Gå til innhold

Skravletråd 2012


Soon

Anbefalte innlegg

Skal ikke være lett, Marikke! :ler:

Ja, ting som har sterke farger vasker jeg alene da det kan farge over. Vasker selvfølgelig for eksempel nye jeans sammen, dersom fargen er lik. :)

Kjøpte noen adventduker før jul, og etter 4-5 vask var fortsatt skyllevannet lilla... Så glad jeg ikke heiv de sammen med de andre klærne. :)

Da skjønner jeg! :idesmil: Tenkte mer at du f.eks vasket nye, hvite t-skjorter for seg selv før du vasker dem sammen med annen hvitvask. :ler:

Endret av -Englefjes-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skjønner jeg! :idesmil: Tenkte mer at du f.eks vasket nye, hvite t-skjorter for seg selv før du vasker dem sammen med annen hvitvask. :ler:

Jeg gjør det også jeg. Hvitfarge er jeg spesielt redd for at skal farge over på annen hvitvask. :ler: *ironi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig dag i dag. Kvalm og slapp og svimmel. Har brekt meg noen ganger, men ikke kastet opp. Jeg trodde kvalmen hadde gitt seg, jeg. :sukk: Magen er diger og tung allerede. Jeg kikket litt på bildene fra forrige svangerskap, og magen er ganske lik den jeg hadde rundt 22 uker forrige gang. Litt spent på hvor gigantisk den har tenkt å bli hvis det fortsetter i dette tempoet.

Og nå synes jeg plutselig det er en hel evighet til UL! (Det er fire dager til ... :fnise: )

Men på den positive siden, så kjenner jeg ivrige spark flere ganger om dagen, og det er veldig koselig! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være at du bare vokser opp også stagnerer du litt :) Det gjorde min søster på sin andermann. Fort stor også stagnerte hun lenge...

Jeg føler og magen min har stagnert. Ble fort stor og nå er jeg tydelig gravid, men det er liksom "stopp" med vekst. Synes og magen min er så langt nede. Sånn tut.. Jaja, det er nå den det er og det er fult med liv der så gutten lever da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 18 + 2 på min førstefødte.

Synes magen er blitt enorm! Den stikker framom brystene iallefall...

Jeg har jo hatt en del å ta av på magen før graviditeten også, men synes det er kjemperart. Iallefall siden frøkna ligger så langt nede i magen enda, så hvorfor er hele magen som en gigantisk badeball?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med gravidmagebilde, Tr.heimspia! :rodmer:

Jeg fikk ikke helt til å ta selvportrett, og har ennå ikke kommet i gang med de månedlige bildene denne gangen, men skal prøve å huske å få mannen til å ta bilde av magen min i kveld.

Jeg tror litt av forklaringen på "badeballen" er at livmoren begynner å ta stor plass, sånn at de greiene som pleier å oppholde seg i det området nødvendigvis må tyte ut alle andre steder. (Godt forklart :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja det var godt forklart ;)

Alt må vel vike for frøkna som er inne i der. hun krever vel sin plass... :)

Har forresten funnet ut at vi får ei jente som enten HATER eller ELSKER å kjøre bil med høy musikk :kjefte:

Så fort jeg kjører bil så blir det totalt kaos der inne. Spøler omkring tror jeg....

Enten danser hun og liker seg, eller så er det en slosskamp for å få meg til å slutte med det hun ikke liker?

Ha! Hun får bare klare seg! Jeg kjører ikke bil uten høy musikk, og kommer ikke til å slutte å kjøre bil bare fordi hun ikke vil det :kjefte:

Jeg velger å tro at hun tar etter meg, og danser og koser seg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se magebilde Tr.heimspia. Jeg har ikke tatt bilde siden 03 april. Det vil si jeg var litt over 12 uker. Jeg var da ganske oppblåst, og jeg har litt mage fra før. Tror ikke jeg er blitt så veldig mye større de siste 5 ukene.

Og hvis noen forklarer meg hvordan jeg legger til et bilde så skal jeg gjøre det... Må være en URL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må være en URL.

Jeg har en konto hos Photobucket.com og kan legge ut bilde der, og linke inn hit :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen :):)

Skal prøve å få tatt bilde av magen min og. Har vært lite til ingen bilder opp igjennom selv om jeg ville, men vanskelig å ta av seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt litt på hvordan jeg skulle få inn bilder her, men nå er konto opprettet på Photobucket, og bilde lastet opp. Jeg fikk mannen til å ta bilder i går, men ble ikke helt fornøyd, så dette er selvportrett tatt med mobilen.

IMG_0209.jpg

18+4

Endret av Marikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin mage Marikke.

IMG_6868.jpg

12+1

Skal se om jeg får tatt nytt bilde litt senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage, Bentebent! Men du er vel lenger på vei enn 12+1?

Edit: Å, nå skjønte jeg det. :klaske:

Endret av Marikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flotte mager dere har damene :)

Jeg har forresten funnet ut at vi får ei jente som enten HATER eller ELSKER å kjøre bil med høy musikk :kjefte:

Så fort jeg kjører bil så blir det totalt kaos der inne. Spøler omkring tror jeg....

Enten danser hun og liker seg, eller så er det en slosskamp for å få meg til å slutte med det hun ikke liker? :sjenert:

Ha! Hun får bare klare seg! Jeg kjører ikke bil uten høy musikk, og kommer ikke til å slutte å kjøre bil bare fordi hun ikke vil det :gjeiper:

Flere som har bil-barn her inne?

Lurer på om det er noe med vibrasjonene å gjøre. Tar omkring 15 minutter etter turen før hun roer seg ned igjen til "normalen".

Så om jeg er usikker på liv, så er det bare å kjøre en tur ;) haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr.heimspia: Hihi, du får igjen når hun blir tenåring og setter på sin egen dunk-dunk-musikk så det rister i veggene. :fnise:

Bentebent: Det var magen sin, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr.heimspia: Hihi, du får igjen når hun blir tenåring og setter på sin egen dunk-dunk-musikk så det rister i veggene. :fnise:

Bentebent: Det var magen sin, ja :)

:) Jeg har nå sittet å sett på de bildene og ser ikke noe stor forskjell fra uke 12 til uke 17... Ser neste ut som jeg er større på det fra uke 12. Er vel fordi jeg har litt mage fra før, og at jeg var en vandrende gass ballong de første 14 ukene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...