Gjest Embla s Skrevet 9. januar 2004 #41 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg har ikke penger som vanlig men kanskje jeg kommer en tur etter dere har spist og sånn Klart du kan! (er det ikke det du bruker å gjøre da ) Det viktigste er vel at du rekker oss før vi drar for å vandre i rare korridorer og titte på bryllupsfester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. januar 2004 #42 Del Skrevet 9. januar 2004 Klart du kan! (er det ikke det du bruker å gjøre da ) Det viktigste er vel at du rekker oss før vi drar for å vandre i rare korridorer og titte på bryllupsfester ja og jeg lover å ikke komme i joggebukse denne gangen hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. januar 2004 #43 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvem kommer? Meg, starie, embla, anna, tex, qulio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. januar 2004 #44 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg kommer!! Tviler på at Qlers kommer, for hun er ikke hjemme. Men Embla og Starie vet jeg kommer....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 10. januar 2004 #45 Del Skrevet 10. januar 2004 Skal vi si klokka 1930? Har ikke bestilt bord enda for jeg visste ikke hvor mange jeg skulle bestille til. Så langt er det vel meg, embla starie jordbær og lurven som kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. januar 2004 #46 Del Skrevet 10. januar 2004 Skal vi si klokka 1930? Har ikke bestilt bord enda for jeg visste ikke hvor mange jeg skulle bestille til. Så langt er det vel meg, embla starie jordbær og lurven som kan Øøøh.. Starie sa kl 18.00.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. januar 2004 #47 Del Skrevet 10. januar 2004 Snakket nettopp med embla. Hun sa 18.00.. Vi drar halv sju.. Litt sent ute(pent folk kommer alltid sent). Tex og starie er der 1800, forstod jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 10. januar 2004 #48 Del Skrevet 10. januar 2004 :o Åj klokka 18?!!!!! Det er... NÅ det... Hmmmmmm Jeg er hjemme jeg altså... da kaster jeg meg litt rundt jeg Og kommer litt sånn etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. januar 2004 #49 Del Skrevet 10. januar 2004 :o Åj klokka 18?!!!!! Det er... NÅ det... Hmmmmmm Jeg er hjemme jeg altså... da kaster jeg meg litt rundt jeg Og kommer litt sånn etterhvert Japp.. Vi regnet med det! Du får komme når du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 10. januar 2004 #50 Del Skrevet 10. januar 2004 Tex har sittet og ventet en stund tror jeg. Jeg har hårkrise, men kommer så fort jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. januar 2004 #51 Del Skrevet 10. januar 2004 og jeg orker ikke, beklager jenter.. (og lurven) Har vært på Reiselivsmessa og er helt pumpa. Så sliten.. Men en annen gang er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. januar 2004 #52 Del Skrevet 10. januar 2004 Qlers, det er meg...... :blunke: Har akkuratt kommet hjem, og håper dere koser dere. Starie har hårkrise (som vanlig) og Embla bestiller sikkert lasagne (som vanlig). Neida, slutt på mobbing! Ta en pizza med reker for meg da, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. januar 2004 #53 Del Skrevet 10. januar 2004 Qlers, det er meg...... :blunke: Har akkuratt kommet hjem, og håper dere koser dere. Starie har hårkrise (som vanlig) og Embla bestiller sikkert lasagne (som vanlig). Neida, slutt på mobbing! Ta en pizza med reker for meg da, jenter! Hvordan klarte du å gjette det? hihi.. Var den eneste som spiste pizza.. men det var uten reker da.. :-? Takk for en koselig kveld, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. januar 2004 #54 Del Skrevet 10. januar 2004 Selv takk jordbær, det er alltid hyggelig å treffe deg :blunke: Jeg har hatt det kjempehyggelig, det var tom verdt å sitte alene den bittelille stunden jeg satt og ventet på dere Nå går jeg i køya, med magen full av deilig sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 10. januar 2004 #55 Del Skrevet 10. januar 2004 Dette var virkelig kjempekoselig! Gleder meg til å treffe dere igjen snart :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 11. januar 2004 #56 Del Skrevet 11. januar 2004 Fyllepelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. januar 2004 #57 Del Skrevet 11. januar 2004 Fyllepelser :o Hvis du med fyllepelser mener folk som heller innpå alkohol kan jeg opplyse deg og alle andre nysgjerrige om at treffet var like alkoholfritt som juletrefesten i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. januar 2004 #58 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg kan :D kanskje care?! Takk for innvitasjonen Embla. Som jeg nevte kommer jeg sikkert neste gang. Hadde avtaler denne helgen. Håper dere hadde det koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå