Gå til innhold

Tid for hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Også er de jo kun i Bergensområdet og pusser opp!

Akkurat det synes jeg er greit. De fleste andre programmer på alle norske kanaler henter sine deltagere fra Oslo-området.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, i dag ble det bra! Men hvor ble det av kjøleskapet? Og tv'n? Tv kan man jo fikse på egen hånd, men det var jo vitterlig ikke plass til et stort kjøleskap med fryser på det kjøkkenet de lagde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier på nettsidene at hun savnet det store kjøleskapet. Men det er kjøle- og fryseskap under benken. Dessuten lager hun mer mat enn hun noen gang har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag ble det bra! Men hvor ble det av kjøleskapet? Og tv'n? Tv kan man jo fikse på egen hånd, men det var jo vitterlig ikke plass til et stort kjøleskap med fryser på det kjøkkenet de lagde.

De bygde inn fryser og kjøleskap under kjøkkenbenken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier på nettsidene at hun savnet det store kjøleskapet. Men det er kjøle- og fryseskap under benken. Dessuten lager hun mer mat enn hun noen gang har gjort.

Aha, takk. Det var visst en detalj jeg ikke fikk med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med den forrige snekkeren? Hvorfor er ikke han med mer?

Han fikk kronisk hodepine av alle fargene og mønsterne så han sluttet. Det er min teori:D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i det minste bedre enn "60 minute makeover" fra UK.. :P For det DE lager er helt grusomt.

Er heldigvis kvalitet på håndverket i Tid for hjem.

Husker dere konseptet med to naboer som pusset opp hos hverandre. Hilde Hummelvoll var programleder og Anett Sturk var designer. De hadde ett lavprisbudsjett på 10.000,- og resulltatet ble noen grusomme løsninger som var fagmessig dårlig utført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis kvalitet på håndverket i Tid for hjem.

Husker dere konseptet med to naboer som pusset opp hos hverandre. Hilde Hummelvoll var programleder og Anett Sturk var designer. De hadde ett lavprisbudsjett på 10.000,- og resulltatet ble noen grusomme løsninger som var fagmessig dårlig utført.

Ja, huff, jeg greide nesten ikke se på det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, var ikke klar over at de betalte selv! tror jeg hadde hylgrått hadde gubben meldt oss på det som for eksempel en overraskelse da, ikke bare skal noen spy regnbuen ut i et kaos i hjemmet mitt, jeg må betale for det også!

hvorfor i alle verden eksisterer dette programmet enda da? kjenner ingen som syntes de pusser opp fint. (det er i alle fall ytterst sjeldent!) :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld ble det veldig bra ja :) Fine farger og bra planløsning :)

Men syntes hyllene i stuen hadde vært helt greit å kutte ut. Litt sånn, "Hmmm her er det en litt for naken vegg, vi drar på IKEA og kjøper de billigste hyllen vi finner og slenger de opp.."

Og hyllen over kjøkkenbenken ødla for benken ved å ha 20cm glippe mellom de. Ikke til noe, bare smuler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Noen ganger synes jeg faktisk at rommene var mye penere før de pusset opp enn etter. Andre ganger, som i dag synes jeg det ble veldig lyst og fint! MEN blåfargen ville jeg ikke hatt på kjøkkenet. Har helt lik farge på listene på rommet mitt hos mamma og pappa. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...