Gå til innhold

Mulberry bayswater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal til Oslo snart og skal bla. kjøpe meg en Bayswater. Det jeg lurer på er hva prisen ligger på nå? Vet at prisene ofte forandres litt fra år til år. Skal kjøpe den sorte, vanlige. Vet den lå på rundt 6300,- i Oslo for ett par år siden. Men er nysgjerrig på om noen vet prisen de har nå, eller hvilke pris de hadde i fjor.

Jeg kan jo så klart ringe til butikken, men det er ikke så viktig da jeg skal kjøpe vesken uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må du vite den eksakte prisen når du allerede vet hva sådanne vesker ligger på prismessig og du i tillegg har bestemt deg for å kjøpe vesken uansett?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du vite den eksakte prisen når du allerede vet hva sådanne vesker ligger på prismessig og du i tillegg har bestemt deg for å kjøpe vesken uansett?

Jeg MÅ ikke vite den, som sagt. Grunnen er rett og slett siden jeg alltid lager meg budsjett og lister før jeg drar på "utvidet" shopping. Hvis vesken plutselig hadde kostet for eksempel 7300, hadde jeg da visst at jeg hadde 1000 kr mindre og dermed kunne jeg stryke ut noe på listen. Jeg liker å ha en plan, uansett hvordan jeg ender opp med å følge den, liker jeg å ha det som utgangspunkt, rett og slett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre husleien til butikken har gått opp, så koster den omtrent som for to år siden. Dog skal du ikke se bort i fra at dette nettopp er tilfellet i dag. Det blir jo stadig dyrere og dyrere i Oslo. I så fall skal du ikke seg bort i fra at prisen kanskje er jekket opp et ørlite hakk.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Bayswater vesken har gått opp litt i pris ja :( Så den på Net-a-porter og der koster den nesten 6800 kr. Tror du må beregne å kjøpe den litt dyrere i Oslo siden min erfaring er at alt er litt dyrere i Norge enn i fra denne siden. Hvis du ikke er fast bestemt på Bayswater så synes jeg at du burde ta en titt på Mulberry Taylor. Den kom på markedet i fjor og jeg synes den er mye finere enn Bayswater. Billigere er den også :) Sist jeg sjekket kostet den ca. 5600 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!:-) Da setter jeg rett og slett opp at den koster 7000,- jeg. Også får jeg eventuelt glede meg over noen hundre ekstra til andre ting, om det skulle være tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt offtopic, men hva er greia med bayswater? Hvorfor er den så populær? Bor i Oslo og det er helt utrolig mange som har den. Ser den på gata hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Bayswater vesken har gått opp litt i pris ja :( Så den på Net-a-porter og der koster den nesten 6800 kr. Tror du må beregne å kjøpe den litt dyrere i Oslo siden min erfaring er at alt er litt dyrere i Norge enn i fra denne siden. Hvis du ikke er fast bestemt på Bayswater så synes jeg at du burde ta en titt på Mulberry Taylor. Den kom på markedet i fjor og jeg synes den er mye finere enn Bayswater. Billigere er den også :) Sist jeg sjekket kostet den ca. 5600 kr.

Ja, det er jo sånn norge er, hehe. Nei jeg er ikke fast bestemt sådan, er bare det at jeg trenger en veske av god kvalitet som er enkel, men klassisk. Har et såå ambivalent forhold til den vesken. Jeg synes den er veldig fin i noen farger, men alikevl liker jeg den ikke. Kanskje jeg ser annerledes på den når jeg ser den i butikken:) Vet du hvordan str på den er i forhold til bayswateren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic, men hva er greia med bayswater? Hvorfor er den så populær? Bor i Oslo og det er helt utrolig mange som har den. Ser den på gata hver eneste dag.

Jeg tror at mange norske kvinner ser på Bayswater vesken som en klassiker. Den har litt av det samme utseende til Hermes Birkin vesken, bare at den er mer laidback. I tillegg er den jo 10 ganger billigere da. Den passer egentlig perfekt til den gjennomsnittlige nordmann sin stil som verken er veldig classy eller edgy. Selv er jeg en av de som aldri helt har skjønt greia med Mulberry. Nesten samtlige andre topp merker i samme prisklassen synes jeg har finere vesker enn Mulberry (prada, Givenchy, Chloe, Balenciaga, Alexander Wang for å nevne noen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic, men hva er greia med bayswater? Hvorfor er den så populær? Bor i Oslo og det er helt utrolig mange som har den. Ser den på gata hver eneste dag.

TS her, for min del så ønsker jeg meg denne vesken siden den er klassisk, har god kvalitet og den er billig. Eller alt er jo relativt, men jeg synes det er en helt ok pris å betale. Jeg skulle i utgangspunktet kjøpe meg en Alma epi noir electric i den største str. Men den koster det dobbelte av en vanlig bayswater og det vil jeg ikke prioritere nå, så da faller jeg på nr. 2 på min liste som er bayswater. Det finnes jo et hav av vesker som skiller seg mer ut eller som er mer unike med god kvalitet. Men jeg ønsker meg bare en plain veske, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

WoW, er den såpass billig? Da tror jeg nesten at jeg vil ha en. Ikke at den er billig, men billig til designerveske å være. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

TS her, for min del så ønsker jeg meg denne vesken siden den er klassisk, har god kvalitet og den er billig. Eller alt er jo relativt, men jeg synes det er en helt ok pris å betale. Jeg skulle i utgangspunktet kjøpe meg en Alma epi noir electric i den største str. Men den koster det dobbelte av en vanlig bayswater og det vil jeg ikke prioritere nå, så da faller jeg på nr. 2 på min liste som er bayswater. Det finnes jo et hav av vesker som skiller seg mer ut eller som er mer unike med god kvalitet. Men jeg ønsker meg bare en plain veske, rett og slett.

Ja, bra kvalitet, tidløs og praktisk veske. :) Hvis jeg kjøper den i utlandet blir den muligens billigere, hvis man får avslag på moms? :) Har sett en hel haug av de Mulberry-veskene ute på gaten. Jeg har en annen Mulberry-veske til 6000 kr, men jeg trodde Bayswater-modellen var fra 10 000 og oppover.

Hvilken farge er egentlig mest anvendelig? Jeg ser for meg en i brunt skinn.

Edit: skrivefeil

Endret av Valiumsjunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene sko: hvorfor svarer du i en tråd der du åpenbart ikke har peiling?

Du får ikke eb Bayswater i Norge for under 7000.

Jeg syns oak er den fineste fargen, men har hørt at det fort blir flekker på den. Jeg kjøpte en bayswater satchel i oak i høst, og er litt redd for å bruke den i regnvær - og det er egentlig upraktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, bra kvalitet, tidløs og praktisk veske. :) Hvis jeg kjøper den i utlandet blir den muligens billigere, hvis man får avslag på moms? :)

Man sparer litt på å kjøpe den i utlandet ja, det kommer jo litt an på kurser osv. selvfølgelig, men i USA sparer man ihvertfall endel:)

Du får ikke eb Bayswater i Norge for under 7000.

Jeg syns oak er den fineste fargen, men har hørt at det fort blir flekker på den. Jeg kjøpte en bayswater satchel i oak i høst, og er litt redd for å bruke den i regnvær - og det er egentlig upraktisk..

Den har gått opp såpass i pris ja, fint å vite:-)

Så utrolig kjedelig og ikke minst veldig upraktisk!! Kanskje det hjelper å imprignere den? eller hvordan det skrives, hehe. Jeg vet at de har sånne produkter hos mulberry i oslo:)

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at man ikke kan få Bayswater i Norge til under 7000 kr (eller 7000 kr) for den saks skyld. Jeg anbefaler å handle på nett i alle fall. Det er myyye billigere. På Luisaviaroma. com (som forøvrig er en trygg side å handle på) så jeg Bayswateren til salgs (med toll og porto) for 7300 kr. De har den ikke inne i sort lenger da. På net-a-porter.com så jeg den til 888 euro med frakt og toll. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at man ikke kan få Bayswater i Norge til under 7000 kr (eller 7000 kr) for den saks skyld. Jeg anbefaler å handle på nett i alle fall. Det er myyye billigere. På Luisaviaroma. com (som forøvrig er en trygg side å handle på) så jeg Bayswateren til salgs (med toll og porto) for 7300 kr. De har den ikke inne i sort lenger da. På net-a-porter.com så jeg den til 888 euro med frakt og toll. :)

Tusen takk for svar!:-) Jeg har god erfaring med luisaviaroma, så det skal jeg sjekke ut:-) Får vel ta meg en tur rundt på nettet å lete litt igjennom de forskjellige sidene som selger mulberry:)

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, bra kvalitet, tidløs og praktisk veske. :) Hvis jeg kjøper den i utlandet blir den muligens billigere, hvis man får avslag på moms? :) Har sett en hel haug av de Mulberry-veskene ute på gaten. Jeg har en annen Mulberry-veske til 6000 kr, men jeg trodde Bayswater-modellen var fra 10 000 og oppover.

Hvilken farge er egentlig mest anvendelig? Jeg ser for meg en i brunt skinn.

Edit: skrivefeil

Den vesken du referer til fra Mulberry over 10 000 er manne versjonen av Bayswater som heter Picadilly. Det er en weekendbag for menn som er mye ute å reiser(ideelt for forretningsmenn) og starter fra 10 000 og opp. Du har også bayswater modeller som ligger over 10 000, men disse er av struts, krokodille og diverse andre eksotiske dyr.

Mulberry har blitt kjempe populært de siste 4/5 årene og er i en liten mengde nesten et husholdningprodukt i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mulberry bayswater i fargen chokolate av mannen min til bursdagen min nå i høst :rodmer: Aner ikke helt hva den kostet, men anter rundt 7000kr....

Veldig fornøyd med både størrelsen på vesken, fargen, og den klassiske stilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min mørk brune Bayswater i Bergen for ca. ett år siden, da kostet den 7700 såvidt jeg husker. Fikk ikke inntrykk av at dette var mye dyrere enn ellers i landet.

Virker som den vesken holder seg på rundt samme pris år etter år :)

Men Gud så fin den er! En ulempe dog, at det regner så mye i Bergen. Tør ikke bruke den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro du sparer på å kjøpe den i utlandet, for du kan få momsen tilbakebetalt hvis du fyller ut sånn skjema osv :) Er sånn i mange butikker i utlandet i hvertfall

Endret av nickim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...