Skarv Skrevet 20. mai 2002 #1 Del Skrevet 20. mai 2002 Framtiden hører bare til de som mener og tror en gul kvinne er ens`søster, en svart mann er ens`bror. Framtiden hører bare til de som har varme hjerter, milde hender og god smil, som mildner andres smerter! Disse versene har jeg hadd lyst til å sende deg i flere dager. vil bare ønske deg til lykke med dagen på fredag og resten av dit liv. En dag vil Roys`fam. også lære å se deg som det menneske du virkelig er,ikke bare en farve. Klem fra en av dine "søstre" Kaspara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. mai 2002 #2 Del Skrevet 28. mai 2002 hei Kaspara så nydelig dikt tusen takk for tanken og at du ville dele det med meg! beklager for at jeg ikke har sett det før nå! håper at du også har det bra tusen takk igjen stor klem og kos fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 28. mai 2002 #3 Del Skrevet 28. mai 2002 Synes du er et nydelig menneske jeg, *Perser*! Klem, Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. mai 2002 #4 Del Skrevet 28. mai 2002 Takk i like måte Lise-Beth stor klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 30. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei *Perser* Tusen takk for at du likte diktet. Håper du har det helt topp som Fru! Kaspara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå