Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sushidate hjemme med en venninne i permisjon, superkoselig! Eeeelsker sushi;)

ikke lett å bli helt klok på disse hormonene, og man får ofte uventede reaksjoner. Snart blir det forhåpentligvis UL på deg, så får du sett hva det går i:...

tra la la la la.... ha en fiiiiin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha!! Hvis man begynner å grine av cupfinalen, er det et sikkert tegne på rare hormoner! :fnise: Altså, det var jo gøy at den som var underdog vant, det er ikke det...!

Mannen din høres mistenkelig ut som mannen min når det kommer til kjøkken.. Rart hvordan ting blir stablet og balansert på benken! Hadde de bare brukt den energien på å sette ting på plass, hadde alt vært greit!

Håper du får en fin dag med sushi-date og bytur! Kos deg max! :klem:

Jeg holder ikke med noen av lagene en gang! :ler: Kjente tårene presse under Supernytt idag også...

Han har vært veldig flink, men nå er fokuset på det meste som skjer inni huset borte. Det er greit at han gjør mye annet, men jeg nekter å gjøre ALT inne. Og at jeg er sykmeldt betyr at jeg skal ha bedre tid på meg selv, ikke husarbeid!

Han rydda av idag da. Passa på å skygge kjøkkenet. :fnise: Så at han tom vridde opp ei tue. Så han kan hvis han vil!

Jeg har hatt sushidate hjemme med en venninne i permisjon, superkoselig! Eeeelsker sushi;)

ikke lett å bli helt klok på disse hormonene, og man får ofte uventede reaksjoner. Snart blir det forhåpentligvis UL på deg, så får du sett hva det går i:...

tra la la la la.... ha en fiiiiin dag!

Det er kjempegod sushi der og det er bare sååå deilig! :sikle: Har avtalt med kjære at vi skal tilbake dit neste fredag.

Blir ikke klok, men alle symptomer er velkomne akkurat nå. Kan heldigvis le litt av episodene etterpå. Og kjære skjønner vel kanskje etterhvert at jeg trenger litt albuerom innimellom. ;)

Det har vært en fin dag. Shoppet noen av de siste julegavene, pakket inn en del, kost meg og slappet av. Skulle ringe legen, men det passet seg ikke sånn. Fikk beskjed om å komme innom i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det krysses her også, de neste 3 ukene! Bra du får tidlig UL - det hjelper på sinnsroen hvis man får se et lite bankende hjerte! :jepp:

Håper du får en super dag videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du har fått henvisning til UL! Det håper jeg også på :jepp:

Er blitt et lite hormontroll jeg også :sjenert: Det MÅ da være et godt tegn :fnise:

Endret av Synne-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er lukten av kjøleskapet da? Vårt har aldri vært renere enn når jeg bar gravid, da vasket kjøre for harde livet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser alt jeg kan for deg nå. :klemmer:

Takk, Nótt!

Det krysses her også, de neste 3 ukene! Bra du får tidlig UL - det hjelper på sinnsroen hvis man får se et lite bankende hjerte! :jepp:

Håper du får en super dag videre! :)

Det hjelper litt på sinnsroen. Helst kunne jeg tenkt meg bevis på at alt er i orden hver dag! ;)

Det ble en bra og merkelig dag.

Så bra du har fått henvisning til UL! Det håper jeg også på :jepp:

Er blitt et lite hormontroll jeg også :sjenert: Det MÅ da være et godt tegn :fnise:

Håper du får UL du også. Det synes jeg virkelig du fortjener!

Litt sinne og oppgitthet ovenfor kjære og ellers mye "overreagering" og tårer. Kan ikke skjønne annet at det er et godt tegn! Og jeg tar alle tegn jeg kan få! :Nikke:

Å eg krysser alt eg har for deg! Dette fortjener du sånn!

Tusen takk, Fru Edderkopp!

Hvordan er lukten av kjøleskapet da? Vårt har aldri vært renere enn når jeg bar gravid, da vasket kjøre for harde livet :fnise:

Det går bra. Kicket ikke på det sist. Da var det kroppslukter som var værst. Bl.a. ånden til kjære når han spiste kaffedropsene han hadde dilla på da. Ba han flere ganger om å la være å snakke med meg! :fnise:

Men fikk meg en ekkel overraskelse på jobb i går når jeg åpnet et skap med sur melk! Holdt på å sikkelig galt! :spy:

Æsj, kjøleskaplukt!! Det hadde jeg glemt... Også dampet brokkoli!! :fnise:

Alt vi skal igjennom! :fnise:

Så koselge nyheter det var her inne da :strix:

Krysser alt jeg har for at spiren klorer seg skikkelig fast denne gangen :klemmer:

Tusen takk, Lucky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt opp og ned, men jeg prøver å glede meg over at jeg er gravid. Hadde den siste arbeidsdagen i går. Går ut i sv.sk.perm. allerede i uke 10 pga fare for SA i yrket mitt, og for å i 5 uker slippe å tenke på at jeg kanskje utsetter spiren for fare før det, gjør at jeg fikk sykmelding fra i dag. Hadde vært kjekt å ikke hatt så mye tid til å tenke på, men heldigvis er det jo litt som foregår fram mot jul. :jepp:

Det blir greit å få UL i uke 8. Det ble nevnt at jeg skulle få det i uke 6 og 12 når jeg mistet, men sånn som jeg ser det så blir det kjekt å få se forhåpentligvis et bankende hjerte i uke 8. (Vet ikke hvor mye de kan se så tidlig...) Og så får jeg be om flere, evt. ta privat hvis symptomene skulle forsvinne like plutselig som sist. De forsvant jo i løpet av en dag, men jeg var bare glad, jeg var i uke 12 og skulle på kjærlighetstur. Men så gikk det galt og det var tydelig at det ikke var så lenge siden. Så ting kan skje også etter UL, så det er jo ingen garanti uansett.

Har vært litt kvalm innimellom idag (sitter å gluper Biola nå :sprettoy: ). Puppene er ømme (og plutselig veldig interessante for en klipende snupp), men livmoren har roet seg litt ned.

I morgen er det julebord igjen og jeg vet ikke helt hva unnskyldingen for å ikke drikke (igjen) skal være i morgen. Tror jeg dropper alkoholfri vin hvis jeg ikke får bestilt den uten at noen hører på. Det blir sikkert flere spm enn hvis jeg bare drikker vann. Ei på jobb vet ståa (jeg måtte snakke med noen den siste timen på jobb) og hun lovte meg å hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker du øl? Da kan du jo snakke med servitøren på deres bord og be om at vedkommede bare serverer munkholm, når du bestiller øl? Det er min plan for julebord-sesongen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de bruker ofte Munkholmglass til det, har jeg sett. Tenkte den tanken jeg også. Det viktigste er vel å lage minst mulig oppmerksomhet rundt seg. Har greid å unnaslippe førfesten ved å skylde på at jeg må legge snuppa! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde UL i uke 8, og det var veldig interessant! Kunne se at han rørte på seg, og så tydelig at det var en skapning. Med hale! :fnise: Ikke noe problem å se hjertet og de indre organene. Det roet meg ned en del i alle fall! Sånn i forhold til julebord, så "måtte" jeg kjøre i fjor, så det var min unnskyldning. Meldte meg vel i grunnen frivillig! Dessuten, hvis man har barn er det alltid en unnskyldning til å holde seg til vann. Tidli morgen dagen etter/ut og kjøre til en eller annen aktivitet/pepperkakebaking (ikke en aktivitet som egner seg dagen derpå). Hvis du i tillegg har en alliert kollega, så burde det gå. Og hvis folk lurer, så får de bare lure! (Jeg var forøvrig så sliten og trøtt, 10 uker på vei, at jeg reiste hjem før klokka var ti på kvelden! Da lurte de veldig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:strix: Det skjer jammen mye på KG når man har vært fraværende en liten stund. Gratulerer så mye med spire i magen! :klem:

Kjenner meg veldig godt igjen i bekymringene dine. Håper (og tror) at UL'en vil berolige deg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det var dagens nettshopping; fire ordrer (tre til meg, men de hadde 15%rabatt... :sjenert: ) fra feelunique og en ordre med leker hos biit.no. Da er jeg nesten helt i mål med gavene. Mangler å kjøpe sjal/skjerf til mamma og svigermor, samt en liten gave fra julenissen til mamma.

Skal farge håret og så ut på en runde med ærend, før jeg tror jeg må hjem å ta en dupp før middag sånn at jeg er sån passe opplagt til julebordet. Var veeeeldig kvalm i går kveld, sånn at jeg hadde problemer med å få sove, så jeg håper jeg slipper det i dag.

Jeg hadde UL i uke 8, og det var veldig interessant! Kunne se at han rørte på seg, og så tydelig at det var en skapning. Med hale! :fnise: Ikke noe problem å se hjertet og de indre organene. Det roet meg ned en del i alle fall! Sånn i forhold til julebord, så "måtte" jeg kjøre i fjor, så det var min unnskyldning. Meldte meg vel i grunnen frivillig! Dessuten, hvis man har barn er det alltid en unnskyldning til å holde seg til vann. Tidli morgen dagen etter/ut og kjøre til en eller annen aktivitet/pepperkakebaking (ikke en aktivitet som egner seg dagen derpå). Hvis du i tillegg har en alliert kollega, så burde det gå. Og hvis folk lurer, så får de bare lure! (Jeg var forøvrig så sliten og trøtt, 10 uker på vei, at jeg reiste hjem før klokka var ti på kvelden! Da lurte de veldig!)

Åh, men da vil de nok se om det er en fare for at noe kan skje da. Bra! :tommelopp:

Det er litt opplagt på jobb til oss, når du er sykmeldt og ikke drikker. Det er den store snakkisen, virker det som. Hvem er gravid og hvem er nestemann ut. Jeg kommer til å kjøre bil og snuppa bruker å våkne 0550 og kjære skal på jobb, så jeg har jo den unnskyldningen. Bestemte jo meg i går kveld for å dra, og da er det ikke så lett å få tak i hjelp/skyss! ;)

:strix: Det skjer jammen mye på KG når man har vært fraværende en liten stund. Gratulerer så mye med spire i magen! :klem:

Kjenner meg veldig godt igjen i bekymringene dine. Håper (og tror) at UL'en vil berolige deg. :jepp:

Takk! Håper UL vil hjelpe på. Akkurat nå tørr jeg ikke helt å glede meg over det. Har bl.a. ikke sett på termindato og utviklingen til spiren...

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også 3 pakker på vei i posten fra feelunique. :fnise: Det er godt mannen ikke er hjemme når de kommer, han blir gal av alle pakkene jeg får. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også 3 pakker på vei i posten fra feelunique. :fnise: Det er godt mannen ikke er hjemme når de kommer, han blir gal av alle pakkene jeg får. :hoho:

Det kom tre pakker fra feelunique idag også (en gave til mamma og mineralpudder+veil til meg)... Heldigvis var to av pakkene pakket inn i ei bukse fra ellos, så det var bare to hentelapper. ;) Kjære kjøper ymse fra ebay, som jeg holder meg laaaangt unna, så det kommer litt pakker til han også innimellom, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...