Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2003 #1 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvorfor blinker ikke Tommyen din med øynene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 28. desember 2003 #2 Del Skrevet 28. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2003 #3 Del Skrevet 28. desember 2003 Er du også redd for at han har blitt alvorlig syk ? Det går jo så masse nye virus for tiden ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. desember 2003 #4 Del Skrevet 28. desember 2003 Har mang en gang trodd det er deg! - og så er det ikke det likevell... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 28. desember 2003 #5 Del Skrevet 28. desember 2003 Er du også redd for at han har blitt alvorlig syk ? : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2003 #6 Del Skrevet 28. desember 2003 Har mang en gang trodd det er deg! - og så er det ikke det likevell... :klø: Da jeg oppdaget den i en tråd her nettop tenkte jeg "Hva fa.., har jeg allerede svart her ???? :o :o ". Så kom jeg på at i anledning høytiden var han byttet ut med en søt og uskyldig engel - som da selvfølgelig jeg også eeegentlig er. Egentlig lurer jeg bare på om at det går an å stoppe øynene på han i akkurat den posisjonen man selv vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå