Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Så bra at alt står bra til, og så koselig med gutt da! :hoppe:

Takk! Det er veldig koselig!

Jeg tipper bestandig feil!!! Men hurra for gutt!! Stor stas med en av hver da! :) Gratulerer! Har litt iverbevisning å gjøre med snuppa nå da, skjønner jeg...! ;)

Jeg følte det var jente med snuppa og tenkte kanskje det var gutt denne gangen siden sv.sk. har vært så anderledes.

Blir veldig stas med en av hver! :nigo:

Snuppa NEKTET for at det er en gutt i magen. Hun er fast bestemt på at det er lillesøster inni der!

Gutt ja :ler: får se om 5 mnd om min magefølelse stemmer for meg også :)

Spennende for deg da! Hadde ikke greid å vente, jeg altså!

Gutter er kule :D Ikke noe stress med den tissen, du gjør det bare feil en gang :fnise:

Enig, gutter er kule! Får vel kontroll (så godt det lar seg gjøre :fnise) med den etterhvert! ;)

Gratulerer så mye med gutt i magen. :strix:

Takk, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig! I kveld kjente jeg at lillegutt sparket (eller slo)! :hjerte: Tre tydelige spark på venstre side. Har lengtet etter det og kjære ble litt skuffet over at han ikke fikk kjenne. Når jeg trykte han forsiktig i hånden med pekefingeren og forklarte at det er veldig svakt og inni magen forsto han at det nok vil ta litt tid før han får kjenne.

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å kjenne spark :strix:

Ha en fin fredag :sol:

Så kjekt med gut! Det er så herlig med første spark!

Det er veldig deilig med spark fra lillegutt! :hjerte: Godt med kommunikasjon og bekreftelser!

Deilig fredag med :sol: så langt! Har shoppet, men pga besluttningsvegring endte jeg opp med kun ei lita ullbukse til lillegutt og TO nesten like tynndresser til snuppa! :ler: Skal levere en av dressene tilbake, men greide ikke å bestemme meg for hvilken vi skal ha! Og jeg fant masse fint til lillegutt, men greide ikke å bestemme meg for størrelser ol. ;) Jeg må ta en kikk i arvebunken før jeg kjøper noe til han, såfremt det ikke er noe jeg bare MÅ ha!

Nå skal jeg hvile bekkenet etter et par timer på kjøpesenter, sånn at jeg greier å gå med litt hæler når jeg skal på fest med kjæres jobb i kveld. Gleder meg til tapasbuffet! :sikle: Fikk beskjed om å ta med egen drikke for arr.komiten hadde visst glemt å kjøpe inn noe uten alkohol! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har eit problem om det er gutt. Kan jo ikkje kle han i kjole heller. Må satse på jente. Kos deg på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Høres ut som om det forventes en heller fuktig tapasbuffet! Kjenner at jeg savner spark og sprell fra lille nå som jeg leser om det her! Han sparker fortsatt, men det er mer vondt enn koselig når man får en lusing rett i bilringen fra utsiden! :fnise: Kos deg max med første kommunikasjon!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har eit problem om det er gutt. Kan jo ikkje kle han i kjole heller. Må satse på jente. Kos deg på fest.

Det er jo litt rart å ombestemme seg sånn og da! Vi får håpe han siste tar feil siden dere er forberedt på lillesøsters ankomst!

Blir morro med fest! Gleder meg mest til maten og regner egentlig med å gå etter den. Er så kveldstrøtt og kveldskvalm! :natti:

:fnise: Høres ut som om det forventes en heller fuktig tapasbuffet! Kjenner at jeg savner spark og sprell fra lille nå som jeg leser om det her! Han sparker fortsatt, men det er mer vondt enn koselig når man får en lusing rett i bilringen fra utsiden! :fnise: Kos deg max med første kommunikasjon!

Tror det blir en sikkelig våt fest! :ler: De får bare holde på så lenge jeg får meg godt mat! ;)

Jeg får nyte de svake dultene mens de varer. :hjerte: Syntes sparkene var litt vonde på slutten. Snuppa avsluttet oppholdet i magen med å ta spenntak i ribbena mine og det var sinnsykt vondt, og noe av det værste med fødselene. Men jeg savnet mageboeren etter hun hadde kommet ut jeg også. Det er jo noe helt spesielt. Kanskje det er det siste gangen jeg får oppleve det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å gå å på fest og spise masse god mat, hilse på folk og kose seg, og så kjøre hjem klokka åtte, for å så legge seg på sofaen å slumre! :tommelsmil: Når kjære begynte å lure på å bli med meg måtte jeg sette foten ned! :fnise: Nå har jeg åpnet en brus og en sjokolade, men senga kaller snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... Høres ut som om du har temt mannen bra! Han var sikkert glad for at dunovertalte han til å bli lenger! Men, jeg er mer fan av din type fredagskveld enn våte fester... Særlig dagen etter...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt og småsprell inni magen :hjerte:

Savner mageboer jeg også, sprell og spark fra utsiden er ikke like behagelig nei.

Mer fan av din type fredagskveld jeg også :Nikke: Jeg hadde 30 min for meg selv i sofaen i går kveld med en påskemarsipanstang og et stort glass vann før jeg tuslet på badet klokken åtte og var i seng 20.20 ... *nesten uthvilt i dag*

Håper dere har en herlig dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, snakk om å legge seg i rett tid da! Men med nattmating må du vel passe på å gjøre det innimellom. Jeg er fæl til å slumre på sofaen istedet for å gå å legge meg når jeg er trøtt...

Sitter alene, som jeg har gjort store deler av helga. Kjære er runde nr 2 på jobb i dag, samt at han jobbet i går. Han jobber heldigvis bare overtid i perioder.

Mamma kuppet snuppa sånn at hun var borte fra meg fra fredagsettermiddag til lørdagsettermiddag. Jeg spurte om barnevakt noen timer fredagskveld og så endte det opp i at hun var borte i et døgn. Savnet henne og siden det ikke var planlagt syntes jeg faktiskt ikke noe om det. Men jeg fikk gjort en god del forefallende hjemme, som vaske avtrekksvifta på kjøkkenet, og snuppa hadde hatt det helt topp og ville ikke hjem.

Idag har vi vært i badeland. Snuppa har blitt råtøff og er en fryd å ha med seg! Hun var overraskende flink til dusjing og påkledning, noe som kan være litt vanskelig, dels pga at hun ikke vil dra og for at hun er utslitt. Kjære jobbet på formiddagen og kom etterhvert.

Imorgen tidlig er det vanngym,men etter 5 timer i bassenget i dag frister det ikke akkurat nå. Får se hvor travelt vi får det i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayami; helt greit å ta det med ro på fester ja! Jeg føler meg litt gammel når jeg ser folk som skal på byen og jeg tenker; -Stakkars, mennesker! :fnise:

Og så synes jeg det er dumt å kaste bort en morgen med barnevakt på å være fyllesyk. ;)

Kjære dro 22:30, så han var ganske tidlig hjemme han også!

Jeg trenger ikke klage på kjæres overtid, fordi det tar snuppa seg av! :fnise: Når hun sto opp med faren i morrest passet hun på å sette opp store dådyrøyne og si at hun hadde savnet han! :hjerte: (Glad hun ikke har sagt det til meg når jeg har jobbet kveld/helg!)

Nå skal jeg prøve meg på makroner for første gang, og så blir det hjemmelagde kjøttkaker til middag! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makroner har jeg også lyst til å prøve!! Fortell hvordan det gikk! :) Bra du har en "uskyldig" alliert i snuppa som kan sette faren på plass! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er kjempeaktiv akkurat nå! Første gangen jeg kjenne noe på dagen. :hjerte:

Makroner har jeg også lyst til å prøve!! Fortell hvordan det gikk! :) Bra du har en "uskyldig" alliert i snuppa som kan sette faren på plass! :fnise:

Skal jeg gjøre! Skal prøve å lage dem litt påskeaktige og ta dem med til svigers i påska.

Prøvde meg på pikekyss før helga og de ble gode men ikke pene å se på! :fnise:! Er glad i å bake, men kanskje ikke den mest nøye og tålmodige, så jeg like best oppskrifter der jeg kan trikse og mikse litt selv.

Kjekt å ha en alliert ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med makronbaking! Det er morro å prøve å lage nye ting. Jeg liker også å bake, men gjør det for skjelden...

Herlig med en aktiv lillegutt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende med makronbaking! Det er morro å prøve å lage nye ting. Jeg liker også å bake, men gjør det for skjelden...

Herlig med en aktiv lillegutt! :hoppe:

Denne ble ikke så værst! Tross søl og stor irritasjon over det nye, ubrukelige makronsettet jeg kjøpte på Jernia før helga.

https://www.facebook.com/notes/sweetsweet/franske-makroner-med-sjokolade-krem-/350665214974580

Her føler jeg det blir litt mye "festkaker" når jeg baker og det kan vi jo ikke ha til hverdags. Ikke like morsomt med grovbrød, liksom. ;) Men jeg skal ta en runde med knekkebrød etterpå!

Veldig deilig med de må bevegelsene fra magen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De makronene såg kjempegode ut, jeg fikk også lyst til å prøve! Kjedelig at et helt nytt makronsett var ubrukelig da :( Og ja, det er jo mye kjedeligere å bake grovbrød :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det bare tøyt ut masse overalt fra den der "sprøyteputa". Matta var veldig kjekk å ha da, så jeg får se om jeg klager og kjøper ett sett som er dyrere. Men strengt tatt så trenger en ikke det.

Og det ble fylte horn istedet for knekkebrød... For det er jo mere spennende! ;)

Bekkenet tålte gårsdagens kjøkkentjeneste ganske bra. Flere timer på spisestuestol i koselig damelag gjorde natta vond, men i dag er jeg ganske fin igjen. Det er så vanskelig med bekkenet for ikke er det bra å stå og gå mye, ei heller sitte mye. Jeg holdt dagen ut i går og det var bra det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I magen er det masse aktivitet om dagen og om ikke lenge vil det kjennes utenpå også! :hjerte:

Snuppa er endelig på gli med at hun skal få en lillebror. De små, blå klærne jeg har vist henne hjalp mye. ;)

Jeg har bare kjøpt 2 bodyer i ull/silke, ett sett og en tynn heldress i bomull. Det er enda en stund til han kommer, så jeg føler ikke for å kjøpe så mye enda. Har en god del arveklær i de minste størrelsene, da svigerinnen min dumpet alt av barneklær her etterhvert som hun ryddet. Nå er det minimalt med arv derfra, dessverre, men det blir spennende å se om vi får arve etter nevøen min, men jeg tviler.

Idag har jeg fjernet en føflekk som var litt irriterende og sitter med et stort plaster i ansiktet. Tror jeg skal holde meg inne resten av dagen! :fnise:

I morgen skal jeg ta masse prøver på sykehuset, bl.a. glykosebelastning, pga et forskningsprosjekt. Må faste fram til halv ett, og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal greie det! :sjokkert: Til vanlig har jeg spist tre ganger på den tiden. Etterpå er det en ny UL for å få en sikkelig sjekk av lillegutts hjerte. Får bare håpe han ikke ligger med ryggen til denne gangen også!

Nå tror jeg at jeg skal rydde litt og ta en dupp! Snuppa våknet litt for tidlig og var ikke sitt blide seg, så det var litt styr og syt før kl seks i morrest, og det kjennes!

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...