Gå til innhold

Mulberry bayswater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at man ikke kan få Bayswater i Norge til under 7000 kr (eller 7000 kr) for den saks skyld. Jeg anbefaler å handle på nett i alle fall. Det er myyye billigere. På Luisaviaroma. com (som forøvrig er en trygg side å handle på) så jeg Bayswateren til salgs (med toll og porto) for 7300 kr. De har den ikke inne i sort lenger da. På net-a-porter.com så jeg den til 888 euro med frakt og toll. :)

Den kostet 6680 på Gardemoen i dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro du sparer på å kjøpe den i utlandet, for du kan få momsen tilbakebetalt hvis du fyller ut sånn skjema osv :) Er sånn i mange butikker i utlandet i hvertfall

Jepp, man da skal man jo egentlig tolle den inn i norge da...

Forsikringsselskapene er blitt drit kiipe med dyre gjestander kjøpt i utlandet, om du ikke kan fremlegge bevis på at varen er tollet inn i norge blir forsikringen avkortet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, man da skal man jo egentlig tolle den inn i norge da...

Forsikringsselskapene er blitt drit kiipe med dyre gjestander kjøpt i utlandet, om du ikke kan fremlegge bevis på at varen er tollet inn i norge blir forsikringen avkortet...

Ja, det er sant... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard Bayswater fra Mulberry koster 7000,- på Mulberry i Akersgata.. Hva den ligger på i andre butikker rundt om i by'n aner jeg ikke! Men vil ikke tro det er veldig store forskjeller.. Uansett er det lite som slår følelsen av å gå inn på Mulberrybutikken å kjøpe drømmeveska pent pakket inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min for 6350 i Oslo for litt over et år siden. Ikke hos Mulberry, men i en klesbutikk jeg ikke helt husker navnet på. Tror de har steget litt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...