Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Det gikk fint hos legen. Blodtrykk og blodprosent var fin, mens det var noe (annet) grums i urinen, men ikke noe legen ville gjøre noe med.

Spurte igjen om JM, så jeg sa at ja, det blir det, siden du tydeligvis ønsker det! ;)

Snuppa har hatt fri idag og har jobbet med å teste tålmodigheten min. :eeeh: Vanligvis er det jo et eller annet nå og da, men i dag synes jeg det har vært mye mas, uthaling av tid, rot og lure blikk når hun blitt satt på plass. Det har gått i rolig tempo i dag, men det har gått i ett, så jeg var ganske glad når kjære endelig kom hjem halv seks og når hun var i seng to timer etter. Jeg er helt skutt!

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forresten begynt å miste MYE hår. Klærne og spesielt badegulvet ser ikke ut! :sjokkert: I tillegg vil ikke glansvasken sitte sikkelig. Selv uker etter farging er det masse løsfarge i håndkleet etter hårvask. Godt jeg har en del hår og ta av, og så er det bare å krysse fingerne for at det som kommer ut (om et år hvis det blir som med snuppa) har farge. ;)

Har i kveld hatt intens kløe nesten overalt! :bond: Håper virkelig det ikke er noe jeg skal plages med!

Nå er det kveldsmat og så har jeg fått "låne" fjernkontrollen. Har sittet med den i 6 år nå, så det er veldig vanskelig å gi slipp! :hoho: Det er vel på tide at kjære også får bestemme litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløfri så lagt i dag. Håper kanskje det var bare fordi jeg var så trøtt og sliten. Dvs jeg tror faktisk jeg var overtrøtt for å sove når jeg kom meg i seng var vanskelig.

Nå har jeg sendt snuppa på karneval som mus (takk til barnehagen som har bestemt tema for å unngå at vi må dra i butikken for å kjøpe de grusomme nylonkostymene! :tommelsmil: ) og kjære på enda en laaaang arbeidsdag. Snuppa savner han visst for det er kun pappa som teller de få timene de får sammen. :hjerte:

Selv har jeg spist frokost og er helt uten planer for dagen. Får vel ta tak i haugene med kleesvask og gå på hybelhamsterjakt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister ikke så mye hår selv, men hårfarge slipper lett, og glansvask kan jeg bare glemme.

Det er kjekt da, at jenten deres vil ha pappa-tid :) Det gjør det vel kanskje litt lettere når dere snart har 2 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg må til frisøren å farge det da? Godt jeg ikke har en farge langt ifra mi egen!

Det er veldig kjekt at pappa og datter trives så godt sammen! Der har det virkelig endret seg siden hun var baby og veldig avhengig av mammaen.

Kontordagen med forefallende er nesten over før jeg fikk begynt, og det er like greit! Jeg må ut å handle mat, selv om jeg trodde jeg slapp. Vi er tomme for brød og grønnsaker, selvfølgelig. Skal prøve å fortsette frysefesten over helga, men jeg må si jeg plages litt med maten jeg lagde mens jeg var kvalm, spesielt rester av julematen. På planleggingsstadiet går det greit, men så fort jeg begynner å tenke på at jeg skal lage middag og spise detn blir jeg småkvalm, så det går bare ikke!

Snuppa skal natteover hos mormor i kveld, mens vi skal på baderomsinnredingsjakt. :hoppe: Satser på litt restaurantmat utpå kveldinga også! Blir litt godt å gå ut uten å stresse med hvor lenge snuppa vil sitte i ro eller hvor mye hun søler! ;)

Ellers går jeg på dag 3 eller 4 med dundrende hodepine. Ikke godt! Prøver å drikke godt med vann, men det hjelper ikke og smertestillende ønsker jeg å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hodepinen høres ikke bra ut. Paracet er vel en mulighet som "godkjent" for gravide? 3-4 dager, jeg hadde bukka under for lenge siden tror jeg :sjokkert:

Jeg ante virkelig ikke at gravide måtte få i seg så mye ekstra væske, jeg føler jeg går og super vann/saft kontinuerlig, inkludert en halv liter hver natt (ihvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi må drikke masse, selv om vi likevel må gå på do hele tida! ;)

Jeg må ty til Paracet i dag. Prøvde med en liten hvil på soverommet, men det hjalp lite. :( Det går greit uten når jeg ikke skal noe spesielt, men orker ikke shoppingrunde og kjærestekos på restaurant med denne hodepinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter! Jeg glemte helt å ta paraceten, men ettermiddagen og kvelden ble fin likevel!

Vi fant baderomsinnredning og gikk ut å spiste etterpå. :hjerte: Kjempekoselig!

Dessverre surna korsryggen og bekkenet mitt helt etter noen timer med betongtråkking. Håper virkelig ikke bekkenløsningen er på vei! :pls: Har litt "tannpine" der enda, men håper kiropraktoren min får orden på det!

Må si at gravidhormoner er litt morsomme iblandt! Til frokost i går var jeg klar for å storgrine fordi snuppa ikke var der! :hoho: Fikk et akutt savn og greide ikke å se fornuftig på det; at det var frivillig, at hun hadde fint hos sin mormor og at hun var bare 5 min. unna. :fnise:

Snuppa sov sin første natt i storjente-seng og var superstolt! Hun har hatt sprinkelsenga fram til nå siden hun aldri har prøvd å klatre ut av den. Var litt spent på om hun kom til å stå opp etter hun hadde lagt seg, men det gikk fint og det er ikke sikkert hun tenkte at hun kunne en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ut å shoppe ny bh og kanskje en badedrakt, men så ringte kjære og sa at det kom en for å fikse alarmen. Dro hjem igjen, ventet på repratøren, surfet og fikk gjort unna en del telefoner (dessverre får jeg ikke time til knekking for om ei uke :( ). Sto på farten til å dra ut igjen, men så ble jeg sulten og måtte lage meg lunsj. Etterpå ble jeg bare dødstrøtt, så nå blir det dupp i stedet for shopping! ;) Men det er greit fordi jeg har shoppedate på kjøpesenter med mamma i morgen, så det er helt greit å spare bekkenet litt!

Skrøt sånn av bekkenet mitt i går og det skulle jeg ikke gjort. :glare: Det er ikke godt i dag; det verker i bekkenlåsningen og rompa, korsryggen og skambenet (som jeg kjente for første gang i går). Håper likevel at det er forbigående!

Fikk forresten kompliment av mamma i helga. Hun syntes jeg var så fint sminket. Jeg hadde bare sminket meg helt vanlig (mer kveldssminke enn hverdagssminke, kanskje?), så det er tydelig at det har vært lite sminke og fikse antrekk de siste månedene! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidhormoner er herlige ja :fnise:

Uff, det er ikke noe morro med et kranglete bekken. Har dere tilbud om fysioterapeut/bekkentrening i graviditeten i kommunen der du bor? I tilfelle så er det nok lurt å bare komme igang med det, for å forhindre at det blir verre.

Bra med kompliment over sminka da, det er ikke alltid så fristene å pynte seg når man ikke har overskudd i perioder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravidhormoner er herlige ja :fnise:

Uff, det er ikke noe morro med et kranglete bekken. Har dere tilbud om fysioterapeut/bekkentrening i graviditeten i kommunen der du bor? I tilfelle så er det nok lurt å bare komme igang med det, for å forhindre at det blir verre.

Bra med kompliment over sminka da, det er ikke alltid så fristene å pynte seg når man ikke har overskudd i perioder ;)

Ja, det er mye rart som skjer i hodet på en gravid. Jeg har hatt de villeste drømmene de siste nettene. I natt var jeg privatetterforsker i Barcelona på jakt etter smulgere. Kan skjønne det tok litt tid å komme til bevissthet når jeg våknet av: "- Mamma, finner ikke smukken. Kan du snill hjelpe lete?" klokka seks! :skratte:

Jeg slet masse med bekkenet sist og har åpen invitasjon til fysioterapeuten jeg var hos på slutten sist. Skal snart begynne på et treningsprosjekt for gravide igjennom sykehuset, så jeg satser på at det er nok til å begynne med.

Jeg sliter enda med bekkenlåsning og jeg håper at det er den som irriterer området rundt, og at jeg har litt straffet for litt mye stillesitting forrige uke.

Det har vært lite sminke og mye slappe klær de siste månedene, så det er godt å gidde bry seg og morro at mamma ser det! :nigo:

Innom og kikker litt på deg!! :) Håper du har det fint fortsatt og at bekkenet skjerper seg så du slipper BL...

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle forsette i stad, men snuppa ville leke togbane...

Bekkenet er ok. Ikke bra, men jeg overlever. Blir ikke værre av å gå på tur i allefall. Hodepinen er ikke så ille heller og jeg tror litt mere bevegelse så langt denne uka hjelper.

Men jeg har fått igjen kvalmen! :( Har kjent den et par kvelder, og i går og så langt idag har jeg kjent på den stort sett hele dagen. Den er ikke sterk, men ligger å murrer i magen og halsen hele tiden. :blink:

Kosedag med snuppa idag. :hjerte: Vi skal på lekebutikken å bytte en leke hun fikk i bursdagen som hun har fra før og på cafè å spise pannekaker, før snuppas første tannlegebesøk i ettermiddag. Hun har vært der med bhg før, så jeg håper det går fint. Redd vi får pes for smukken, men vi har begynt å slutte. Hun har sluttet med den når hun sover dupp i bhg, og så håper jeg at tannlegen hjelper oss litt på vei med resten. Vi har i allefall snakket MYE med henne om at hun skal slutte snart!

Men først skal jeg farge ferdig håret! Noe som ikke var det lureste når snuppa er hjemme for hun skulle selvfølgelig også farge håret! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenlåsning er ikke bare bare det heller :( , jeg sliter veldig med min nå..

Hvordan gikk det hos tannlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bekkenlåsning er ikke bare bare det heller :( , jeg sliter veldig med min nå..

Hvordan gikk det hos tannlegen?

Den er ikke god om dagen! Håper på stooor bedring etter knekking på mandag. :pls: Hvis ikke må jeg kanskje innse at bekkenløsningen er på vei... :(

Får du knekket noe du da?

Det gikk kjempefint til tannlegen! Tross en liten times krangling rett før. Dvs snuppa ville ha smukk og sutret og klagde høylytt, og nektet det meste når hun ikke fikk den. Ble noen blikk mens vi vandret igjennom sentrum. :roll: Men jeg har bestemt meg for at nå er det slutt på smukk på dagen, dupp eller ei! (Gruer meg til helgen!) Men cafèdaten vår var veldig koselig! :hjerte:

I morgen er den første dagen denne uka uten noe på tapeten og det er litt godt! Er veldig sliten i korsryggen, tidvis veldig trett og kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært til knekking siden midten av desember, her er det milevis unna alle som knekker.. Får håper det er noen avbestillinger i dag- spontantur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smukkslutting er nok ikke enkelt nei, lurer på når vi skal ta den kampen her...

Håper du har fått slappa godt av i dag. Ha ei fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært til knekking siden midten av desember, her er det milevis unna alle som knekker.. Får håper det er noen avbestillinger i dag- spontantur :)

Så kjedelig! Her er det krise bare fordi knekkeren tok vinterferie.... Men mandag da blir det!

Smukkslutting er nok ikke enkelt nei, lurer på når vi skal ta den kampen her...

Håper du har fått slappa godt av i dag. Ha ei fin helg :klem:

Hun er så stolt over å ikke ha brukt smukken når hun har duppet i bhg hele denne uka. Men det hjelper ikke når hun er hjemme med oss i helga! ;) Men vi gir oss ikke! Da får hun heller la være å duppe. Gruer meg til vi skal ta nattasmukken også!

Ble café og kjøpesentertur i går også... :sjenert: Men selskapet nytt. Blitt vel mange lunsjer ute denne uka, men neste uke blir litt roligere ser det ut som. Pengene går litt for fort når en gjør sånt. Skulle ikke kjøpe noe i går, men det ble tre bhg.gensere og ei bhg.bukse til snuppa... Var heldigvis på tilbud da!

Har både latet oss inne og vært ute å lekt så langt i dag. Kjære og snuppa er fortsatt ute, mens jeg har lyst å legge meg nedpå litt. Får se om jeg kan legge meg sammen snuppa hvis hun kommer inn snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...