Gå til innhold

Sove med kolleger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei du er ikke sær :)

De stedene jeg har jobbet har det alltid vært mulig å velge enkeltrom på firmaturer, uten at de ansatte har måttet betale noe ekstra for det. Det hender ofte at noen absolutt ikke ønsker å dele rom med andre, hva årsakene er har ingen noe med. Andre igjen synes deling er helt ok og gjør gjerne det. Folk er forskjellige og det skal respekteres :)

Ikke gjør dette til noe større problem i hodet ditt enn nødvendig.

Spør sjefen/arrangementsansvarlig med en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke sær i det hele tatt!

Jeg har nettopp bestilt jobbreise hos oss, og det er en selvfølge at alle får enkeltrom, det er jeg glad for.

:heks:

Skrevet

Jeg jobber på et hotell med mye konferanser, det er veldig sjelden at deltakerne deler rom.

Skrevet

Har vært utsatt for det samme. Såkalte sosiale turer som liksom skal være så "team-build'ende". Nedlatende holdning fra ledelsen, spør du meg. De behandler ansatte som barn som skal leke sammen for å bli kjent, mens de selv har nok hvert sitt enerom eller suite.

Jeg skyldte på helseproblemer og fikk enerom.

Det kan da umulig bli så dyrt å betale differansen selv? Hvis bedriften er så gjerrig at den må putte flere på et rom, er sikkert ikke det aller dyreste valgt.

Men det er vel en frivillig tur? Kan du ikke si at du føler det går på private behov løs, og ikke drar om du må dele?

Vær sær! Problemet er at det er for få som protesterer på sånt tull!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...