Jellybean78 Skrevet 8. februar 2012 #441 Del Skrevet 8. februar 2012 Heeeyy...heldiggrisen Babe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. februar 2012 #442 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Jeg vil ha en sånn her: Endret 8. februar 2012 av Mynona-83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. februar 2012 #443 Del Skrevet 8. februar 2012 Tror forresten jeg skal ha 4 av den der i arken Altså... Det finnes sånne hormonsprøyter som man kan gi til barn som kommer til å bli megahøye... Kan man gi det til valper også, så de forblir valper? Men hvor er Odisi? Bissi i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. februar 2012 #444 Del Skrevet 9. februar 2012 Har du en bror som er like veltalende og belest som deg Gia har du søsken? Jeg har en bror som er et riktig vrengebillede av meg. Manipulerende, egoistisk og sneversynt. Jeg skulde ønske jeg kunde si noe positivt om ham. Ikke er han særlig belest heller, dessverre. Men han skaber en masse festlige problemer for meg, blandt andet ved å fortelle usandheder om meg til familie og andre. Jeg vil ikke at han skal være med i arken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 9. februar 2012 #445 Del Skrevet 9. februar 2012 GOD MORGEN Får jeg være med i Arken og? Så kan jeg ta med bakebarnet Da blir det masse godsaker. Og dere blir trillrunde akkurat som meg Se hva hun har laget nå da http://bellflowerbakery.blogg.no/ til alle og ha en fin dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2012 #446 Del Skrevet 9. februar 2012 Surre og bakebarnet får være med i arken, men Gia-bror må nok bli tatt av syndefloden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. februar 2012 #447 Del Skrevet 9. februar 2012 Å Surre hvis ikke du er feit snart så vet ikke jeg,jeg hadde ivertfall vært det med den bakerjenta Gia,for en dum bror,vi kan ikke ha intrigemakere på sanatoriumet så er enig med Mynona,han må reise med syndefloden Hei allesammen nå er jeg glad for når jeg kom hjem var det ett ostekakestykke igjen til meg fra i går,så nå er det ostekake og kaffe. Nå har jeg fyrt i peisen,handlet alt som skal handles,ingen i huset,venter ikke besøk i dag så da har jeg sofaen som kaller på meg,den gode myke sofaen med pledd og myke puter Må selvfølgelig ha meg en dusj og hoppe inni godressen og stikke beina mine ned i ullsokkene(bomull først så ull,ikke rett i ulla som hoppejenta ville gjort) Ellers håper jeg dere andre også har en god dag enten den er på skole,jobb eller i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #448 Del Skrevet 9. februar 2012 Se hva hun har laget nå da http://bellflowerbakery.blogg.no/ Jøss, så flink hun er da!!!!!!!!! Imponerende! Hei på deg, odisi! Håper du får en rolig og koselig dag i sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #449 Del Skrevet 9. februar 2012 Så mange fine bilder, Mynona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 9. februar 2012 #450 Del Skrevet 9. februar 2012 Håper dere har plass til en liten hund i arken deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. februar 2012 #451 Del Skrevet 9. februar 2012 Selvfølgelig har vi det Jelly,men i min dagbok. Håper du får se mange fine bilder og taste noen gode samtaler om dyr,kaker,drømmer og alt som er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2012 #452 Del Skrevet 9. februar 2012 Klart det Jelly! Foreløpig er det bare krypdyr, slanger og broren til Gia son er ekskludert. Også får ikke den late eks-mannen til surre være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. februar 2012 #453 Del Skrevet 9. februar 2012 så kan han ha det så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 9. februar 2012 #454 Del Skrevet 9. februar 2012 Tuuusen Takk,begge to,nå ble jeg glad Denne dagboken din Odisi ligner veldig mye egentlig på uinterressant-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #455 Del Skrevet 9. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #456 Del Skrevet 9. februar 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #457 Del Skrevet 9. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 9. februar 2012 #458 Del Skrevet 9. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. februar 2012 #459 Del Skrevet 9. februar 2012 God kveld Odisi. Gia, vi kan være din familie som aldri vil si usannheter om deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #460 Del Skrevet 9. februar 2012 God ide, Hannee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå