AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Jeg er så utrolig utbrent nå. Jeg har ikke ord for det. Det er så mye som foregår for tiden. For det første fikk jeg vite at jeg hadde folsyremangel for noen måneder siden, i tillegg til jernmangel og B12 mangel. For det andre er det slutt med kjæresten som jeg var sammen med i over 1,5 år. Og jeg har fått vite at han mest sansynlig har smittet meg med klamydia. Og jeg har enda ikke kommet meg til legen, fordi jeg fant ut av det i Julen og jeg fikk ikke time før onsdag denne uken. En av symptomene jeg har merket er blødninger, jeg har hatt mensen i 2 uker nå.. I tillegg til dette sliter jeg med sosialangst, og fraværet på skolen blir større og større.. Akkuratt nå ligger jeg i sengen med tårer i øynene, venter på at mamma skal komme hjem. Hodet mitt verker og jeg er kjempe sliten.. Jeg har en stor fremføring på skolen i morgen og jeg har mest lyst til å bare låse meg inne på rommet og ikke gå ut før jeg skal til legen på onsdag.. Noen som har vært i lignende situasjon eller noe slikt? føler meg veldig alene akkuratt nå
Gjest Lighter Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Huff, du har det ikke greit nå nei. Jeg har ikke så mye råd å komme med, sliter med en del ting selv, men ville bare la deg vite at jeg føler med deg. Også sender jeg deg trøsteklem Det kommer nok til å ordne seg, skal du se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå