pusilus Skrevet 1. november 2013 #1061 Del Skrevet 1. november 2013 Feeeerie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. november 2013 Forfatter #1062 Del Skrevet 10. november 2013 Nyter dagene på ferie! Barna har vært så flinke, og to flyturer hvorav den ene på 7 timer gikk lett som bare det. Var heldige og fikk godt med plass og det hjalp vel! Nå er det bare kos, sol og nye opplevelser! Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 10. november 2013 #1063 Del Skrevet 10. november 2013 Så herlig. God ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 10. november 2013 #1064 Del Skrevet 10. november 2013 Å det høres fantastisk fristende ut med sol og sommer!! Her plasker det i takrennnene og gradestokken viser fem usle varmegrader... Nyt dagene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 13. november 2013 Forfatter #1065 Del Skrevet 13. november 2013 Det er så deilig, men kan ikke noen fortelle snuppa at når vi har ferie så sover vi litt lengre… Tom lillebror sover godt og lenge! Liten trøst er at vi kjøpte ringer i går, så nå er det bare å vente på frieriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. november 2013 #1066 Del Skrevet 13. november 2013 Så koselig! Gratulerer med ring-kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. november 2013 #1067 Del Skrevet 13. november 2013 Gratulerer med ringkjøp Kos dere videre med sol og ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. november 2013 #1068 Del Skrevet 13. november 2013 Wow, ringer på plass!! Spennende. Kos dere på ferie )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. november 2013 Forfatter #1069 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Mhm! Nå må jeg bare prøøøøve å la være å forvente frieri når jeg synes det passer! Har lovt at han skal få fri, så jeg må nesten slutte å mase nå. Skulle kose meg med spa og stell av hender og føtter i dag, men det ble ikke den store lyx-opplevelsen med den hilsenen lillebror la igjen på skuldra før jeg dro! Det begynner vikelig å stinke sur melk av gulpene hans nå! Og så gjør han det så skjelden at jeg glemmer klut på skuldra. Han er forresten på god vei med å slutte med skjoldet. Puppene mine er ikke helt klare, fordi han suger veldig hardt siden han er vant med skjoldet. Får øve oss litt mere hjemme når jeg kan amme litt friere igjen. Nå er jeg sminket og klar for en ettermiddag ute, men både lillebror og snuppa sover… Kanskje jeg bare skal stikke ut i forveien? Endret 17. november 2013 av Miss I.W. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 17. november 2013 #1070 Del Skrevet 17. november 2013 Så deilig med ferie! Og spennende/koselig med ringer Kan du fortelle hvor dere er..? På PM kanskje? Vi leter etter tur i feb/mars Høres utrolig nydelig ut å feriere! Synes du skal gå ut i forveien og nyte friheten litt jeg.. Så nå at dette var lenge siden Håper du har en fin kveld! Her er det kaldt! Brrr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 18. november 2013 Forfatter #1071 Del Skrevet 18. november 2013 Vi pakket begge unga oppi vogna og stakk ut! Takk for stor, skandinavisk bagvogn! Ble en utrolig koselig kveld med møte av ei gammel skolevenninne som bor her. Hadde en storflaske pumpemelk på lur, så det ble noen timer voksenfri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 22. november 2013 Forfatter #1072 Del Skrevet 22. november 2013 Hjemme igjen! Godt å komme hjem igjen, men synes 40 grader forskjell ikke var noe særlig! Hadde mest lyst å snu når vi satt i taxien fra flyplassen. Kunne også vært foruten haugene med skittentøy ferien førte med seg. Greide i tillegg å lage ekstra arbeid for meg selv ved å vaske et engangs ammeinnlegg! Nå er det vel bare å spare til neste tur! Hadde ikke dekning på butikken i dag en gang! Ante meg at det var tomt på den kontoen da, men pinlig å måtte betale med kredittkort fordi jeg ikke har fylt på lommeboka med de andre korta etter ferien. Det har vært en helt fantastisk, men dyr tur! Det var ikke et typisk billig feriested og i tillegg var vi med på en del dyre aktiviteter og shoppet en god del. Har veldig lyst å reise tilbake, men det blir ikke med det første. Først håper jeg det blir bryllup! Fikk forresten også kjøpt giftering hvittgull med diamater til meg i tillegg til forlovelsesringer i titanium. Må si meg meeeeget fornøyd! De var dritfine og jeg gleder meg til å begynne å bruke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. november 2013 #1073 Del Skrevet 22. november 2013 Velkommen hjem! Så utrolig deilig det måtte være å få en oppladning i sol og sommer på denne mørke årstiden! Takk for PM! Kan tenke meg å reise dit en dag jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. november 2013 #1074 Del Skrevet 22. november 2013 Og grattis med ringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. november 2013 #1075 Del Skrevet 23. november 2013 Grattis med ringer Litt nysgjerrig på hvor dere har vært jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 23. november 2013 #1076 Del Skrevet 23. november 2013 Gratulerer med ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. november 2013 #1077 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg også lurer på hvor dere var... Høres herlig ut, og uansett er det jo bestandig godt å komme hjem igjen! Til tross for tom konto og masse vask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. november 2013 #1078 Del Skrevet 24. november 2013 Det hørtes ut som en flott tur!! Og ringer innkjøpt også da Da blir det spennende å se når det blir bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 24. november 2013 Forfatter #1079 Del Skrevet 24. november 2013 Grattis med ringer Litt nysgjerrig på hvor dere har vært jeg også Takk! PM er sendt! Gratulerer med ringer Tusen takk! Jeg også lurer på hvor dere var... Høres herlig ut, og uansett er det jo bestandig godt å komme hjem igjen! Til tross for tom konto og masse vask! Du har også fått PM! Det var herlig ja! Har aldri brukt opp pengene på kontoen min (har jo igjen på fellesen…) før! Kunne ha latt klærne ligge, men greit å få det unna. Det hørtes ut som en flott tur!! Og ringer innkjøpt også da Da blir det spennende å se når det blir bryllup! Ja, det blir spennende å se når det blir frieri! Har lovt at han skal få gjøre det, på gamle måten. Men det blir jo straks lettere med ringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 25. november 2013 Forfatter #1080 Del Skrevet 25. november 2013 Endelig er takkekortene klare! Tiden bare flyr avgårde og jeg har ikke hatt tid til å sette meg ned med dem. Men nå er jeg i FotoKnutsen-modus, så nå skal det bli julekort og fotobøker! Nå bærer det på bekkentrening på første gang på over en mnd.! Har hatt så vonde og hovne ledd, men etter ferien/tablettkur har det gått bedre. Håper jeg slipper mere sånne plager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå