Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #21 Del Skrevet 6. januar 2004 *Tex er klar for Romatur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 6. januar 2004 #22 Del Skrevet 6. januar 2004 *Tex er klar for Romatur* Anna er også det og lurte på hvor lenge det kunne går for jeg kunne mase.... Skal vi ta en Roma-tur snart også bestemmer vi dato for den andre eventen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 6. januar 2004 #23 Del Skrevet 6. januar 2004 JA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #24 Del Skrevet 6. januar 2004 JAAAAAAA!!!! :-anna, det er din tur å sette dato og bestille :blunke: Kan når som helst, utenom 29. mai, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. januar 2004 #25 Del Skrevet 6. januar 2004 Fin plan jenter :D Jeg kan nesten når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 6. januar 2004 #26 Del Skrevet 6. januar 2004 Hva med.... fredag eller lørdag... Altså førstkommende... Hvem kan når?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. januar 2004 #27 Del Skrevet 6. januar 2004 får jeg være med denne gangen også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. januar 2004 #28 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg kommer hvis det er muligheter for å se på noen som skal gifte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #29 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg kommer hvis det er muligheter for å se på noen som skal gifte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. januar 2004 #30 Del Skrevet 8. januar 2004 Du skal ikke se bort fra at vi klarer å hoste opp en bryllupsfest denne gangen og Jeg kan egentlig ikke på fredag (i morgen), kan lørdag og neste fredag/lørdag (har aldri noen morsomme planer jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. januar 2004 #31 Del Skrevet 8. januar 2004 Du skal ikke se bort fra at vi klarer å hoste opp en bryllupsfest denne gangen og Bare hold dere borte fra min........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. januar 2004 #32 Del Skrevet 8. januar 2004 Litt lenge til det vel.. Får vi ikke se deg i kirken om vi absolutt vil heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. januar 2004 #33 Del Skrevet 8. januar 2004 Får vi ikke se deg i kirken om vi absolutt vil heller? Jodda, klart dere kan :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 9. januar 2004 #34 Del Skrevet 9. januar 2004 men hvem kan... Lørdag kveld sånn klokka sju for eksempel på Roma. Tex? Embla? Starie? Jordbær? Lurven? Liv? Qulio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 9. januar 2004 #35 Del Skrevet 9. januar 2004 men hvem kan... Lørdag kveld sånn klokka sju for eksempel på Roma. Tex? Embla? Starie? Jordbær? Lurven? Liv? Qulio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. januar 2004 #36 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg kan :D kanskje care?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2004 #37 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg også vil! Men det er så innmari langt fra Bergen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. januar 2004 #38 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg også vil! Men det er så innmari langt fra Bergen ! Det hadde vel vært utrolig koslig om du hadde kommet på Roma! (men hvis du skal til oslo en gang, tar vi et ekstraordinært roma treff sporenstreks) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. januar 2004 #39 Del Skrevet 9. januar 2004 lørdag kveld som morgen kveld? Vel jeg har ingen planer enda så da kan jeg ha det i bakhodet. nå skal jeg til byen å svi av stipendet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. januar 2004 #40 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg har ikke penger som vanlig men kanskje jeg kommer en tur etter dere har spist og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå