-Englefjes- Skrevet 10. juni 2014 #2821 Del Skrevet 10. juni 2014 Gratulerer så mye, Illictus! Håper dere får en fin barseltid. :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 16. juni 2014 #2822 Del Skrevet 16. juni 2014 Her blir N storesøster i januar/februar 😊 vi gleder oss masse 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 16. juni 2014 #2823 Del Skrevet 16. juni 2014 Her blir N storesøster i januar/februar 😊 vi gleder oss masse 😃 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. juni 2014 #2824 Del Skrevet 16. juni 2014 Gratulerer, tinylene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 16. juni 2014 #2825 Del Skrevet 16. juni 2014 Tusen takk, det blir veldig spennende. Hadde nesten ikke startet på prøvingen en gang før spiren satt 😃 føler magen synes allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 16. juni 2014 #2826 Del Skrevet 16. juni 2014 Oi! Her har det skjedd masse! Gratulerer med små nurk og bebisser på vei! Her går dagene sin vante gang. Frøkna er i bhg og STORTRIVES der. Mannen jobber og jeg har ferie. Etter ferien har jeg ikke jobb så dagene går til å fundere på hva jeg skal da, tråler finn og nav daglig ettr stillinger. Men lite å finne som passer min utdannelse og/eller lar seg kombinere med barn. Frustrerende, for vi vil gjerne ha ett barn til, men da må jeg ha jobb først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 25. juni 2014 #2827 Del Skrevet 25. juni 2014 Så spennende tinylene. Gratulerer :-) Kjenner følelsen, Orchideae. Jeg har egentlig bare jobb til august :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 9. juli 2014 #2828 Del Skrevet 9. juli 2014 Uææhh. Dette er litt skummelt kjenner jeg. I går fjernet jeg kobberspiralen og vi satser på sommerbaby til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #2829 Del Skrevet 23. juli 2014 Leeenge siden jeg har vært på KG, så det er morsomt å se at så mange av dere enten har fått flere babyer, eller venter - gratulerer til dere alle Her flyr dagene av sted. Eldstemann blir snart 5 år, og snuppa nærmer seg 2 år med stormskritt. Hun er en bestemt liten "kruttønne", som stort sett er blid, men som dere skjønner, hun har sine meninger! Hun er utrolig kosete, og elsker å leke med storebror. Skravla går i ett, og hun kan mange ord - gjentar stort sett alle ord vi spør henne om å si. Om en måned reiser vi på ferie; 2 uker til Portugal - gleder oss voldsomt til det alle sammen. Så nå får jeg bare jobbe og slite her i varmen hjemme - men det er herlig det og! God sommer alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 7. september 2014 #2830 Del Skrevet 7. september 2014 Tiden løper. Her ble frøkna 2 år i går. Hadde ei sta jente som ikke ville ha på seg klær, så ble feiring i bleia 😃 og er snart halvveis i svangerskapet med nestemann. Var på ul i uka som var og her ventes en lillebror med termin 3 februar 💙 Alt bra med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå