Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

All min sympati til deg når det gjelder idiotiske mannfolk!!! :fnise: Pass på å ta ut frustrasjonen nå som du kan skylde på hormoner! Ha en fin tur på kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi også her en dag hver i helgen, men kjære må jo på do med en gang han våkner og bruker gjerne 20 min... Det betyr at jeg enten har lita i sengen med meg, eller begynner på morgenstellet av henne før han tar over og da er jeg jo for våken til å sovne. I dag la jeg meg igjen, og lå på trass til han hadde tatt henne ut på tur til første duppen (kan telle på to hender de gangene han har tatt henne ut uten at jeg har spurt eller sagt noe) Vi er flere i samme båt, men det er en mager trøst.

Likte snuppa filmen? Og ikke minst det å gå på kino?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i guttemodus for tiden, så jeg tipper gutt :ler:

Håper dere hadde en fin tur på kino i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting er det absolutt lov til å være sur og barnslig over syns jeg!! Det er utrolig irriterende. Men det er bra han har begynt med frokosten og tatt ut av oppvaskmaskina ;)

Håper dere får en fin dag :sol:

Det ble lettere å ikke være sur når han fiksa frokost og oppvaskmaskina. Men det er jo et gjentagende problem, så jeg er nok like sur lørdagsmorran! ;)

All min sympati til deg når det gjelder idiotiske mannfolk!!! :fnise: Pass på å ta ut frustrasjonen nå som du kan skylde på hormoner! Ha en fin tur på kino!

Må bruke det for alt jeg kan, men værste av alt, jeg tror ikke han forsto at jeg var sur og forbanna! :rolleyes: Mannfolk, altså!

Vi også her en dag hver i helgen, men kjære må jo på do med en gang han våkner og bruker gjerne 20 min... Det betyr at jeg enten har lita i sengen med meg, eller begynner på morgenstellet av henne før han tar over og da er jeg jo for våken til å sovne. I dag la jeg meg igjen, og lå på trass til han hadde tatt henne ut på tur til første duppen (kan telle på to hender de gangene han har tatt henne ut uten at jeg har spurt eller sagt noe) Vi er flere i samme båt, men det er en mager trøst.

Likte snuppa filmen? Og ikke minst det å gå på kino?

Samme problem her! Må jeg styre i snuppa blir jeg for våken, og "min" morgen er nesten bortkastet. Det beste er å sove uavbrutt!

Vi får trøste oss med at sånn er bare mannfolk flest! En liten trøst at det ikke bare er min som er håpløs! ;)

Tror hun syntes det var spennende og stas, men forsto ikke helt konseptet med å sitte stille i ro. ;) Hun snakket høyt og ville gjerne gå å se på de andre og hilse på. Doturen vi måtte ta selv om jeg var på do rett før, får vi bare godta. Er jo ikke så greit for en treåring å forstå. Blir ikke ny kinotur med det første, tror jeg, men nå har vi prøvd det og det gikk fint. Filmen var ok, forresten.

Er i guttemodus for tiden, så jeg tipper gutt :ler:

Håper dere hadde en fin tur på kino i går.

Gutt notert! Bare to dager igjen!

Jeg koser meg stort sett når vi kan gjøre ting med snuppa. Det er jo alltid litt styr med søl og sånn på cafè, og hun er fremdeles ikke så glad i gå på "voksendo", men det er utrolig morro å se snuppas reaksjoner! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på min første trening på aldri så lenge i dag, men dessverre kom ikke instruktøren. :( Men jeg er i gang! Slo meg at snart er jeg halvveis og jeg har enda ikke begynt å trene sånn som jeg lovte meg selv å gjøre så snart jeg var kvitt kvalmen.

Nå skal jeg vaske den nye innredingen før jeg begynner flytte inn i den. Resten av badet skulle også vært tatt, men vaskedama kommer onsdag, så det får bare være. Etter lunsj skal jeg smøre meg med tålmodighet og sette meg på venterommet til legen. Har ikke time så da kan det ta en gooood stund før jeg kommer inn, men jeg håper på å få svar på om ubehaget i den nedre delen av magen skyldes en UVI eller noe annet, og en fysiohenvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke klokere på hva smertene nederst i magen er, men det er i allefall ikke UVI! Bare å leve med de da, for jeg regner ikke med at de er farlige.

Fikk henvisningen min, dessverre ikke time til fysio før i begynnelsen av april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dag igjen til OUL! Grugleder meg!

Er redd for dårlige nyheter... Skulle ønske at jeg kunne kjenne liv, men til nå så har jeg ikke vært sikker på om det har vært babyen, luft eller bare muskeltrekniger. Kjente ikke noe før 20+1 sist, men det er vel vanlig å kjenne det tidligere med nr2?

Men jeg tror samtidig at hvis det er liv, så er det en frisk baby, siden vi var på så grundig UL for 6 uker siden. Angrer for at jeg ikke spurte om legen kunne lytte på magen i går, men hun sa i det minste at den lå der den skulle ligge.

Snuppa er fremdeles skråsikker på at det er lillesøster som ligger inni magen min, og jeg vil gjerne at hun har rett, men tror det er gutt selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg falt ut av tippelista di, men jeg holder fortsatt med snuppa og sier JENTE!!!! Ikke for det, du er superheldig om du får en gutt også! :fnise: vinn-vinn!

