Gå til innhold

Matsug over stokk og stein


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vert glad i mat, med mindre jeg er deppa eller stresset.

Nå har dette gått alt for langt. Jeg spiser og tenker på mat hele tiden. Det har begynt å bli dagens høydepunkt.

Jeg har ikke et sunt kosthold, men jammen om jeg får i meg det jeg skal. Jeg spiser nesten bare fet mat, middagsmat, potetegull og brus. Ja, helsen er bra (jeg orker ingen fanatiske kostholdsmennesker her).

Får i meg melk også. Sjekker av og til, og jeg mangler ikke noe. Vekta går ikke opp, heller ned eller stille. Jeg trener null. Potetegull er vell blitt daglig rutine nå. Jeg spiser ikke vanlig søtsaker, det liker jeg ikke.

Jeg er 22 år, jente. Bmi: Nesten undervektig. Har vert ganske undervektig tideligere pga depresjon. La da av meg 15 kg. Slutta å spise rett og slett.

Hva gjør jeg?? Hvorfor skjer dette? Er tvilsomt gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg spiser usunn mat over en periode, så blir jeg mye fortere sulten og får matsug hele tiden. Har liksom alltid lyst på brus eller sjokolade. Jeg kommer inn i en "ond sirkel" og mister kontrollen på det jeg spiser helt. Kan f.eks spise på McDonalds ofte, masse dressing på middagen, kun lage usunne middager, overspise osv..

Men som regel spiser jeg normal, sunn mat og spiser kun sjokolade, brus o.l på lørdager. Da har jeg aldri lyst på noe godteri, brus eller sånn og er kun sulten til måltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg spiser usunn mat over en periode, så blir jeg mye fortere sulten og får matsug hele tiden. Har liksom alltid lyst på brus eller sjokolade. Jeg kommer inn i en "ond sirkel" og mister kontrollen på det jeg spiser helt. Kan f.eks spise på McDonalds ofte, masse dressing på middagen, kun lage usunne middager, overspise osv..

Men som regel spiser jeg normal, sunn mat og spiser kun sjokolade, brus o.l på lørdager. Da har jeg aldri lyst på noe godteri, brus eller sånn og er kun sulten til måltidene.

Jeg har med hånden på hjertet aldri spist sunn mat over en periode, det kan skje av og til. Aldri grovbrød. Jeg kan enkelt og greit ikke fordra det.

Jeg må ofte stå opp om natten fordi jeg har lyst på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd kromtabletter? Jeg har hørt at det skal hjelpe mot søtsug, men jeg opplevde at det fungerte på generelt matsug i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd kromtabletter? Jeg har hørt at det skal hjelpe mot søtsug, men jeg opplevde at det fungerte på generelt matsug i tillegg.

Nei, får man det på apoteket, billig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, får man det på apoteket, billig eller?

Det kan kjøpes reseptfritt på apoteket. Jeg betalte 130 kroner for 100 tabletter (man skal ta en for dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har med hånden på hjertet aldri spist sunn mat over en periode, det kan skje av og til. Aldri grovbrød. Jeg kan enkelt og greit ikke fordra det.

Jeg må ofte stå opp om natten fordi jeg har lyst på mat.

Det kunne jeg også gjøre før, men aldri etter at jeg la om kostholdet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...