Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #1 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvor i all verden er du hen????? Saaaaaavner deg!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. desember 2003 #2 Del Skrevet 28. desember 2003 Er det sant? Heter hun virkelig det Kult nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #3 Del Skrevet 28. desember 2003 he he he nei jeg mener Embla....... Litt intern kanskje, men for meg er hun kjøttflis :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. desember 2003 #4 Del Skrevet 28. desember 2003 :klø: Embla kjøttflis :klø: rar assosiasjon :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 28. desember 2003 #5 Del Skrevet 28. desember 2003 For meg er Kjøttflis Arne Mykland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #6 Del Skrevet 28. desember 2003 Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 28. desember 2003 #7 Del Skrevet 28. desember 2003 Spurte henne engang om navnet Embla og da sa hun at det var fra Arne Mykland.....?...(hehe). Jeg forsår heller ikke sammenhengen, men ok - whatever goes.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #8 Del Skrevet 28. desember 2003 Uansett syns jeg hun kan få fixa maskina si så hun kan komme tilbake til oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. desember 2003 #9 Del Skrevet 28. desember 2003 hun er rett og slett grei hun på en måte virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #10 Del Skrevet 28. desember 2003 Godt sagt Lurven :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. desember 2003 #11 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg tok den med en gang! *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. desember 2003 #12 Del Skrevet 29. desember 2003 hvorfor kalles hun kjøttflis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. desember 2003 #13 Del Skrevet 30. desember 2003 Ok, oppklaring kommer her.... Veldig enkelt, Embla og jeg hadde en lengre diskusjon her inne, sammen med en del andre angående bryllupsmat. Jeg kan vel virke litt bastant av og til (har jeg hørt, skjønner ikke det) og ytret min mening om å servere kjøttflis som bryllupsmiddag. Selv skal vi servere buffet i eget bryllup, noe jeg syns er langt bedre på alle måter enn "kjøttflis" (altså biff eller stek eller en hvilken som helst ferdig anbrakt kjøttbit på tallerken) Embla var ikke helt enig, særlig ikke ettersom hun serveret kjøttflis i sitt bryllup... Vi lo veldig mye av det første gang vi var på treff, og siden den gang har hun vært kjøttflis for meg.... Uansett er hun dypt savnet, så nå syns jeg hun kan komme tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 30. desember 2003 #14 Del Skrevet 30. desember 2003 *ler* De snakket om det på forrige treff også, til andres store forlystelse! Selvom meningene er sterke, sitter latteren løst og de smiler og er venner når de går hvert til sitt. Uansett hva de spiser i bryllupet sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 1. januar 2004 #15 Del Skrevet 1. januar 2004 Spurte henne engang om navnet Embla og da sa hun at det var fra Arne Mykland.....?...(hehe). Jeg forsår heller ikke sammenhengen, men ok - whatever goes.. =) Var ikke Ask og Embla hovedpersoner i en av bøkene til Agnar Mykle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. januar 2004 #16 Del Skrevet 1. januar 2004 Var ikke Ask og Embla hovedpersoner i en av bøkene til Agnar Mykle?nei bare ask. fra sangen om den røde rubin.. ask og embla var de to første menneskene på jora i følge norrøn mytolog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #17 Del Skrevet 6. januar 2004 KJøttflis er tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 6. januar 2004 #18 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal til og med få ny hjemme-pc snart (bestiller i dag) :D (forøvrig er det ganske koslig å bli litt savnet :oops: ) ¨ (men tex, jeg så deg på et travelt kjøpesenter rett før jul. Var på vei opp rulletrappen og det var så mye folk at jeg ga opp å rope "TEEEEEX, juhuuu", ) Ang kjøttflis: Har tenkt grundig over dette, og må faktisk kaste inn håndkle' : hvis jeg kan velge mellom stek m rosenkål og saus eller (et litt spenstig) koldtbord, ville jeg def valgt det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #19 Del Skrevet 6. januar 2004 : Ang kjøttflis: Har tenkt grundig over dette, og må faktisk kaste inn håndkle' : hvis jeg kan velge mellom stek m rosenkål og saus eller (et litt spenstig) koldtbord, ville jeg def valgt det siste. Og ellers, har du ikke kondis? Du kunne jo ha beinflydd etter meg, hadde blitt glad for å se deg vettu :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 6. januar 2004 #20 Del Skrevet 6. januar 2004 Og ellers, har du ikke kondis? Du kunne jo ha beinflydd etter meg, hadde blitt glad for å se deg vettu :blunke: Gjør det neste gang :D (men det var altså rimelig hektisk der, jeg var på desperat julegavehandel og du så rimelig målrettet og effektiv ut selv ) Tenker vi heller sees på Roma snart jeg :D (sulten på lasagne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå