Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt billig kjøkkenvekt som funker nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte en på siba til 99,- men den ble bare ødelagt en dag. Hadde kune brukt den på vanlig måte, og ikke mistet den i gulvet eller noe... Ikke å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ei på Clas Olson, virker kjempebra! Ikke så dyr heller, under 200kr tror jeg,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye gram tar de ned til, og hvor mye koster de på Jernia og Tilbords? :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Apotek1 har de tilbud på kjøkkenvekter som regner ut kalorier og karbohydrater etc. for 149.

regner med det var til slankebruk siden det er på kostholdsforumet, så da må den vel være midt i blinken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Apotek1 har de tilbud på kjøkkenvekter som regner ut kalorier og karbohydrater etc. for 149.

Hvordan får du til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye gram tar de ned til, og hvor mye koster de på Jernia og Tilbords? :)

TS

Mange år siden jeg kjøpte min, men den går ned til 1 gram den.... ? :klo: Husker ikke hvor mye den kostet, men den er i allefall praktisk og grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en søt, godt fungerende kjøkkenvekt på Clas Ohlson til under en 200-lapp. Den tar minst 600 g, for jeg har bakt ved å helle oppi 100 g mel, nulle ut, 100 g sukker, nulle ut, osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en veldig grei en på Clas Ohlson til under 200. Trengte en der og da og den har fungert fint de gangene jeg har brukt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngvildSF

Den fra Clas Ohlson har jeg også. Utrolig søt og god. Tar ikke store plassen, og man kan nulle ut så bollen (f.eks.) ikke regnes med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...