Gå til innhold

Fjas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

Ja da var tråden flyttet til fjas,og jeg er så heldig å være den første :fnise:

Hei Surre :goodbye:

Gjest Surrehodet
Skrevet

Hei Odisi,

Nå kan vi være både interessante og uinteressante. Og skulle vi føle for å bli virkelig uinteressante kan vi bare stikke innom den andre koselige tråden :fnise:

Gjest odisi73
Skrevet

Ja det er sannelig sant :fnise: nå kan hvem som vil skrive hva de vil uten at noen trenger å kverulere på det :gjeiper:

Jeg tror jeg skal bake i dag :sjenert:

Men nå først av alt skal jeg ut i hagen med kattene en tur :catmilk::pasha:

Skrevet

:rasende:

Fælt så mye masing i det siste :kjefte: Siden jeg har vært med i den andre siden sept har den ikke vær streng på tema.. Hvorfor skal folk blande seg så jævlig!! :kjefte:

Men hei ja!!

• Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig med deg Mynona :blomst: ,men vi får prøve å lage vår egen koslige tråd her så ser vi hvor lang tid det vil ta før noen blander seg i det som blir skrevet her også :popcorn:

Skrevet

Har vi flyttet?

Jeg trivdes igrunden veldig godt i den andre tråden, og likte paradokset mellom tittel og faktisk indhold. Men siden jeg er en idiot, så følger jeg med strømmen i stedet for å krangle med noen - jeg vil jo ikke miste KG-familien min....

Vi får vel ha indflyttingsfest!

Skrevet

Takk!

Nå må vi passe på å hente ind alle sammen, så ingen bliver akterudseilt og forvirret.

Gjest odisi73
Skrevet

Nå mangler vi de andre,så er det bare å gå igang med nye daglige diskusjoner og youtube videoer og kakebilder og ikke minst Hvem gjør hva? :fnise:

Gjest Surrehodet
Skrevet (endret)

Jeg skal ut en tur med Boffen :hund: Så kan vi ha FEST :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Må bare passe på å få de andre hit også.

Endret av Surrehodet
Skrevet

Er det spleiselag på innflytningsfesten??

Skrevet

Har med kake til festen!

Ery, ikke gå! Er enig med deg, men vi kan ha det hyggelig her og!

Skrevet

Det er farlig å ha kokosboller på tilbud.. :sikle:

Skrevet

Jeg kan ta med serranoskinke! Og cava! :nigo:

Gjest odisi73
Skrevet

Jeg tar med meg små kjøttboller med chili og persille i så kan vi ha et slags tapas bord,alle tar med litt :gjeiper:

Skrevet

Tar med hjemmelagd chips og Sorbet :jepp:

Gjest odisi73
Skrevet

I denne tråden skal det bare være hyggelig Ery,ikke sant :jepp:

Gjest odisi73
Skrevet

Det går så fint så,det viktige med en koselig tråd er vel at vi alle er hyggelige så får vi en tråd det er koselig å taste med hverandre i :jepp: husk at ingen trenger å bry seg med det de ikke liker,enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...