Gå til innhold

Ferdigblandet brød


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle bake brød da jeg er lei av kjøpebrødene. Er veldig dårlig med gjærbakst, får aldri til hevingen. Derfor tenkte jeg å kjøpe disse ferdigblandede brødene (f.eks Regal, bondebrød). Jeg er klar over at det er best å bake fra bunnen av, men er disse et sunnere alternativ enn kjøpebrød? Eller er det mye tilsetningsstoffer i? Kommer til å kjøpe en blanding som er grov på brødhetsskalaen. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Survival

Les bakpå pakken hvilke ingredienser som er i. Hvis det er ingredienser du kan uttale og kjenner igjen, er som regel greit. Jeg leste bakpå pakken til knekkebrødblandingen til Toro og der var det bare greie ingredienser, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke disse ferdigblandingene er noe spesielt dårligere enn å bake brød fra grunnen av. Jeg brukte Regal sin firkornblanding veldig lenge og synes den er veldig god. Synes generelt disse blandingene er mye bedre enn andre brød en kjøper ferdig. Synes forresten Regal sine hever bedre enn Møllerens, har aldri fått bra resultat med Møllerens sine ferdigblandinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...