Madison Skrevet 20. mai 2002 #1 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei! Et kort spm; hvor gammel er du egentlig? Du har endel morsomme innlegg.. men mye er helt på trynet også, for en kverrulant.*s* Det kan være artig..men du provoserer(veldig med hensikt og) enkelte ganger. og 350 innlegg.. wow you`re busy.. Good night, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 #2 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg har akkurat fyllt seksogtyve! At jeg skulle bli så hekta på KG, irriterer meg litt faktisk.. jeg får ikke lest. Men har lovet meg selv at jeg får holde meg unna i dagene som kommer... Men så er det alle disse hersens damene som ikke vil forstå!!!!!!!!!! =( Waco *men allikevel tilfører at han har hatt en morsom uke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 2002 Duh, skjønner godt at det er vanskelig å "forstå" mye av det du skriver:) Men som jeg sa,endel er ganske vittig og. Er det bare en uke du har vært her?? Trodde det var lenger. Men du trenger jo ikke stikke helt av? Finnes en mellomting av 350 og ingen innlegg.. Men er viktig å lese hvis du har examen snart.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå