalen var lå vi på Sjøsanden som ungdommer og festet og drakk en hel helg Når vi ble litt eldre så ble det ferie med barna,å ikke fullt så frigjort lengre men nå begynner livet i en ny dimensjon og ungene er snart voksne og jeg føler for å frigjør meg selv ok,det var jo et helt annet tema,men uansett Håper alle har det fint i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2012 #2066 Del Skrevet 14. juni 2012 Her inne skal jeg nok følge nøyere med og bivåne Odisis ville frigjøring, del 2! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. juni 2012 #2067 Del Skrevet 14. juni 2012 Har dere hagefolk sett den nye reklamen på tv om Rondup stick,eller stift? Nesten som en deodorant,man skal presse ut en dråpe og ta det på ugresset og når det forsvinner kommer det aldri mer tilbake Hvis det er sant,så er det ingen problem å bli kvitt ugresset her i Norge og firmaet som produserer Rondup vil tjene en formue. Det hørtes nesten for godt ut til å være sant. Nå gjenstår det å prøve det ut,må se reklamen en gang til så jeg ser hvem som selger det,fikk ikke det med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2012 #2068 Del Skrevet 14. juni 2012 Hmm...ugress kan være veldig vakkert det. Mange av artene får fine blomster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. juni 2012 #2069 Del Skrevet 14. juni 2012 Her inne skal jeg nok følge nøyere med og bivåne Odisis ville frigjøring, del 2! Hei Hoppe fint å se deg,eh det blie bilde ditt. Ja,frigjøringen min skal jeg planlegge i hode mitt i ett par år til så det er bare å følge med Innen jeg er 50 skal jeg ha vært på alle mine reiser jeg skal planlegge. Jeg skal ivertfall ha lært meg å stå på vannski og kjøre motorbåt hmm,hvordan skal det gå mon tro,jeg som sklir og brester foten i badekaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. juni 2012 #2070 Del Skrevet 14. juni 2012 Lord Edward Salvesen var vel strengt tatt Mandalitt, men flyttet til Skottland og slo seg opp der, hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg møtte en gang en gammel bartender i Edinborough, som viste seg å være barndomsvenn med sønnen hans. Og én slektning hadde tjeneste hos lorden på Risøbank i sin ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. juni 2012 #2071 Del Skrevet 14. juni 2012 Hmm...ugress kan være veldig vakkert det. Mange av artene får fine blomster. Det er jeg helt enig i har mange ugressblomster selv,men det er Skvallarkålet og løvetannen jeg vil ha bort fra min eiendom for det kverker resten jag har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. juni 2012 #2072 Del Skrevet 14. juni 2012 Lord Edward Salvesen var vel strengt tatt Mandalitt, men flyttet til Skottland og slo seg opp der, hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg møtte en gang en gammel bartender i Edinborough, som viste seg å være barndomsvenn med sønnen hans. Og én slektning hadde tjeneste hos lorden på Risøbank i sin ungdom. Merkelig hvor liten verden er til tider. Morsom historie å ha med seg i livet tenker jeg Gia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2012 #2073 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg skal ivertfall ha lært meg å stå på vannski og kjøre motorbåt hmm,hvordan skal det gå mon tro Det kommer helt sikkert til å gå veldig bra, så lenge du ikke forsøker på begge deler samtidig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. juni 2012 #2074 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg er jo kvinne og flink til å multitaske Er vant til å gjøre fem ting omgangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. juni 2012 #2075 Del Skrevet 14. juni 2012 Merkelig hvor liten verden er til tider. Morsom historie å ha med seg i livet tenker jeg Gia Ja, jeg hadde jo ikke akkurat ventet det, kan man si. Men det var veldig gøy å få et indblikk i den skotske delen av historien. Samtidig som hva-han-nå-hed fikk svar på en del spørsmål han selv hadde hatt. Han vidste jo ikke en gang hvor i norge denne eiendommen var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2012 #2076 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg er jo kvinne og flink til å multitaske Er vant til å gjøre fem ting omgangen Ok, If you say so, my dear. Jeg ser frem til å se deg multiplaske... :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. juni 2012 #2077 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg klarer bare ett plask av gangen - helst med foredlet druesaft! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 14. juni 2012 #2078 Del Skrevet 14. juni 2012 Ok, If you say so, my dear. Jeg ser frem til å se deg multiplaske... :gjeiper: ja,det er det andre også som ser frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #2079 Del Skrevet 14. juni 2012 Er det en ting en dame med 5 unger (jeg trodde det var 4?) må lære seg, så er det å multitaske :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 14. juni 2012 #2080 Del Skrevet 14. juni 2012 Lupinene mine dør....... De tålte visst ikke turen fra Voss. Handerr Lorden, er det han som hadde Lordehytta oppi der og? Der var onkelen min "vaktmester" en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå