AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Las på en nettsida i dag at det kan være et gravititet tegn, kjennte ikkje noe til det på min første gravititet.. så synes den symptomen høres litt rar ut.. MEN jeg har vært plaga med voksesmerter siste dagenne i beina, uten a ha tenkt nokke meir over hvorfor, får det av og til når jeg er veldig aktiv. men har ikkje vært det siste ukenne Vi prover a bli gravide da.. så det er lov å håpe Noen av dokke som har hatt sanne "voksesmerter" i beina tidlig i gravititet?
Trulte:-) Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Ja faktisk! Jeg husker at jeg satt på en lang flytur før jeg visste at jeg var gravid - og jeg holdt på å bli sprø!! Masse stikkinger og rare følelser i beina, måtte gå i midtgangen halve flyturen, hehe :-) Så ja - dette KAN jo være et tegn!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 ALT kan være et tegn. Herreguuud... 2
Gjest HollyDolly Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 ALT kan være et tegn. Herreguuud... faktiskt sa kan masse være tegn ja....
Aspera Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Jeg slet med voksesmerter i beina nesten daglig da jeg gikk på hormonell prevansjon, men det stoppet opp med en gang jeg sluttet. Nå i graviditeten er det kommet litt tilbake igjen, så jeg vil anta at det skyldes hormonene. Så det kan jo godt hende
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 Vet hvordan du har det! Jeg har slitt med dette kjempe lenge, og en periode hadde jeg det faktisk hver kveld. Apropos, har jeg det faktisk akkurat nå
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #9 Skrevet 11. januar 2012 Jeg slet med voksesmerter i beina nesten daglig da jeg gikk på hormonell prevansjon, men det stoppet opp med en gang jeg sluttet. Nå i graviditeten er det kommet litt tilbake igjen, så jeg vil anta at det skyldes hormonene. Så det kan jo godt hende Da har jeg lov a håpe da :gjeiper: Jeg skal ha mens mellom 13-16, er før tidlig a ta test i morga? Utolmodig! Tenkte jeg kunne ta test på lørdag førdy jeg skal på fest da.. da veit ej om jeg kan drikke eller ikkje... Jeg har ikkje brukt hormonel prevesjon siste 2 årene så det er i hvertfall ikkje grunnen Men ditta er egentlig eneste jeg kjenner uten litt ømme bryst.. men det er eså lett å tru man har ømme bryst når man vil så gjerne være gravid... Hva dokke trur? allt før tidlig i morga a ta test da?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 Tusen takk før svar ! Den takk skulle faktiskt til Trulte, veit ikkje hvorden jeg fikk gjørt ditta feil :gjeiper:
Trulte:-) Skrevet 11. januar 2012 #11 Skrevet 11. januar 2012 Så apennende :-) kanskje sitter det en liten spire! Krysser fingrene for deg :-)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #12 Skrevet 11. januar 2012 det er ikke voksesmerter, det er vann?
Gjest Dorey Skrevet 11. januar 2012 #13 Skrevet 11. januar 2012 Jeg har hatt sånne smerter både som gravid og ikke-gravid. (Litt OT, men under svangerskapet har jeg hatt veldig god effekt av akupunktur for å få det vekk)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #14 Skrevet 11. januar 2012 Voksesmerter? Det er det man kan ha som barn, i vokseperioden. Dere tenker kanskje på urolige bein? Det er utrolig plagsomt og ikke uvanlig som gravid.
Trulte:-) Skrevet 11. januar 2012 #15 Skrevet 11. januar 2012 Voksesmerter? Det er det man kan ha som barn, i vokseperioden. Dere tenker kanskje på urolige bein? Det er utrolig plagsomt og ikke uvanlig som gravid. Ja - når du sier det! Kribling i beina, på en måte. Sånn at jeg "måtte" opp og gå... og det var helt i starten, før jeg visste at jeg var gravid.
Aspera Skrevet 11. januar 2012 #16 Skrevet 11. januar 2012 Da har jeg lov a håpe da :gjeiper: Jeg skal ha mens mellom 13-16, er før tidlig a ta test i morga? Utolmodig! Tenkte jeg kunne ta test på lørdag førdy jeg skal på fest da.. da veit ej om jeg kan drikke eller ikkje... Jeg har ikkje brukt hormonel prevesjon siste 2 årene så det er i hvertfall ikkje grunnen Men ditta er egentlig eneste jeg kjenner uten litt ømme bryst.. men det er eså lett å tru man har ømme bryst når man vil så gjerne være gravid... Hva dokke trur? allt før tidlig i morga a ta test da? Jeg vet ikke om det er for tidlig, men jeg ville uansett ikke drukket alkohol i prøvetiden. Tenk om du egentlig er gravid, det bare er for tidlig til å slå ut på testen, også drikker du alkohol allikevel, det er jo ikke så bra!
Aspera Skrevet 11. januar 2012 #17 Skrevet 11. januar 2012 Voksesmerter? Det er det man kan ha som barn, i vokseperioden. Dere tenker kanskje på urolige bein? Det er utrolig plagsomt og ikke uvanlig som gravid. Det er kanskje ikke voksesmerter da jeg ikke vokser lengre, men det er akkurat den samme følelse, altså verkende/brennende følelse i beinbygningen, mye rundt toppen av lårbeinet og rundt knærne som stråler opp eller ned. Jeg begynte på hormonell prevansjon før jeg var helt ferdig utvokst og sleit da med voksesmerter fra før av. Lang tid gikk, smertene var akkurat de samme, men det var noe som ikke stemte da jeg hadde sluttet å vokse for lenge siden.. Gikk til legen som ville henvise meg til røntgen, da han mente jeg måtte ha en defekt i beina eller noe. Hørte tilfeldigvis fra noen andre at hormonell prevansjon kan skape ubalanse i kroppen som slår ut gjennom smerter som for eksempel voksesmerter. Spurte legen, men han sa at det hadde han aldri hørt om. Vi prøvde allikevel dette, og det gikk bort med en gang. Han undersøkte litt nærmere og det viser seg at det fint kan skje, men det er veldig sjeldent. Nå som jeg er gravid, har jeg akkurat de samme type smertene, antageligvis på grunn av at hormonene mine løper løpsk, og det er på denne måten min kropp reagerer. Huff, dette ble unødvendig langt
mamma<3 Skrevet 11. januar 2012 #18 Skrevet 11. januar 2012 Jeg hadde dette de 3 første ukene av min graviditet, følte meg støl og øm i leggene hele tiden, særlig på kvelden. visste ikke at jeg var gravid engang de to første ukene, men forsto at det måtte komme fra graviditeten da den positive testen lyste mot meg. Jeg hadde ellers ingen tegn disse ukene.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #19 Skrevet 12. januar 2012 Jeg vet ikke om det er for tidlig, men jeg ville uansett ikke drukket alkohol i prøvetiden. Tenk om du egentlig er gravid, det bare er for tidlig til å slå ut på testen, også drikker du alkohol allikevel, det er jo ikke så bra! Takk før svar... det er 12 i dag, skal begynne mellom 13-16 hver eneste måned ... så jeg tenker jeg skal teste den 14 på lørdag. Men de som prover i år eller meir å bli gravid. skal de aldri drikke i den tia?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #20 Skrevet 12. januar 2012 Kan ikke sette livet på vent fordi om man prøver heller. Jeg forbeholdt meg retten til vin før jeg fikk positiv test.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå