Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Kanskje vi skulle reist på busstur til Nederland og sett alle de nydelige fargekartene som er laget av tulipaner :rodmer: de kommer frem snart nå Rumle :hoppendeglad:

Jaaaaaaaaa, la oss pakke kofferten og draaaaaaaaaa!!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen egentlig sett noen ugler ute i det fri?? Jeg har sett en hubro for 15 -20 år siden, og det er eneste gang.

En gang vi var på besøk hos et vennepar av foreldrene mine, havnet det en ugle i pipa. Husker ikke hvordan den kom seg ut, men den gjorde det. Kan ikke huske om jeg faktisk den og da...men vi hørte den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Så bra at uglen kom seg ut :jepp:

God ettermiddag Hannee :goodbye: håper alt står bra til med deg og din kjære :yvonne:

Jeg har så lyst å gå ut i hagen og jobbe i blomsterbedene mine,men det er så kaldt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom alt det brune og svarte rusket og rasket, lyser nå snøklokkene mot meg i hagen.

I morgen er det meldt snø her, men det gjør ikke noe - lyset har jo kommet for å bli for en stund, og det kan ingen ta fra oss. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannee

God morgen kjære Odisi :) Ja, det står bra til med oss. Jeg har slitt litt med astma og allergi i det siste, men kommer meg nå.

Hvordan går det med deg og mannen og familien da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei allesammen :klemmer: har ikke hatt så god tid her i det siste,har hatt litt besøk og vært på besøk og klesvasken står til taket :fnise: jeg og familien har det bare bra,og nå ligger jeg henslengt på soffen og mesker meg med gulerotkake.

De store tenåringene i huset krangler om en stol og kattene stiger opp og ned av sofaen,da er vel egentlig alt som det pleier :popcorn: ha en fin kveld alle :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

God morgen i dag og Odisi :)

Så bra da. Åh, misunner deg gulrotkake altså. Hvorfor krangler de om en stol da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

God senkveld kjære Odisisen :) Jeg skal dra en tur på fjellet og gå på ski med mann og et vennepar, så jeg blir borte litt nå. Men skal kose meg masse, og håper at du får kost deg masse også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Å du må ha en fin tur Hannee og hils fjellheimen fra meg.

Håper dere får fint vær og at du kan nyte en kopp varm kakao uti snøen og kjenne den friske fjellufta trekker ned i lungene.

Jeg er ikke misunnelig :fnise: bare så det litt for meg i den fiiiiiine naturen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ut og lytte sent i går kveld. Bak alt som surret på tv, hørte jeg en ugle som ho-ho`et så vakkert i den tidlige vårnatta. Det er spesielt og ganske trollskt å høre på, syns jeg... :rodmer:

God lørdag til odi fra meg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den ikke nei. Det var mørkt ute, men jeg hørte hvilken skogskolle den satt og gjemte seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ååååååå,jeg blir så fasinert av disse dyrene som fins i vår verden :rodmer:

Håper dere alle har en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...