Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #1 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei på deg! Har selvfølgelig lagt merke til deg her inne på KG (hvem har vel ikke det?)..og har da fått med meg at du har fått en del refs fra kvinnene her inne. Vil egentlig bare si at jeg synes det er kjekt å ha deg her..du kommer med friske kommentarer som setter et stort smil om min munn..du kan få sagt det ja. Er naturligvis ikke enig i alt du sier, men folk er forskjellige...HELDIGVIS!! Stå på Waco!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 #2 Del Skrevet 20. mai 2002 Waco takker og bukker... =) *ps det var hyggelig å høre, det blir litt slitsomt når en flokk villryper kaster seg over en ung gutt, fotfølger ham inn skauen som et skadeskutt elg...hvor var det jeg hørte det mon tro?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 20. mai 2002 #3 Del Skrevet 20. mai 2002 Bare et lite spørsmål Waco: Hvorfor må du til stadighet påpeke at du er en unggutt??? Det virker litt påtatt å hele tiden måtte poengtere det. Dette var ikke et angrep, så jeg håper du ikke går rett i forsvar. Jeg bare spørr!! Klems fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 #4 Del Skrevet 20. mai 2002 Tuva, kanskje føler meg som en unggutt... er vel litt for ung til være mann ennå... og man er jo ikke mann før man har dame, og siden jeg lever singellivet med mine venninner..liker jeg å omtale meg som unggutt.... men med 350 innlegg på en uke er det ikke rart at noen fraser går igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 21. mai 2002 #5 Del Skrevet 21. mai 2002 Vel, det står i profilen din at du er 26 år. Jeg må si at jeg kjenner ingen 26 åringer som hele tiden må påpeke alderen sin. Trodde dette var et fenomen når man fylte 18, jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 21. mai 2002 #6 Del Skrevet 21. mai 2002 hva studerer du egentlig waco, siden du midt i eksamenstiden har tid til å skrive 350 (?) innlegg på en uke...? tingeling (som for tiden er nedgravd i det tyske employment relations systemet, og ikke så lite lei...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. mai 2002 #7 Del Skrevet 21. mai 2002 Waco tar eksamen på Fantasiuniversitetet. Ett universitet hvor det kun finnes menn og hvor det er sterke homoerotiske innslag i herredusjen Da liker Waco seg!! Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. mai 2002 #8 Del Skrevet 21. mai 2002 ...jeg er han som driver å smører inn menn i badstua jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå