Gå til innhold

EryMax selvbiografiske patologiske leksikon og andre rare ting

Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaaaaa, men jeg kjenner jo ingen som har sånne ragdolls Ery! Kanskje jeg skal sette inn en annonse på finn.no? :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Jaaaaaa, men jeg kjenner jo ingen som har sånne ragdolls Ery! Kanskje jeg skal sette inn en annonse på finn.no? :hoppendeglad:

Du kan jo kjøpe en av ungne til Gyda hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært alene her hjemme og ikke måtte gå på jobb hele dagen, hver dag, så hadde det vært helt max Ery! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært utrolig koselig.

Jeg har aldri vært i Bodø før, og da kunne jeg ha hilst på deg også. Jaja, hadde vel ikke fått møte ragdollene om jeg ikke hadde møtt deg først da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EryMax

Det hadde vært utrolig koselig.

Jeg har aldri vært i Bodø før, og da kunne jeg ha hilst på deg også. Jaja, hadde vel ikke fått møte ragdollene om jeg ikke hadde møtt deg først da. :)

Det må da gå helt greit, å så kan du sikkert møte Hikken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig koselig. :blomst:

Go'natta Ery! Og sov godt når du skal sove. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Hun som driver oppdredtet bruker å ha folk som er interessert i ragdoll på besøk. For å vise fram rasen og fortelle om rasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EryMax

Åh er hun så ung :)

Jepp å førstegangs mor, å siden hun er såpass ung og førstegangs mor så er det ikke mange som skjønner at de må slikke av hinna på kattungen. Det er egentlig ikke Gyda sin skyld, for hun viste jo ikke bedre stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp å førstegangs mor, å siden hun er såpass ung og førstegangs mor så er det ikke mange som skjønner at de må slikke av hinna på kattungen. Det er egentlig ikke Gyda sin skyld, for hun viste jo ikke bedre stakkars.

Hun gjør nok så godt hun kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Blir kattungene helt lik henne i fargene?

Far er blåmasket, så det blir nok noen blåmaskede og noen brunmaskede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...