Gå til innhold

Muslimer i Norge hyller drap på NATO


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår godt at de er sinte på NATO, og demonstrasjonen

"Norske soldater ut av Afghanistan" synes jeg er et godt tiltak, men det gode tiltaket blir jo ødelagt av ekstremister. Skuffende, men ikke overraskende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der var det nok av idioter. 800 deltakere allerede sier de, det er mange facister på en gang. Jeg tviler på om det nynazistiske miljøet greier å hoste opp så mange .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gnækvåg

Det er bare sivil motstand, sinne og noen få ekstreme ytringer. Kul ned.

Jeg tror det godt kan være andre virkemidler vestlige nasjoner kan ty til, på et flernasjonalt plan, kan utøve mot Afghanistan enn voldelig handlinger (krig).

Bortsett fra det så kjemper de for underkastelse, mindre samvær med det motsatte kjønn samtidig som de fleste homofile i den sosiale gruppa deres må være skaphomofil. Også reagerer de med hat og vold mot urdeilige, sensuelle kvinner... Jeg skimter en sammenheng :tongue:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på om det nynazistiske miljøet greier å hoste opp så mange .

Det sosialistiske miljøet i Norge er faktisk enda større. Islam, kristendom og jødedom er noe svineri forresten. Disse er hovedaktørene i seksuelle krenkelser, undertrykking og utryddelse av etniske grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nordmenn dreper ungdommer på sommerleir :sukk:

Stikkordet er NOEN. Vel, og en i mitt svar da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du er så klok du innlegg nr 9 lol :) alle mellomrommene for å prøve å vise hva du mener :)

øynene godt lukket og til og med kanskje stiftet igjen ?

er jo skremmende å se at verden er i forandring, til og med norge som du bor i?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hva de gjør her, når vi er idioter i deres øyne.

Hvorfor ikke dra tilbake til Afghanistan eller hvor det nå er i verden de kommer fra, så slipper vi dem og de slipper å omgås oss.

Men det er nok ålreit å være her så lenge de kan snylte på oss og samtidig fortelle oss for noen drittsekker vi er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nordmenn dreper ungdommer på sommerleir :sukk:

Stikkordet er NOEN. Vel, og en i mitt svar da.

Og burde ikke hans meninger og intensjoner vært fanget opp ?

Er det riktig å lukke øynene for disse facistene fordi det finnes andre ekstremister ?

Vi må ta alle typer facisme på alvor, og vi må ikke unnskylde islamister med at de følger sin religion.

Disse det er snakk om her er så sikre i sin sak at de legger det åpent ut på facebook.

Får de korreks fra andre krefter i det islamske miljøet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7946605

Finnes det så syke mennesker i Norge? :sjokkert:

Jens, Eksil, hvor er ytringsansvaret her? Konsekvenser? Eller ytringsfriheten gjelder bare for noen, mens de andre får bare ytringsansvar?

Ellers ja, det fins all slags folk her i landet. Og ikke alle har noe å gjøre her egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke syke, de er muslimer.

Jasså?

Jeg fatter det bare ikke. Med en gang en muslim gjør noe, har alle de andre muslimene (vi snakker om over en milliard) muslimene samme mening. Med en gang en kristen gjør noe, er det bare han som har gjort det. Ingen kristne er like liksom, men alle muslimene er like.........:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jasså?

Jeg fatter det bare ikke. Med en gang en muslim gjør noe, har alle de andre muslimene (vi snakker om over en milliard) muslimene samme mening. Med en gang en kristen gjør noe, er det bare han som har gjort det. Ingen kristne er like liksom, men alle muslimene er like.........:forvirret:

Neida, men her fremheves bl. Annet at demonstrasjonen er bare for muslimer. De bruker religionen for å forklare idiotien sin. Det betyr ikke at alle muslimer er enige med dem. Men de er religiøse fanatikere, disse med demonstrasjonen altså. Ved religiøs fanatisme er det naturlig at religionen nevnes.

Endret av sebastianen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dette er noe å hisse seg opp over. En lovelig demostrasjon. Litt rart å lese de som roper høyest om ytringsfrihet og er i mot ytringsansvar, reagerer mest på at en liten gruppe muslimer skal ha en liten lovelig markering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordet første så sier Takk og pris at jeg ikke er på Face book, og fordet andre, så er hele gruppe oprettet av en idiot som er ordentlig hjernvakset. Jeg tror neppe om han vet mye om Islam, selv i arabiske land og andre muslimskland så demonstrer kvinner og mannfolk i lag. så den ideen hans er ganske taliban relatert. Det er greit å demonstrer på en fredlig måte enn å lage såååå masse styr, og slutte med det der tulle og at det er bare muslimer som skal delta i det, hvorfor ikke andre, det er jo deres sønner og ektemenn som sitter livet sitt i fare for å slåss der. Hele greie er idiotisk, jeg gråt fælt da Kristoffer 22 ble drept i en vei bombe, og har har gråt mange ganger når de uskyldige siviler har blitt drept. I krig så dør begge deler, det er helt idiotisk å hylle over dødsfallet, uansett om det er en jøde, kristen eller Muslimmer. Hele landet sørget da ungdommer på Utøya ble drept, da var det ikke snakk om det var kristne , muslimmer eller jøder. Til vedkommende som har skrevet følgende, så sier jeg bare om du er så glad i taliban og i mot Norge, så må du rett og slett reise tilbake til Afghanistan og Krige som en Helt, ikke bare slenge dritt, jeg får se hvorlenge du klarer deg der uten norsk hjelp. :kjefte:

Jeg er muslim, og blir skikkelig pisset når Idioter bruker Islam som et kjøld for sine handlinger. Det er lov å si at norge skal ut av Afghanistan men, ikke på den måten. Personlig syns jeg selv at norge burde ha alrdi vært blandet i afghanistan og Libya konflikt, men Norge har ikke noe valg, når De er Nato Medlemmer så må de jobbe i lag.

Peace.

Jeg er veldig nysjerrig på hvor mange som møtter opp på en sånn demonstrasjon ordnet av ekstrimister.

Det gruppa skrev om Hun jente som ble voldtatt er helt på tyrnet også. Vet han hvormange muslimske kvinner som bor I Afghanistan, Pakistan og andre muslimskland blir voldtatt selv om de går med burka, hijab osv. Han virker ganske barnslig og uviten ut. Voldtekt er det verste som kan skje mot kvinner og gjernings mann må straffes hardt, personlig syns jeg de fortjener å bli kastert. Finish with whole rubbish :kjefte:

Perdags dato så er voldtekt den største samfunns problemet i Afghanistan, fordi i afghanistan så får ikke kvinner sine rettigheter, isteden for å staffe gjerningsmannen straffer de stakkers uskyldige jenter. Denne personen også virker en av de som støtter denne filosofien at jenter må straffes for det de har på seg. Om jeg går ut i bikini så mener jeg ikke kom og voldta meg. kvinner må ha friheten sin, og kan velge det de skal ha på seg uten å bli voldtatt.

Endret av lady GaGa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dette er noe å hisse seg opp over. En lovelig demostrasjon. Litt rart å lese de som roper høyest om ytringsfrihet og er i mot ytringsansvar, reagerer mest på at en liten gruppe muslimer skal ha en liten lovelig markering

De må gjerne demonstrere, men om en har meniner må en regne med å få reaksjoner på meningene sine. Det gjør alle vi andre.

Min reaksjon er at dette er facister, og dersom de ikke har statsborgerskap ønsker jeg dem ut av norge. Så har jeg lov å jobbe for mitt mål og de kan jobbe for sitt.

Det som ikke er greit er oppfordringer om voldsbruk mot andre, som det og var på facebookgruppa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...