Gå til innhold

Er det greit med meningspoliti ?


kræsjbang

Anbefalte innlegg

Så Fjordmann er en ekstremist...:rolleyes: SV burde UT av regjeringen og det kan være en veeeldig god idè å ikke la seg påvirke av ytringer til voldshandlinger. Å sloss mot troll...:rolleyes: De farlige de sier faktisk ikke så mye og glir lett inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gnækvåg
Under hekseforfølgelsene i middelalderen kan man mene at man ikke hadde kunnskap nok til å si at hekser ikke kan trolle sykdom på folk. Slik kunnskap har vi i dag. I dag er heksetro ekstremt.

Heksetro var faktisk anti-paganisme, ikke en genuin tro på hekser slik beskrevet.

Jeg tror ikke på fortielse og voldsbruk, men opplysning og ærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre eksempler er de som benekter at det under annen verdenskrig forekom jødeutryddelser, eller konspirasjonsteorier som sier at amerikanerne aldri har vært på månen.

Det er påstander som rett og slett ikke stemmer med virkeligheten. Det gjør heller ikke de såkalte Eurabia-teoriene om at muslimene har en mer eller mindre hemmelig plan om å gjøre Europa muslimsk.

Mange muslimer, moderate som konservative, er ganske åpne med at de ønsker å islamisere europa. A gjøre det muslimsk. Afrika islamiserers også.

Den er en klar linje mellom tradisjonell nazisme, nynazisme og ekstreme antimuslimske bevegelser.

Feil. Det er en klar linje mellom nazisme, nynazisme og pro-islamistiske bevegelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange muslimer, moderate som konservative, er ganske åpne med at de ønsker å islamisere europa. A gjøre det muslimsk. Afrika islamiserers også.

Hvor har du hørt dette? Har du kilder? Jeg kjenner flere muslimer og det er ikke kjent blant dem. De er helt vanlige folk. Eneste forskjellen er de har en annen tro.

Og nå er det også forskjell på å ønske ting og å faktisk gjør noe og da. Jeg ønsker jeg var milliardær, jeg raner ikke en bank av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du hørt dette? Har du kilder? Jeg kjenner flere muslimer og det er ikke kjent blant dem. De er helt vanlige folk. Eneste forskjellen er de har en annen tro.

Og nå er det også forskjell på å ønske ting og å faktisk gjør noe og da. Jeg ønsker jeg var milliardær, jeg raner ikke en bank av den grunn.

Du kan begynne å lese hva muslimer selv mener, i egne fora.

http://www.desi.no/

http://islaam.net/main/

http://www.islamnet.no/

http://islam.no/

http://www.sharia.no/

SHARIALOVEN STÅR OVER NORSK LOV

"Som muslim er man underkastet muslimsk lov, og for muslimer står sharia over alle andre lover. Ingen annen tolkning av islam er mulig, og heller ingen kristen vil si at vanlig norsk lov står over kristen lov. Men sharia stadfester også at om man ikke kan følge islam, må man flytte fra det landet man bor i."

-- Zahid Mukhtar i Islamsk Råd i Oslo til TV2

http://www.irn.no/

Her kan den som vil, gå inn på nettsidene, og spørre om slike ting som utbredelse av Islam i Europa osv. Skal dere være sikker på å få et ærlig svar, kall dere for Hassan eller Fatimah.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korreksjon: Nazisme og nynazisme har ingenting med høyresiden å gjøre. Alt av substansielt eierskap og produksjonsmidler var kontrollert og styrt av NS-staten. Les om hvordan Karl Marthinsen var mot de med stor formue i Norge. Det er spesiellt at han holder seminar om fascisme og utelater at sosialisme er økonomien i 90% av tilfellene der det er fascisme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korreksjon: Nazisme og nynazisme har ingenting med høyresiden å gjøre. Alt av substansielt eierskap og produksjonsmidler var kontrollert og styrt av NS-staten. Les om hvordan Karl Marthinsen var mot de med stor formue i Norge. Det er spesiellt at han holder seminar om fascisme og utelater at sosialisme er økonomien i 90% av tilfellene der det er fascisme.

:skratte: Seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Seriøst?

Ja.

Vet du hva ordet nazisme står for ?

Nasjonalsosialisme.

Hitlers parti, NSDAP, sto for ( oversatt til norsk ) Nasjonal Sosialistiske Tyske Arbeider Parti.

Hvis du ikke klarer å ta informasjonen du har fått over her seriøst, er du enten historieløs eller dum. Alternativt begge deler.

Endret av kræsjbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Vet du hva ordet nazisme står for ?

Nasjonalsosialisme.

Hitlers parti, NSDAP, sto for ( oversatt til norsk ) Nasjonal Sosialistiske Tyske Arbeider Parti.

Hvis du ikke klarer å ta informasjonen du har fått over her seriøst, er du enten historieløs eller dum. Alternativt begge deler.

:klemmer::skratte: :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Vet du hva ordet nazisme står for ?

Nasjonalsosialisme.

Hitlers parti, NSDAP, sto for ( oversatt til norsk ) Nasjonal Sosialistiske Tyske Arbeider Parti.

Hvis du ikke klarer å ta informasjonen du har fått over her seriøst, er du enten historieløs eller dum. Alternativt begge deler.

Ironisk nok er det du som fremstår som dum og historieløs. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk nok er det du som fremstår som dum og historieløs. :roll:

Om han er dum og historieløs, kan du kanskje ofre mer enn en linje, og argumentere litt for synet ditt? Dette er ett diskusjonsforum, benytt sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi er en demokratisk nasjon, vi stemmer inn de politikerne vi vil ha, men etter det så har opinionen fint lite å si. Da sitter politikerne med makta, uansett hva flertallet av befolkningen ønsker.

Problemet nå er at byråkratene(etater/vesener) har fått utøvende makt fra stortinget.

Hvis du konfronterer en politiker i dag henvises det bare til byråkratiet fordi det er de som

tar avgjørelsene. Hvorfor trenger vi politikere? hva er vitsen å stemme på dem?

Vi som følger litt med har sett den storstilte sensuren etter terrorangrepet i sommmer.

Det er slutt på den frie ytring i nettavisene. Uønskede innlegg blir slettet. Bloggene har

blitt gjemt vekk, google finner dem ihvertfall ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...