Gå til innhold

EryMax selvbiografiske patologiske leksikon og andre rare ting

Gjest EryMax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du altså :ler: Liker Rema godt, jeg :)

Vel den Rema 1000 butikken ved pappa er så skitten og rotete, å så ble jeg påkjørt ved den. Å så har du den lyse og åpne Ica sjappa nede ved vaskeriet. Den er mye bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er den mest butikkbevisste personen jeg vet om! Men så har jeg en kompis som kan fortelle meg alt om alle busser, trikker og tog som kjører forbi, så det er egentlig ikke så fryktelig sært. :fnise:

Jeg var innom Meny i dag, de har så mye fristende! Og jeg kan ikke fordra Coop Prixen som ligger rett ved oss. Det lukter rart der :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er den mest butikkbevisste personen jeg vet om! Men så har jeg en kompis som kan fortelle meg alt om alle busser, trikker og tog som kjører forbi, så det er egentlig ikke så fryktelig sært. :fnise:

Jeg var innom Meny i dag, de har så mye fristende! Og jeg kan ikke fordra Coop Prixen som ligger rett ved oss. Det lukter rart der :sjenert:

Butikkbevist jeg nei, jeg bare hærer ikke at butikken ser ut som en dass. Ikke tro jeg bare handler på Ica, for jeg handler hos Rimi og Bunnprisen til tante av og til også. Jeg liker at butikken er ryddig og det er noe jeg dessverre har fått inn med tantemelka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig med Tekola - du er jo kjempe butikk og produktbevisst, Ery! :jepp:

Er også enig i at Meny som oftest er en veldig fristende butikk å handle i!

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Å for de som ikke vil til Ica eller Rema øya så finnes det en landsby i Nepal og i Nigeria som heter Rimi

Endret av EryMax
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...