Gjest EryMax Skrevet 1. mars 2013 #681 Del Skrevet 1. mars 2013 Anbefaler deg virkelig å besøke noen med ragdoll, de er herlige kattepuser. Meget bedagelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mars 2013 #682 Del Skrevet 1. mars 2013 Jaaaaaa, men jeg kjenner jo ingen som har sånne ragdolls Ery! Kanskje jeg skal sette inn en annonse på finn.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 1. mars 2013 #683 Del Skrevet 1. mars 2013 Jaaaaaa, men jeg kjenner jo ingen som har sånne ragdolls Ery! Kanskje jeg skal sette inn en annonse på finn.no? Du kan jo kjøpe en av ungne til Gyda hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mars 2013 #684 Del Skrevet 1. mars 2013 Hadde jeg vært alene her hjemme og ikke måtte gå på jobb hele dagen, hver dag, så hadde det vært helt max Ery! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 1. mars 2013 #685 Del Skrevet 1. mars 2013 Hvis du kommer til Bodø, så får du sikkert hilse på ragdollene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mars 2013 #686 Del Skrevet 1. mars 2013 Det hadde vært utrolig koselig. Jeg har aldri vært i Bodø før, og da kunne jeg ha hilst på deg også. Jaja, hadde vel ikke fått møte ragdollene om jeg ikke hadde møtt deg først da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 1. mars 2013 #687 Del Skrevet 1. mars 2013 Det hadde vært utrolig koselig. Jeg har aldri vært i Bodø før, og da kunne jeg ha hilst på deg også. Jaja, hadde vel ikke fått møte ragdollene om jeg ikke hadde møtt deg først da. Det må da gå helt greit, å så kan du sikkert møte Hikken også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mars 2013 #688 Del Skrevet 1. mars 2013 Det hadde vært veldig koselig. Go'natta Ery! Og sov godt når du skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 2. mars 2013 #689 Del Skrevet 2. mars 2013 Hun som driver oppdredtet bruker å ha folk som er interessert i ragdoll på besøk. For å vise fram rasen og fortelle om rasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2013 #690 Del Skrevet 2. mars 2013 Hvordan går det med Gyda, Ery? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 2. mars 2013 #691 Del Skrevet 2. mars 2013 Enda en av kattungene er død, men jeg tror det går bra med Gyda. Hun har ei sterk vilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2013 #692 Del Skrevet 2. mars 2013 Nei så leit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2013 #693 Del Skrevet 2. mars 2013 Hvor gammel er Gyda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 2. mars 2013 #694 Del Skrevet 2. mars 2013 Hvor gammel er Gyda? Hun blir 2 år den 8.april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2013 #695 Del Skrevet 2. mars 2013 Hun blir 2 år den 8.april Åh er hun så ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 2. mars 2013 #696 Del Skrevet 2. mars 2013 Åh er hun så ung Jepp å førstegangs mor, å siden hun er såpass ung og førstegangs mor så er det ikke mange som skjønner at de må slikke av hinna på kattungen. Det er egentlig ikke Gyda sin skyld, for hun viste jo ikke bedre stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2013 #697 Del Skrevet 2. mars 2013 Jepp å førstegangs mor, å siden hun er såpass ung og førstegangs mor så er det ikke mange som skjønner at de må slikke av hinna på kattungen. Det er egentlig ikke Gyda sin skyld, for hun viste jo ikke bedre stakkars. Hun gjør nok så godt hun kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2013 #698 Del Skrevet 2. mars 2013 Blir kattungene helt lik henne i fargene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 2. mars 2013 #699 Del Skrevet 2. mars 2013 Man kan jo ikke sende katten sin på fødselforberedende kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 2. mars 2013 #700 Del Skrevet 2. mars 2013 Blir kattungene helt lik henne i fargene? Far er blåmasket, så det blir nok noen blåmaskede og noen brunmaskede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg