AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #21 Skrevet 12. januar 2012 Så apennende :-) kanskje sitter det en liten spire! Krysser fingrene for deg :-) Thankz ! skriver igen på lørdag. Så får oss krisse fingrer og håpe på det beste . Selv om jeg egentlig tviler på at det blir positivt
Aspera Skrevet 12. januar 2012 #23 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Takk før svar... det er 12 i dag, skal begynne mellom 13-16 hver eneste måned ... så jeg tenker jeg skal teste den 14 på lørdag. Men de som prover i år eller meir å bli gravid. skal de aldri drikke i den tia? Jeg synes ikke det, fordi man aldri kan vite. Jeg tok graviditetstest rett før jeg ventet mestruasjon, men den slo ut negativ. Jeg tror ikke den slo ut positiv nesten to og en halv uke etter forventet menstruasjon, men gravid var jeg! Til tross for regelmessig mentruasjon, var jeg av en eller annen grunn tre uker seinere på vei enn det mens-terminen viste. Poenget er at du kan jo være gravid selv om det ikke slår ut, det kan være du er kortere på vei enn du tror eller kanskje kroppen din produserer veldig lite hcG i begynnelsen. Det er jo en ganske stor sjanse å ta synes nå jeg. Endret 12. januar 2012 av Aspera
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #24 Skrevet 14. januar 2012 Tok test i dag tidlig det var negativt 1 time etterpå fikk jeg mensen, sa det er ganske sikkert Kanskje neste gang
Aspera Skrevet 15. januar 2012 #25 Skrevet 15. januar 2012 Tok test i dag tidlig det var negativt 1 time etterpå fikk jeg mensen, sa det er ganske sikkert Kanskje neste gang Da tar du det neste gang På den positive siden kan du ihvertfall drikke med god samvittighet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå