Arwen Skrevet 27. desember 2003 #1 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvor kan jeg lete etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. desember 2003 #2 Del Skrevet 27. desember 2003 Glitter, H&M, Kappahl og forskjellige parfymerier? Jeg kjøpte noen fine klemmer og hårnåler på Glitter for en tid siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. desember 2003 #3 Del Skrevet 27. desember 2003 Min venninde kjøpte noen i brudebutikken på Glassmagasinet pga fant ikke noei de billige butikkene i hvitt. De var søte, men kostet 70 kr stykket. RAN!!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 28. desember 2003 #4 Del Skrevet 28. desember 2003 Har de brudebutikk på Glassmagasinet??? :o Har jeg gått glipp av noe nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 28. desember 2003 #5 Del Skrevet 28. desember 2003 er det ikke den bryllups butikken ved utgangen,de har album,ønskeliste,bordoppdekking osv mye stæsj der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #6 Del Skrevet 28. desember 2003 Du kan jo kjøpe sånne tynne nåler på H&M, i samme farge som håret ditt, også kan du kjøpe perler og træ på... det blir veldig fint..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. desember 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 28. desember 2003 Skal ta en runde på mandag å titte. Må begynne å øve siden jeg skal ordne håret mitt selv. Kanskje det blir en tur innom panduro. Har de ikke noe lignende blank ståltråd der? Da kan man jo lage alt mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. desember 2003 #8 Del Skrevet 28. desember 2003 http://www.haircomesthebride.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 28. desember 2003 #9 Del Skrevet 28. desember 2003 http://www.haircomesthebride.com Dæggern ibe! der var det jammen mye pene hårfrisyrer!! Tusen takk for linken, skal virkelig sette meg ned når jeg har tid å se på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. desember 2003 #10 Del Skrevet 28. desember 2003 Ja ikke sant Min frisyre er der...........eller i hvertfall den jeg ønsker å ha da, så får vi se om jeg klarer å spare opp nok hår til den......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 29. desember 2003 #11 Del Skrevet 29. desember 2003 hvilken frisyre da ibe?? link om du kan.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. desember 2003 #12 Del Skrevet 29. desember 2003 Her er den: http://www.haircomesthebride.com/images/Br...bride33-big.jpg Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 29. desember 2003 #13 Del Skrevet 29. desember 2003 Råflott ibe! Skal ha noe lignende selv, men med luggen mer "sleika". Skjønner?? Får se om jeg finner noe lignende på den siden, så kanskje det er letter å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. desember 2003 #14 Del Skrevet 29. desember 2003 Ja, jeg skjønte det Tror jeg kler bedre at håret er litt "løst". Falt for den med en gang jeg så den, så jeg tar med bildet til frisøren til prøvetimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå