Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Yes! Da slipper du igangssetting antar jeg...

Masse lykke til, og håper du får sove litt nå før det skikkelig setter igang! Skal tenke på deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ja, den som var superskeptisk til bakveien med kikerter (les kjære) ble virkelig positivt overrasket og ble litt lei seg fordi han bare fikk en muffin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Yes!! Nå blir det nok action her snart! Krysser fingrene! Snart har du en liten varm bylt på brystet :rodmer:

Mine rier var ikke helt regelmessige de heller altså. Men de virket! Når man er andregangs er det intensiteten man skal legge mest merke til sa jm til meg :)

Håper du får hvilt deg! Og utnytt tyngdekraften.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hjemme enda og det har roet seg litt nå. Har hatt 6min. i mellom, mens nå er det opptil en halv time, men jeg har kynnere i mellom. Så vi venter da! ;)

Er en helt ny opplevelse dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld kom han! :strix:

Fikk aldri regelmessige rier, men plutselig mange tette, vonde rier med veldig forskjellig varighet. Fikk det plutselig travelt med å komme meg på Føden. Og lurt var det, fordi når jeg kom inn på fødestua kom pressriene. 35min. etter ankomst på fødestue var han ute! 4450-52-34, og helt perfekt! :hjerte:

Snakk om å få en helt annen fødselsopplevelse!

Fikk ammet skikkelig rett etter fødselen og så sov han mer eller mindre sammenhengende i 15 timer!

Kroppen kjennes mye bedre ut enn sist, men sliter med veldig vonde etterrier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :hoppendeglad: Og så deilig at du fikk en annen fødselsopplevelse denne gangen. Det høres mistenkelig ut som min siste fødsel og den var bare fantastisk. Kos dere sååå mye med lillebror. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh!! Gratulerer så mye!! :rodmer: Så godt å høre at du også fikk en flott fødsel!!

Er nesten misunnelig her jeg sitter :fnise: Det er ganske magiske timer i starten! :grine: Håper dere nyyyyter!

Og be om smertestillende! Du er ferdig med å ha vondt nå :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med lillebror :strix::grine:

Herlig med god fødselsopplevelse, og ja få noe for etterriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååååååå masse med minsten!!! :))) Hurra for Miss I.W.! ;):blomst:

Og så deilig at alt gikk så godt da! :) Det høres skikkelig nydelig ut! Håper etterriene forsvinner ganske så kjapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så masse!! :strix:

Godt å høre at fødselen var så fin, og godt du fikk slappa av mye etterpå også med en sovebaby ved siden av deg :hjerte:

Er etterriene borte? Det høres vondt ut nå som du egentlig skulle vært ferdig med å ha vondt ja. Er nok heldig som slapp unna de jeg.. Fikk et tips fra en sykepleier om å tisse ofte og spesielt før amming for å ikke få så ille etterrier (om det var det som hjalp meg eller om jeg ikke hadde kjent noe uansett vet jeg ikke :) )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke!

Lillebror er bare så snill og rolig, og formen min er helt topp! Vi kom hjem idag og det følges nesten ut som om vi har vært på en liten hotellferie! ;)

Nå sitter vi ute i sofaen på verandaen og bare nyter livet og kjenner på en enorm lykkefølelse. Lillebror sover søtt siden av meg, og sutter som bare det på smukken, mens jeg har kost meg med fersk brød med tykke skiver av blåmuggost og et stort glass juice! Kjære driver og tusler rundt i huset. Livet kunne ikke ha vært bedre enn det er akkurat nå! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hilsener! :klem: Jeg skal svare dere skikkelig litt senere, samt skrive ned det (lille) som skjedde i forbindelse med fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...