Vet ikke om det er vanlig å kjenne liv tidligere med andre, men det kan jo være at den er fryktelig aktiv selv om du ikke kjenner noe. E jo fortsatt god plass der inne! Kanskje snuppa utvidet plassen slik at det tar lenger tid før du kjenner noe! (Har virkelig ikke peiling altså...!)

Ha en fin dag og MASSE MASSEMASSE LYKKE TIL I MORGEN!! Gleder meg til å lese gode nyheter om den lille jenta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg husker ikkje kva tid eg begynte å kjenne liv. Trur det var i desember. Me har ikkje prøvd oss på kino endå, men eg har lyst å prøve. Håper me får gått i Akvariet før bebis kjem. Vetlo her trur bestemt også at det er lillesøster som kjem. Spent på neste UL om dei heilt klart kan stadfeste jente då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg husker ikkje kva tid eg begynte å kjenne liv. Trur det var i desember. Me har ikkje prøvd oss på kino endå, men eg har lyst å prøve. Håper me får gått i Akvariet før bebis kjem. Vetlo her trur bestemt også at det er lillesøster som kjem. Spent på neste UL om dei heilt klart kan stadfeste jente då.

Det var første gangen på kino for oss, og jeg tror ikke dere trenger å skynde dere, hvis ikke vetlo greier å sitte i ro hjemme å se en hel film da. ;) Vi har prøvd det nå, men stresser ikke med å gå igjen. Var mest pga været og at kjære trengte arbeidsro hjemme.

Lurer litt på å ta med snuppa til akvariet der svigers bor når vi skal dit i påska. Glemmer alltid av det når vi er der...

Det blir spennende på neste UL da! Skulle tro at de hadde rett på den ordinære, for de bruker vel ikke å fortelle kjønn hvis de er usikre.

Masse lykke til i morgen!!! Det går nok kjempefint :)

Masse lykke til i morgen. :)

Takk, jenter! Er omtrent like spent som når jeg ventet snuppa!

Har vært en liten shoppingrunde med mamma idag, og betonggulvet og mitt bekken ble selvsagt uvenner. Fikk hvilt meg etterpå så jeg er ikke helt ødelagt i kveld, men bra er jeg ikke. På tide å la bekkenet styre aktivitetene framover, ser det ut som! :glare:

Har vært så utrolig snopsugen idag! Og siden jeg ikke eier viljestyrke på det området har det dessverre blitt en del søtt idag. Ikke lurt med snoprester fra helga i skapet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg falt ut av tippelista di, men jeg holder fortsatt med snuppa og sier JENTE!!!! Ikke for det, du er superheldig om du får en gutt også! :fnise: vinn-vinn!

Vet ikke om det er vanlig å kjenne liv tidligere med andre, men det kan jo være at den er fryktelig aktiv selv om du ikke kjenner noe. E jo fortsatt god plass der inne! Kanskje snuppa utvidet plassen slik at det tar lenger tid før du kjenner noe! (Har virkelig ikke peiling altså...!)

Ha en fin dag og MASSE MASSEMASSE LYKKE TIL I MORGEN!! Gleder meg til å lese gode nyheter om den lille jenta! ;)

Var ikke meningen å glemme deg i går... :rodme:

Jente er notert! Mamma er så sikker på det hun også. Hun hadde visst drømt for mange år siden noe om at vi kom til å få bare jenter. Om noen timer får vi se hvor "synsk" hun er! :fnise:

Vi hadde med nevøen min i går og da vi var på do måtte jeg le høyt når mamma spurte han hvor tissen hans var! :hoho: Er visst litt enklere med jente sånn sett! ;) Men jeg tar utfordringa på strak arm hvis jeg må! :nigo:

Det var jo stor aktivitet når vi var inne til UL i uke 13 uten at jeg kjente noe som helst. Rart egentlig. Jeg kjenner jo noe uten at jeg er sikker på at det er bebisen. Men det blir da vel sterkere og lettere å kjenne igjen ganske snart.

Takk for lykkeønskninger! Det føles greit nå og jeg er superspent! Og bare bittelitt nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en hyggelig opplevelse på UL i dag :) Har ikke noe feeling på kjønn da, men kan godt tippe gutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk rett, Synne-Marie! ;) Du og Nique! Jeg må nok belage meg på å passe på hvordan tissen ligger med nestemann! :fnise:

Det var ikke så mye han ville vise fram fordi han lå med ryggen til hele tiden, men utstyret var godt synlig! :ler: Fikk bare et lite glimt av ansiktet og da gjespet han stort!

Fikk en grundig undersøkelse da det var en JM under opplæring der, men på tross av at de brukte lang tid på oss fikk de ikke et godt nok bilde av hjertet, så vi skal tilbake neste uke igjen. JM syntes det var litt dumt at vi ikke fikk et fint bilde av gutten. Har et fint tverrsnitt fra uke 13, så at vi gikk uten noen bilder nå går helt fint.

Ble som ventet satt tilbake så termin er akkurat om 5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tipper bestandig feil!!! Men hurra for gutt!! Stor stas med en av hver da! :) Gratulerer! Har litt iverbevisning å gjøre med snuppa nå da, skjønner jeg...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er kule :D Ikke noe stress med den tissen, du gjør det bare feil en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...